Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Dla naszego Klienta poszukujemy:
- kontrola poprawności realizacji inwestycji,
- organizacja procesu inwestycyjnego w zakresie instalacji elektrycznych,
- przygotowanie harmonogramu realizacji projektu inwestycyjnego i nadzór nad jego realizacją,
- udział w negocjacjach z kontrahentami i dostawcami,
- organizacja prac komisji zdawczo-odbiorczej,
- nadzorowanie przebiegu prac oraz pośrednictwo w kontaktach między wykonawcami robót elektrycznych,
- bieżąca analiza zgodności wykonywanych prac z dokumentacją projektową.
- wykształcenie wyższe techniczne: inżynier elektryk - automatyk,
- inspektor nadzoru posiadający uprawnienia budowlane w specjalności elektrycznej - kierowanie i nadzorowanie budowy,
- doświadczenie w zakresie systemów zasilania średniego i niskiego napięcia,
- doświadczenie w zakresie obsługi urządzeń elektrycznych w szczególności falowników, stacji trafo,
- podstawowe doświadczenie w zakresie budowy systemów sterowania w szczególności opartych na sterownikach Siemensa S7,
- podstawowa wiedza o oprogramowaniu sterowników Siemensa i systemu PCS, SCADA WinCC,
- znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym komunikację ustnie i pisemnie,
- pomocne będzie doświadczenie w zakresie zasilania i sterowania urządzeń przemysłowych (przenośniki taśmowe, maszyny do przeróbki kamienia).
- atrakcyjne wynagrodzenie w oparciu o umowę o współpracę (B2B lub samozatrudnienie),
- współpraca w okresie realizacji projektu: 18 miesięcy,
- możliwość realizacji dużego projektu w międzynarodowym środowisku,
- realną możliwość rozwoju.
Poznaj
Trenkwalder
Poznaj Trenkwalder Polska
Zajmujemy się łączeniem ludzi. Z nami znajdziesz pracę dopasowaną do Twoich wymagań, kompetencji i ambicji. Mamy do zaoferowania różne stanowiska: od praktykanckich i stażowych przez asystenckie i specjalistyczne po najwyższe posady kierownicze i dyrektorskie. Zatrudniamy zarówno do pracy tymczasowej, jak i na stałe. Jesteśmy blisko Ciebie. Masz nasze pełne wsparcie.
Od 2005 roku w Polsce, a od 30 lat na świecie łączymy świetnych pracowników z dobrymi pracodawcami. Jesteśmy synonimem najlepszych praktyk HR. Działamy kompleksowo, pomożemy Ci w codziennej pracy oraz kwestiach kadrowo-płacowych. Nie wiesz jeszcze z czym związać przyszłość? Porozmawiaj z naszym konsultantem. Chętnie pomożemy Ci z sukcesem wejść na rynek pracy, zaplanować karierę i znaleźć satysfakcjonującą posadę. W Polsce mamy ponad 40 biur - z łatwością nas znajdziesz.