Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Praca jednozmianowa, praca administracyjno-biurowa,
Praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu,
Praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy, w wymuszonej pozycji ciała (siedząca)
Wysiłek fizyczny
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Praca wykonywana w pomieszczeniach budynku Komisariatu Policji Tarnów-Centrum ul. Narutowicza 6
Budynek nie jest wyposażony w windę osobową bez podjazdu dla osób niepełnosprawnych
Podstawowe wyposażenie stanowiska pracy: meble biurowe, komputer z drukarką, telefon
Dodatkowo obsługa urządzeń biurowych: kserokopiarka, niszczarka do papieru
Inne: konieczność kontaktu z podmiotami pozapolicyjnymi - prokuratura, sąd, firmy ubezpieczeniowe, strony postępowań posiadające interes prawny
Zakres zadań
- przyjmowanie, ewidencjonowanie i składanie dokumentacji niearchiwalnej kategorii "B" i "BE", prowadzenie ewidencji spisów akt przekazanych kategorii "B" i "BE" oraz prowadzewnie ewidencji protokołów brakowania dokumentacji niearchiwalnej "BC" i wydawanych zezwoleń na brakowanie,
- prowadzenie ewidencji protokołów brakowania dokumentacji niearchiwalnej kategorii "B" i "BE", brakowanie dokumentacji niearchiwalnej, której upynął okres przechowywania oraz sporządzanie protokołów brakowania,
- wypożyczanie akt i materiałów niearchiwalnych dla jednostek RSW i udzielanie informacji z tych akt, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami,
- przygotowywanie kserokopii lub wyciągów z dokumentacji niearchiwalnej na potrzeby prowadzonych postępowań przygotowawczych i sądowych za zgodą Komendanta Miejskiego Policji w Tarnowie,
- przygotowywanie wniosków do Komendanta Wojewódzkiego Policji w Krakowie o wyrażenie zgody na udostępnianie oryginałów dokumentów niearchiwalnych lub udzielanie informacji dla upoważnionych osób, instytucji pozaresortowych,
- udział w pracach komisji do spraw przekazywania agend służbowych naczelników wydziałów KMP i komendantów komisariatów Policji.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji w pracy biurowej
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatów/kandydatek urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeżeli urodziła się przez 1 sierpnia 1972 roku,
- komunikatywność,
- umiejętnosć kierowania oraz pracy w zespole
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe