Key Account Manager (branża HR)
pl / en
Jesteś tutaj:  Strona Główna » Key Account Manager (branża HR)

Poznaj stanowisko:
Kierownik ds. Kluczowych Klientów - Key Account Manager

Kierownik ds. kluczowych klientów (key account manager, skrót KAM) to osoba, która zarządza projektami i procesami, bardziej niż zespołem ludzi. Natomiast w przypadku, gdy firma ma wielu handlowców (np. branża FMCG, sektor ubezpieczeniowy), to wtedy kierownik ds. kluczowych klientów odpowiedzialny jest również za koordynację pracy pracowników. Ogólnie rzecz ujmując pracownik ten ...


czytaj więcej: Kierownik ds. Kluczowych Klientów - Key Account Manager

Praca Kierownik ds. Kluczowych Klientów - Key Account Manager

Key Account Manager (branża HR) - Ogłoszenie archiwalne

Praca Polski HR - Doradztwo Personalne Sp. z o.o. / Human Resources / Kadry / Kadra zarządzająca / Sprzedaż / Obsługa klienta / lubelskie / Lublin

 

Oferta pracy, której szukasz jest nieaktualna!

Zobacz podobne, aktualne ogłoszenia:

Key Account Manager ALTKOM AKADEMIA S.A. lubelskie

Key Account Manager Klient portalu Praca.pl lubelskie

Doradca ds sprzedaży z językiem niemieckim PARETTi Rekrutacja lubelskie

Lider Sprzedaży Polskie Centrum Doradztwa Energetycznego Sp. z o.o. lubelskie

Przedstawiciel Handlowy F.H. Sawex Sp .z o.o. lubelskie

Więcej ofert pracy »
Chcesz otrzymywać najnowsze ogłoszenia prosto na Twój e-mail?
 

Polski HR - Doradztwo Personalne Sp. z o.o. to profesjonalna agencja doradztwa personalnego, wyspecjalizowana w rekrutacji i selekcji pracowników na stanowiska średniego i wysokiego szczebla. Współpracujemy z renomowanymi pracodawcami z Polski i zza granicy. Należymy do Polskiego Holdingu Rekrutacyjnego S.A.

Polski HR – Doradztwo Personalne Sp. z o. o jako Agencja Rekrutacyjna jest wpisana przez Marszałka Województwa Małopolskiego do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod numerem 9301.

 

Z uwagi na rozwój struktur handlowych naszej firmy poszukujemy doświadczonego handlowca na stanowisko:


Key Account Manager (branża HR)

Miejsce pracy: Lublin

Zakres obowiązków:

  • Sprzedaż rozwiązań HR
  • Pozyskiwanie nowych Klientów oraz budowanie długofalowych relacji biznesowych z Klientami oraz Partnerami firmy
  • Obsługa bieżących Klientów i Partnerów firmy
  • Zarządzanie oraz realizacja założonego budżetu sprzedaży
  • Budowanie pozycji firmy w danym sektorze rynku 

Wymagania:

  • Co najmniej trzyletnie doświadczenie w sprzedaży usług (preferowane w branży HR)
  • Doświadczenie zawodowe w sprzedaży dla sieci handlowych będzie dodatkowym atutem
  • Umiejętność budowania długotrwałych relacji z Klientami oraz umiejętność badania potrzeb Klienta.
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne, negocjacyjne i interpersonalne
  • Doskonałe umiejętności zarządzania swoim portfelem Klientów
  • Wysoka motywacja
  • Nastawienie na cel
  • Prawo jazdy kat. B

Oferowanie:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie stałe oraz przejrzysty system premiowy
  • Narzędzia pracy oraz pakiet socjalny
  • Pracę w dynamicznie działającej na rynku firmie
  • Możliwość rozwoju oraz udział w licznych szkoleniach
  • Bardzo dobrą atmosferę pracy oraz pracę pełną wyzwań.
Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”