Najnowsze oferty pracy

  • Brand Manager Trainee

    KRKA Polska Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Równoległa 5    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    CEL PRACY Oferta skierowana dla osób z min. 2-3 letnim doświadczeniem na stanowisku Przedstawiciela Medycznego chcących się rozwijać w Dziale Marketingu. Osoba będzie zatrudniona na stanowisku Przedstawiciela Naukowego. W przypadku pozytywnego zakończenia stażu możliwość awansu na...
  • Opiekun Marki (Brand Manager)

    KOEXIMPO, spol. s r.o.   Czechy, Czeski Cieszyn    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   7 000 - 9 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Opis stanowiska: Odpowiedzialność i zarządzanie zespołem marketingowym; Podnoszenie świadomości marki LOVELEC; Współtworzenie strategii marketingowej marki, planu PR i koordynacja działań PR; Odpowiedzialność za plany marketingowe, planowanie budżetu i jego realizację; Tworzenie i...
Zobacz więcej ofert pracy

Junior Brand Manager

Larix Sp. Jawna
śląskie, Buczkowice k. Bielska-Białej
praca stacjonarna
1630 dni temu

Ogłoszenie numer: 2849567, z dnia 2019-12-16

LARIX - przedsiębiorstwo o ugruntowanej pozycji rynkowej, działające od ponad 20 lat w branży outdoorowo-sportowej. Wyłączny dystrybutor na terenie Polski takich marek jak: Uvex, Odlo, Reusch, Meindl, Killtec, K2, Sea To Summit, Camelbak, Reima, Maximo. Właściciel marki Viking. Poszukuje obecnie kandydata na stanowisko:

Junior Brand Manager

Miejsce pracy: śląskie, Buczkowice k. Bielska-Białej

 

Opis stanowiska

  • Kompleksowe wdrażanie strategii marketingowej marki w zakresie szeroko pojętych aktywności (media tradycyjne, social media, sponsoring, eventy, targi itp.).
  • Kontroling dostaw oraz bieżąca praca w zakresie logistyki importowanych towarów.
  • Prowadzenie dokumentacji działu, kartotek produktowych itp.
  • Kreowanie wizerunku marki oraz kształtu kolekcji poprzez działania kontrolne i analityczne - zmierzające do trafnych wyborów produktów.
  • Współudział w tworzeniu katalogów, cenników, oraz innych narzędzi sprzedażowych.
  • Działalność analityczna i regularna kontrola stoku magazynowego zmierzająca do stworzenia ofert handlowych umożliwiających optymalną sprzedaż.

Wymagania

  • Mile widziane doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w branży sportowej i/lub odzieżowej.
  • Bardzo dobrej znajomości, w mowie i piśmie, języka angielskiego.
  • Praktycznej i bardzo dobrej znajomości pakietu OFFICE.
  • Mile widziane doświadczenie w dziale handlowym lub w dziale marketingu.
  • Bardzo dobrej organizacji pracy własnej, precyzji i dbałości o szczegóły.
  • Mile widziane autentyczne zainteresowanie sportem.

Oferujemy

  • Realny wpływ na wizerunek i kierunek rozwoju marki/marek, za które będzie odpowiedzialny JBM.
  • Umowę o pracę w firmie o stabilnej pozycji na rynku.
  • Swobodę w osiąganiu rezultatów pracy.
  • Możliwość rozwoju zawodowego.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Brand Manager Trainee

    KRKA Polska Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Równoległa 5    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    CEL PRACY Oferta skierowana dla osób z min. 2-3 letnim doświadczeniem na stanowisku Przedstawiciela Medycznego chcących się rozwijać w Dziale Marketingu. Osoba będzie zatrudniona na stanowisku Przedstawiciela Naukowego. W przypadku pozytywnego zakończenia stażu możliwość awansu na...
  • Opiekun Marki (Brand Manager)

    KOEXIMPO, spol. s r.o.   Czechy, Czeski Cieszyn    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   7 000 - 9 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Opis stanowiska: Odpowiedzialność i zarządzanie zespołem marketingowym; Podnoszenie świadomości marki LOVELEC; Współtworzenie strategii marketingowej marki, planu PR i koordynacja działań PR; Odpowiedzialność za plany marketingowe, planowanie budżetu i jego realizację; Tworzenie i...