Najnowsze oferty pracy

  • IT Onsite Technician / Inżynier Serwisu IT

    Hemmersbach   pomorskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Niemcy
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    7 dni
    TWOJE ZADANIA: Zapewnienie wsparcia w zakresie IT naszemu klientowi. Przetwarzanie zgłoszeń i profesjonalna obsługa systemu ticketowego. Rozwiązywanie problemów związanych z oprogramowaniem i instalacją. Analiza dokumentacji ze zgłaszanych błędów. Praca w biurze klienta zlokalizowanym w...
  • Global Members Support Specialist with German

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    About the job In order to increase the support to our farmer owners (members) dedicated team in Gdansk has been created two years ago. The main responsibilities of the Members Support Specialist is to provide timely and effective front-line and operational support to our 8000+ farmer owners in 7...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Service Desk

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoje zadania: utrzymanie ciągłości pracy użytkowników systemu poprzez zapewnienie wsparcia technicznego; zapewnienie ciągłości działania systemów informatycznych w obszarze wsparcia IT w przypadku awarii; zarządzanie kontami użytkowników w systemach informatycznych; wspieranie...
  • Technical Support Specialist - L1 Agent with French

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    The Advisor I, Technical Support responds to basic and routine inquiries of a technical nature including hardware/software, or other designated client products. This position assists external users of the client's technical products or services by answering questions and solving problems involved in...
  • Technical Support Specialist - L1 Agent with German

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    The Advisor I, Technical Support responds to basic and routine inquiries of a technical nature including hardware/software, or other designated client products. This position assists external users of the client's technical products or services by answering questions and solving problems involved in...
  • Specjalista / Specjalistka Helpdesk

    Centrum Medyczne Puławska Sp. z o.o.   Józefosław, ul. Ogrodowa 20    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Twoje zadania: Tworzenie użytkowników AD, nadawanie uprawnień oraz zarządzanie uprawnieniami użytkowników w aplikacjach. Obsługa zgłoszeń Helpdesk w zakresie wsparcia sprzętowego oraz oprogramowania. Sprawdzenie poprawności konfiguracji kont pacjentów w aplikacjach klienckich. Diagnoza i...
  • Growth Operations Specialist

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    What the day will look like Serve as the Aon Connect guide for specific Enterprise clients, including data entry & tagging for the following activities: Aon Connect training and licensing of new ECLs; Global Standard Execution; Contract Support; Growth Strategy/Campaign Support; Marketing...
  • Specjalista ds. wsparcia użytkownika it

    PKO Bank Polski   Białystok    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Na co dzień w naszym zespole: przyjmujesz oraz rejestrujesz telefoniczne zgłoszenia − awarie i potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT, pomagasz pracownikom zdalnie rozwiązać ich problemy z komputerem, współpracujesz z firmami zewnętrznymi IT, które realizują lub...
  • Specjalista ds. wsparcia użytkownika it

    PKO Bank Polski   Częstochowa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Na co dzień w naszym zespole: przyjmujesz oraz rejestrujesz telefoniczne zgłoszenia − awarie i potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT, pomagasz pracownikom zdalnie rozwiązać ich problemy z komputerem, współpracujesz z firmami zewnętrznymi IT, które realizują lub...
  • Specjalista / Specjalistka IT

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Pomorskie Gdańsk Pracownik help desk Gdańsk
Junior Supporter - IT Service Desk (Danish Speaker)

Junior Supporter - IT Service Desk (Danish Speaker)

Arla Global Shared Services Sp. z o.o.
Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)
młodszy specjalista (junior)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
281 dni temu
About the job

Arla’s inhouse Service Desk is growing and we are looking for talented people to join. As a Scandinavian company, we value mutual trust, collaboration and initiative. Thus, you will have every opportunity to share your ideas, learn and try new things.

Join a global covering Service Desk and become part of a multinational team were quality have high priority over quantity and were we aim to do the right thing the first time around. The team is high performance and highly motivated to provide that best support to our colleagues 
Junior Supporter - IT Service Desk (Danish Speaker)
Miejsce pracy: Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)
Specifically, you will:
  • Provide 1st and 1.5 level Support for all systems and devices
  • Perform remote troubleshooting through SCCM
  • Educate and guide the end user through the problem-solving
  • Identify and suggest improvements on current processes followed
  • Act as escalation point in case of urgent or severe IT incidents
  • Prioritizie and manage many open tickets at the same time
  • Analyse most common reported incidents
  • Escalate unresolved issues to higher support teams
  • Record all Incident and service request in ITSM tool
Who are you?
  • You are fluent in English
  • You are fluent in Danish
  • You have good knowledge of MS Office and Outlook tools
  • You have strong communication and problem solving skills
  • You have good analytical and organization skills
  • You are a team-oriented person
  • You are able to work in fast-changing environment
It would be an advantage if you have:
  • Professional experience in Service Desk/Customer Service Department
  • General understanding of ITIL Methodology
  • Familiarity with one or more of these tools
    • ServiceNow
    • KCS - Knowledge Centered Service
    • Microsoft O365
What do we offer?
  • Language bonus
  • Training & professional induction in a new position
  • Financial support of your education
  • Medical care & life insurance
  • Additional benefits like gym card, vouchers, travel points or cinema tickets, etc.
  • Scandinavian working style & no dress code
  • Home kit – monitor, laptop, keyboard, mouse, headsets, webcam
  • Relocation allowance
  • Referral program for employees
  • Employee Assistance Program (legal, psychological, health, financial consulting, etc.)
  • Support for your healthy lifestyle (fruit day, facility for sportsmen, sport challenges and activities, Arla active teams / sport groups)
…while in the office you can also use some of below:
  • Modern office space with beautiful view and high standard furniture (i.e. adjustable desks)
  • Chill-out rooms with X-box, pool table, board games, football table and swing
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Poznaj

