Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Obsługi Klienta / Sprzedaży

    Cieszyńskie Zakłady Kartoniarskie S.A.   Cieszyn    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    16 godz.
    Zakres obowiązków: obsługa klientów firmy (telefoniczna, mailowa) obsługa korespondencji; przygotowanie kalkulacji produktowych i ofert; fakturowanie; współpraca z działem technicznym i produkcyjnym; wsparcie i współpraca z przedstawicielami handlowymi firmy; praca w systemie ERP oraz CRM firmy;
  • Doradca Klienta z Językiem Niemieckim / Francuskim / Angielskim / Holenderskim

    DaMa Truckbekleding   śląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    16 godz.
    Do Twoich zadań będzie należeć: Bieżąca obsługa klientów indywidualnych z przydzielonego rynku, Udzielanie informacji o produktach i pomoc w doborze akcesoriów do wnętrz kabin ciężarowych, Przyjmowanie i przetwarzanie zamówień, Rozwiązywanie potencjalnych problemów oraz dbanie o...
  • Specjalista ds. Posprzedażowej Obsługi Ubezpieczeń (PZU CO)

    GRUPA PZU   Dąbrowa Górnicza    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    Weryfikacja i kontrola merytoryczna poprawności otrzymanej dokumentacji ubezpieczeniowej, w uzasadnionych przypadkach kontakt z klientem wewnętrznym bądź zewnętrznym; Realizacja procesu obsługi zgłoszeń z infolinii eRU poprzez weryfikację zgłoszeń i wprowadzanie danych do systemu...
  • Przedstawiciel Handlowy

    SIG Sp. z o.o.   Ruda Śląska    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    Opis stanowiska: Rozwój sprzedaży materiałów budowlanych oraz doradztwo techniczne; Realizowanie planów sprzedaży; Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami i partnerami handlowymi; Pozyskiwanie nowych klientów; Współpracę z dostawcami; Dbałość o wizerunek firmy;
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Foundever   śląskie    praca zdalna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    17 godz.
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla...
  • Menedżer ds. Klientów Mieszkalnictwa

    Bank Pocztowy S.A.   śląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Łódź
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Twój zakres obowiązków pozyskiwanie Klientów rozliczeniowych i kredytowych z segmentu Mieszkalnictwa (Wspólnoty i Spółdzielnie Mieszkaniowe) zarządzanie relacjami biznesowymi z dotychczasowymi i potencjalnymi Klientami oraz partnerami biznesowymi; zapewnienie najwyższej jakości doradztwa i...
  • Przedstawiciel Handlowy HoReCa

    MAKRO Cash and Carry Polska S.A.   Bielsko-Biała, aleja Generała Władysława Andersa 545    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Do Twoich głównych zadań będzie należało: Pozyskiwanie nowych klientów i budowanie długotrwałych relacji. Rozwijanie sieci sprzedaży HoReCa. Identyfikacja potrzeb klientów oraz profesjonalne doradztwo w zakresie rozwoju na rynku HoReCa. Realizacja celów sprzedaży. Pozyskiwanie i...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem polskim

    Foundever   śląskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Wsparcie przy zbieraniu informacji na temat wydarzeń medycznych; Rozwiązywanie problemów pacjentów oraz organizacje wymiany produktów pacjenta zgodnie z procedurami. Ta praca jest...
  • Pracownik Sprzedaży Stoisko Nabiał

    MAKRO Cash and Carry Polska S.A.   Katowice, ul. Józefa Pukowca 25    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    Do Twoich głównych zadań będzie należało: Profesjonalne doradztwo i codzienna obsługa Klientów. Sprawne uzupełnianie towaru na półkach. Dbanie o dostępność asortymentu na półkach oraz o dobre oznakowanie cenowe i ekspozycję towarów. Współdziałanie w tworzeniu wizerunku MAKRO...
  • Asystent / Specjalista ds. sprzedaży

