Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna
w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie,
w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową, rekrutację pracowników stałych, zatrudnienie zewnętrzne oraz doradztwo personalne.
Zadania:
- rekrutacja nowych pracowników;
- weryfikacja obecności pracowników;
- zarządzanie i kontrola nad wypłatą wynagrodzeń pracowników;
- przygotowanie rocznego planu szkoleniowego;
- prowadzenie wstępnych szkoleń dla pracowników;
- zarządzanie sprawami z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy;
- wsparcie przy wprowadzaniu nowych projektów HR.
- 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku;
- wyższe wykształcenie kierunkowe;
- dobra znajomość języka angielskiego;
- bardzo dobra znajomość środowiska MS Office;
- znajomość zagadnień z zakresu zarządzania kapitałem ludzkim, prawa pracy oraz bezpieczeństwa i higieny pracy.
- atrakcyjne wynagrodzenie;
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
- praca w międzynarodowym środowisku.