Arla Global Shared Services

Moooo. We are Arla GSS and we deal with business the Scandinavian way.


You most likely associate us with brands like Arla Apetina, Lurpak or Castello. We are part of the global Arla Foods group employing over 20,000 people worldwide and delivering 25 trillion glasses of milk a year. That being said… At our office in Gdańsk Wrzeszcz we do not produce butter or cheese, nor do we conduct milk quality assessment.

We are a Global Shared Services Center and we deliver tens of projects in: Finance, IT, Global and Local HR, Risk Controls and Compliance, Supply Chain, Procurement, Customer Service, Member Service and Operations, European Transport Control Center, Supplier Quality Assurance.

Podobne oferty

  • IT Onsite Technician / Inżynier Serwisu IT

    Hemmersbach   pomorskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Niemcy
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    7 dni
    TWOJE ZADANIA: Zapewnienie wsparcia w zakresie IT naszemu klientowi. Przetwarzanie zgłoszeń i profesjonalna obsługa systemu ticketowego. Rozwiązywanie problemów związanych z oprogramowaniem i instalacją. Analiza dokumentacji ze zgłaszanych błędów. Praca w biurze klienta zlokalizowanym w...
  • Global Members Support Specialist with German

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    About the job In order to increase the support to our farmer owners (members) dedicated team in Gdansk has been created two years ago. The main responsibilities of the Members Support Specialist is to provide timely and effective front-line and operational support to our 8000+ farmer owners in 7...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Service Desk

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoje zadania: utrzymanie ciągłości pracy użytkowników systemu poprzez zapewnienie wsparcia technicznego; zapewnienie ciągłości działania systemów informatycznych w obszarze wsparcia IT w przypadku awarii; zarządzanie kontami użytkowników w systemach informatycznych; wspieranie...
  • Technical Support Specialist - L1 Agent with French

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    The Advisor I, Technical Support responds to basic and routine inquiries of a technical nature including hardware/software, or other designated client products. This position assists external users of the client's technical products or services by answering questions and solving problems involved in...
  • Technical Support Specialist - L1 Agent with German

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    The Advisor I, Technical Support responds to basic and routine inquiries of a technical nature including hardware/software, or other designated client products. This position assists external users of the client's technical products or services by answering questions and solving problems involved in...
  • Specjalista / Specjalistka Helpdesk

    Centrum Medyczne Puławska Sp. z o.o.   Józefosław, ul. Ogrodowa 20    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Twoje zadania: Tworzenie użytkowników AD, nadawanie uprawnień oraz zarządzanie uprawnieniami użytkowników w aplikacjach. Obsługa zgłoszeń Helpdesk w zakresie wsparcia sprzętowego oraz oprogramowania. Sprawdzenie poprawności konfiguracji kont pacjentów w aplikacjach klienckich. Diagnoza i...
  • Growth Operations Specialist

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    What the day will look like Serve as the Aon Connect guide for specific Enterprise clients, including data entry & tagging for the following activities: Aon Connect training and licensing of new ECLs; Global Standard Execution; Contract Support; Growth Strategy/Campaign Support; Marketing...
  • Specjalista ds. wsparcia użytkownika it

    PKO Bank Polski   Białystok    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Na co dzień w naszym zespole: przyjmujesz oraz rejestrujesz telefoniczne zgłoszenia − awarie i potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT, pomagasz pracownikom zdalnie rozwiązać ich problemy z komputerem, współpracujesz z firmami zewnętrznymi IT, które realizują lub...
  • Specjalista ds. wsparcia użytkownika it

    PKO Bank Polski   Częstochowa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Na co dzień w naszym zespole: przyjmujesz oraz rejestrujesz telefoniczne zgłoszenia − awarie i potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT, pomagasz pracownikom zdalnie rozwiązać ich problemy z komputerem, współpracujesz z firmami zewnętrznymi IT, które realizują lub...
  • Specjalista / Specjalistka IT

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...