Najnowsze oferty pracy

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    2 dni
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...
Zobacz więcej ofert pracy

Kierownik Projektu/ Project Manager

Klient portalu Praca.pl
Łódź
praca stacjonarna
2628 dni temu

Ogłoszenie numer: 1508369, z dnia 2017-02-13

Klient portalu Praca.pl

Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:

Kierownik Projektu/ Project Manager

Miejsce pracy: Łódź

Nr Ref.: KP/Łódź

 

Opis stanowiska

  • Nadzorowanie pracy team leaderów i zespołów sprzedaży telefonicznej,
  • Odpowiedzialność za realizację wyznaczonych celów sprzedażowych/jakościowych,
  • Zapewnienie wysokiego poziomu jakości obsługi klientów,
  • Wdrażanie systemów motywacyjnych,
  • Utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami zlecającymi kampanie,
  • Tworzenie raportów, analiz i zestawień.

Wymagania

  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (min. 2 lata),
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedawców telefonicznych,
  • Doświadczenie w samodzielnej realizacji projektów w call center,
  • Znajomość produktów finansowych/ubezpieczeniowych (mile widziane),
  • Wysokie zdolności interpersonalne oraz odporność na stres,
  • Umiejętność nawiązywania i budowania efektywnych relacji biznesowych,
  • Samodzielność w działaniu oraz umiejętność podejmowania decyzji,
  • Umiejętność tworzenia raportów i opracowywania analiz,
  • Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy

  • Umowę o pracę wraz z pakietem benefitów,
  • Wynagrodzenie oparte o podstawę i rozbudowany system prowizyjny,
  • Samodzielne stanowisko i duże możliwości rozwoju,
  • Pełną wyzwań pracę w międzynarodowej firmie.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    2 dni
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...