Grupa kapitałowa Progres to ogólnopolski dostawca rozwiązań z zakresu pracy tymczasowej, rekrutacji stałych, szkoleń oraz doradztwa personalnego.
Znajdujemy się na drugim miejscu polskiego rynku Agencji Pracy wg. rankingu Book of Lists. Jesteśmy współzałożycielami oraz członkami Stowarzyszenia Agencji Zatrudnienia. Na swoim koncie posiadamy ponad 1000 kontraktów podpisanych na terenie całego kraju, dzięki 20 sprawnie funkcjonującym oddziałom.
Aktualnie dla naszego Klienta – lidera w zakresie konstrukcji wielkogabarytowych, oferowanych w Polsce i zagranicą – poszukujemy Kandydata na stanowisko:
International Key Account Manager
Nr ref.: KAMK/03/17
Do obowiązków na w/w stanowisku należy:
- Doradztwo techniczne i sprzedaż rozwiązań firmy w zakresie konstrukcji wielkogabarytowych dedykowanych do branży konstrukcji stalowych i branży maszyn przemysłowych,
- Przygotowywanie ofert handlowych dla klientów z kraju i zagranicy;
- Bieżący kontakt i utrzymywanie dobrych relacji z obecnymi klientami;
- Aktywne pozyskiwanie nowych kontrahentów z branży konstrukcji stalowych oraz maszyn i urządzeń dla przemysłu,
- Planowanie, projektowanie i nadzór nad procesem logistycznym w obsłudze strategicznych klientów,
- Monitorowanie i analizę danych rynkowych dotyczących segmentu, konsumentów, działań konkurencji i wyników własnego produktu/usługi,
- Koordynacja i współpraca z pozostałymi pracownikami Działu Handlowego oraz zespołami projektowymi,
- Asystowanie przy sporządzaniu informacji technicznych, marketingowych oraz instrukcji,
- Reprezentowanie firmy na międzynarodowych targach i spotkaniach tematycznych, akcjach promocyjnych czy marketingowych.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe, inżynierskie np. mechanika i budowa maszyn, spawalnictwo, zarządzanie produkcją itp.
- Kilkuletnie doświadczenie w pracy na stanowiskach związanych z reprezentacją handlową w branży stalowej związanej z konstrukcjami stalowymi,
- Wiedza praktyczna i teoretyczna na temat wielkogabarytowych konstrukcji stalowych,
- Znajomość funkcjonowania rynku wielkogabarytowych konstrukcji stalowych za granicą,
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego niezbędna do komunikatywnego kontaktu z kontrahentami z zagranicy m.in. Szwecja, Norwegia czy Niemcy,
- Znajomość technik sprzedaży oraz negocjacji,
- Wysoko rozwinięte zdolności managerskie, wysoka kultura osobista, komunikatywność, umiejętność koncentracji przy zachowaniu podzielności uwagi,
- Umiejętność podejmowania trafnych decyzji pod presją czasu,
- Zdolność do szybkiej adaptacji przy zmieniający się warunkach biznesowych.
Nasz klient oferuje:
- Zatrudnienie na kluczowym stanowisku w firmie o wieloletniej tradycji, dynamiczne rozwijającej się na rynkach międzynarodowych,
- Duży wpływ na politykę sprzedaży w firmie,
- Kreowanie działań sprzedażowo – marketingowych w firmie,
- Dobre wynagrodzenie podstawowe + premie – informacje w trakcie spotkań,
- Podległość bezpośrednio pod Zastępcę Prezesa ds. Handlowych,
- Wsparcie zespołu projektowego w zakresie ofert, logistyki, sprzedaży i realizacji,
- Duże wsparcie przełożonych w okresie wdrożenia oraz w trakcie pracy,
- Dobrą organizację logistyki i dostaw wewnątrz firmy,
- Pakiet socjalny (pakiet medyczny, MultiSport).