Kierownik kancelarii tajnej
Miejsce pracy: Toruń
Ogłoszenie o naborze Nr 7041
Warunki pracy
Nie występują uciążliwe, szkodliwe oraz niebezpieczne warunki pracy; praca wykonywana z wykorzystaniem sprzętu biurowego, komputera -do 4 godzin dziennie, jednozmianowa; budynek wielopiętrowy z windą, brak specjalnego dostosowania dla osób niepełnosprawnych.Zakres zadań
- przyjmowanie,rejestrowanie, przechowywanie i wysyłanie dokumentów niejawnych,
- prowadzenie w kancelarii tajnej rejestrów n/w dokumentów niejawnych/urządzeń ewidencyjnych: rejestru dzienników książek ewidencyjnych i teczek, dziennika ewidencji dokumentów oznaczonych klauzulą ściśle tajne, dziennika ewidencji wydanych materiałów kancelaryjnych, dziennika ewidencji wykonanych dokumentów w zakresie kopiowania, odpisów, wyciągów i tłumaczeń, inne urządzenia w celu ochrony informacji niejawnych,
- nadzór nad obiegiem dokumentów niejawnych KMP w Toruniu i jednostkach jej podległych,
- udostępnianie i wydawanie dokumentów osobom uprawnionym zgodnie z procedurami określonymi w Ustawie o ochronie informacji niejawnych,
- odbiór szyfrogramów,
- organizowanie i koordynowanie pracy Kancelarii Tajnej oraz planowanie zadań,
- prowadzenie okresowych kontroli, w tym w zakresie postępowania pracowników Kancelarii Tajnej, jej oddziałów oraz komórek innych niż Kancelaria Tajna z dokumentami niejawnymi,
- przeprowadzanie okresowej kontroli stanu dokumentów niejawnych,
- egzekwowanie zwrotu dokumentów niejawnych,
- informowania Pełnomocnika ochrony o wszelkich zagrożeniach dla informacji niejawnych,
- nadzór nad właściwym oznaczaniem i ewidencjonowaniem dokumentów niejawnych, prowadzeniem urządzeń ewidencyjnych,
- nadzór nad wykorzystaniem stempli i pieczęci znajdujących się na stanie Kancelarii Tajnej, jej oddziałów oraz komórek innych niż Kancelaria Tajna,
- znoszenie klauzuli tajności z dokumentów niejawnych zgodnie z procedurami określonymi w Ustawie o ochronie informacji niejawnych i przepisach szczególnych,
- nadzór i koordynacja w zakresie archiwizowania dokumentów niejawnych oraz ocena protokołów brakowania dokumentacji niearchiwalnej kategorii „BC", polegająca w szczególności na porównaniu dokumentów przeznaczonych do brakowania m.in. z zapisami zawartymi w protokole brakowania,
- zastępowanie w przypadku nieobecności ( m.in. urlopu, zwolnienia lekarskiego) inspektora Kancelarii Tajnej.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- poświadczenie bezpieczeństwa do dostępu do dokumentów o klauzuli „ściśle tajne”,
- zaświadczenie stwierdzające odbycie szkolenia z zakresu ochrony informacji niejawnych,