    Cream Sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat   4 650 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    21 godz.
    Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: prowadzenie dokumentacji dotyczących kontraktów oraz ich archiwizację; obsługę spraw administracyjno-biurowych w zakresie realizowanych projektów; utrzymywanie kontaktów z klientami oraz dostawcami; sporządzanie zamówień maszyn i...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca śląskie Pracownik Działu Obsługi Klienta śląskie
Installed Base Administrator/ Customer Service Support - Centers of Excellence

Installed Base Administrator/ Customer Service Support - Centers of Excellence

Philips Health Systems
śląskie
praca stacjonarna
2576 dni temu
Installed Base Administrator/ Customer Service Support - Centers of Excellence

Location: Łódź

Organization: Philips Poland Sp. z o.o.



Philips is a diversified Health and Well-being company, focused on improving people’s lives through timely innovations. As a world leader in healthcare and lifestyle, Philips integrates technologies and design into people-centric solutions, based on fundamental customer insights.

 

Currently we have the opportunity for 3 dynamic English speaker Installed Base Administrators/Customer Service Supports to join our team in Łódź and take responsibility in providing operational support, covering the Installed Base and Contract Management functions.

 

Your responsibilities

Being part of the Customer Service Team your tasks will include:

  • Creating and/or supporting the automated creation of Installed Base records in the Installed Base management system, based upon validated data from the BIUs or from other validated sources.
  • Monitoring automated processes via exception reports to ensure timely and complete creation of Installed Base records.
  • Maintaining existing Installed Base records in accordance with validated change requests.
  • Monitoring the automated Installed Base maintenance processes via exception reports to ensure that changes have been executed completely and accurately.
  • Carry out a regular analysis of data accuracy including providing data for field audits and absorbing the results of field audits back into the maintenance process.
  • At all times, working within the requirements set out in the relevant work instructions, process guidelines and in accordance with Quality and Regulatory policies and procedures.

Your team


Under the umbrella of Royal Philips, Philips Customer Service Centre of Excellence based in Łódź, performs operational and administrative activities supporting, among others the Installed Based function of the company at a global level.

You will have the opportunity to develop your career in an award winning multinational organization rich in 125 years of innovation and success. You will be surrounded by energetic professionals and evolving in a friendly and dynamic atmosphere.

Use your talents to help creating a healthier society. Join us at the Philips Customer Service Centre of Excellence and have a positive impact on people’s lives!

 

This position reports into the Logistic Manager Healthcare Customer Service Operations.

We are looking for

  • Experience and in-depth knowledge of customer service operations including field operations is highly desirable.
  • College diploma
  • Experience working in disciplined regulated industry and in applying automated technology (advantage)
  • Acquiring and maintaining product knowledge is essential.
  • Strong Interpersonal skills required in interactions with internal and external customers.
  • Ability to multi-task and work in a fast-paced environment. An ability to prioritize tasks while maintaining a high degree of data entry accuracy is essential.
  • Good organizational skills and aptitude for details.
  • Ability to work under minimal supervision on day-to-day activities while maintaining a high degree of accuracy/attention to detail
  • Minimum of one year of similar work experience.
  • Dynamic and customer oriented mind-set
  • Good level of English is essential
  • Good level of Polish – would be an advantage but is not compulsory

Our offer 

 

We offer the unique combination of a critical and challenging role and a creative and empowering office environment. You will be actively encouraged to make improvements, establish best in class service and have a direct impact on the success of Philips on a daily basis.

  • Yearly bonus based on performance achieved.
  • Private medical care with option to extend it to family members.
  • Benefit System cards.
  • Discount for Philips’ products.
  • Relocation package applicable for people moving in from outside of Łódź region.



Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dopisanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)."
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Obsługi Klienta / Sprzedaży

    Cieszyńskie Zakłady Kartoniarskie S.A.   Cieszyn    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    16 godz.
    Zakres obowiązków: obsługa klientów firmy (telefoniczna, mailowa) obsługa korespondencji; przygotowanie kalkulacji produktowych i ofert; fakturowanie; współpraca z działem technicznym i produkcyjnym; wsparcie i współpraca z przedstawicielami handlowymi firmy; praca w systemie ERP oraz CRM firmy;
  • Doradca Klienta z Językiem Niemieckim / Francuskim / Angielskim / Holenderskim

    DaMa Truckbekleding   śląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    16 godz.
    Do Twoich zadań będzie należeć: Bieżąca obsługa klientów indywidualnych z przydzielonego rynku, Udzielanie informacji o produktach i pomoc w doborze akcesoriów do wnętrz kabin ciężarowych, Przyjmowanie i przetwarzanie zamówień, Rozwiązywanie potencjalnych problemów oraz dbanie o...
  • Specjalista ds. Posprzedażowej Obsługi Ubezpieczeń (PZU CO)

    GRUPA PZU   Dąbrowa Górnicza    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    Weryfikacja i kontrola merytoryczna poprawności otrzymanej dokumentacji ubezpieczeniowej, w uzasadnionych przypadkach kontakt z klientem wewnętrznym bądź zewnętrznym; Realizacja procesu obsługi zgłoszeń z infolinii eRU poprzez weryfikację zgłoszeń i wprowadzanie danych do systemu...
  • Przedstawiciel Handlowy

    SIG Sp. z o.o.   Ruda Śląska    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    Opis stanowiska: Rozwój sprzedaży materiałów budowlanych oraz doradztwo techniczne; Realizowanie planów sprzedaży; Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami i partnerami handlowymi; Pozyskiwanie nowych klientów; Współpracę z dostawcami; Dbałość o wizerunek firmy;
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Foundever   śląskie    praca zdalna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    17 godz.
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla...
  • Menedżer ds. Klientów Mieszkalnictwa

    Bank Pocztowy S.A.   śląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Łódź
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Twój zakres obowiązków pozyskiwanie Klientów rozliczeniowych i kredytowych z segmentu Mieszkalnictwa (Wspólnoty i Spółdzielnie Mieszkaniowe) zarządzanie relacjami biznesowymi z dotychczasowymi i potencjalnymi Klientami oraz partnerami biznesowymi; zapewnienie najwyższej jakości doradztwa i...
  • Przedstawiciel Handlowy HoReCa

    MAKRO Cash and Carry Polska S.A.   Bielsko-Biała, aleja Generała Władysława Andersa 545    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Do Twoich głównych zadań będzie należało: Pozyskiwanie nowych klientów i budowanie długotrwałych relacji. Rozwijanie sieci sprzedaży HoReCa. Identyfikacja potrzeb klientów oraz profesjonalne doradztwo w zakresie rozwoju na rynku HoReCa. Realizacja celów sprzedaży. Pozyskiwanie i...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem polskim

    Foundever   śląskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Wsparcie przy zbieraniu informacji na temat wydarzeń medycznych; Rozwiązywanie problemów pacjentów oraz organizacje wymiany produktów pacjenta zgodnie z procedurami. Ta praca jest...
  • Pracownik Sprzedaży Stoisko Nabiał

    MAKRO Cash and Carry Polska S.A.   Katowice, ul. Józefa Pukowca 25    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    Do Twoich głównych zadań będzie należało: Profesjonalne doradztwo i codzienna obsługa Klientów. Sprawne uzupełnianie towaru na półkach. Dbanie o dostępność asortymentu na półkach oraz o dobre oznakowanie cenowe i ekspozycję towarów. Współdziałanie w tworzeniu wizerunku MAKRO...
  • Asystent / Specjalista ds. sprzedaży

    Cream Sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat   4 650 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    21 godz.
    Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: prowadzenie dokumentacji dotyczących kontraktów oraz ich archiwizację; obsługę spraw administracyjno-biurowych w zakresie realizowanych projektów; utrzymywanie kontaktów z klientami oraz dostawcami; sporządzanie zamówień maszyn i...