Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
Nr Ref.: ITD/WS-05/14
- Under immediate supervision of a Lead, responds to and diagnoses problems received via phone calls, chat, or electronic online support requests submitted by customers to the Service Desk.
- Includes problem recognition, research, isolation, resolution, and follow-up steps. Requires experience and understanding of IT environments to include PCs' and business environment IT infrastructure.
- Must be able to resolve first-tier problems within 15 minutes, while more complex problems are escalated to second-tier or third-tier support.
- Involves the use of a Standard Operating Procedure management database and web site as well as a help desk call tracking system
- Any other job related tasks assigned by a Team Lead or POC
- Minimum 1 year experience with customer service in corporate/business environment. High School education and some technical training or equivalent experience
- Knowledge of Personal Computer (PC) hardware and software (Microsoft OS and applications), and LAN/WAN.
- Strong customer service background. Excellent telephone presence. Strong people and team skills. Strong communication skills.
- Strong organizational skills and ability to prioritize work tasks during shift
- Must be willing to accept available shift assignment based on TAC hours of operation (Monday to Friday 6am to 6pm; Saturday and Sunday 6am to 2pm, once every 2 months)
- Interesting career in a leading, world-recognized company
- Opportunity to professional growth and personal development in an international environment
- Ability to implement own ideas and solutions
- Employment contract