
- Ogłoszenie nr: 155284
- Data ukazania się ogłoszenia: 24 października 2013 r.
Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Krakowie
- Dyrektor Regionalnego Zarządu
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- kierownik zarządu zlewni
- do spraw Wisłoki i Wisłoka
- w Zarządzie Zlewni Wisłoki i Wisłoka z/s w Rzeszowie
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- ul. Marszałka J. Piłsudskiego 22, 31-109 Kraków
Miejsce wykonywania pracy:
- Rzeszów i teren woj. podkarpackiego
- ul. Kwiatkowskiego 2, 35-311 Rzeszów
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Koordynowanie, nadzorowanie i kierowanie pracą Zarządu Zlewni; reprezentowanie i składanie oświadczeń dotyczących działalności Zarządu Zlewni, zgodnie z posiadanymi upoważnieniami.
- Prowadzenie stałego monitoringu w zakresie realizowanych dochodów i wydatków budżetowych w podległym Zarządzie Zlewni, na zasadach określonych ustawą o finansach publicznych oraz uregulowaniami wewnętrznymi.
- Sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad stanem technicznym administrowanych rzek i potoków oraz urządzeń wodnych.
- Udział w realizacji spraw związanych z ochroną przeciwpowodziową i usuwaniem skutków powodzi, organizowanie i prowadzenie obserwacji i analiz zjawisk hydrologicznych.
- Prowadzenie spraw związanych z planowaniem i realizacją planów finansowych zgodnie z zasadą racjonalnego gospodarowania i rachunku ekonomicznego, w tym z realizacją umów finansowanych przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, wojewódzkie fundusze ochrony środowiska i gospodarki wodnej oraz ze środków europejskich.
- Nadzór mienia, kontrola nad właściwym i efektywnym gospodarowaniem składnikami majątkowymi w Zarządzie Zlewni, współudział w gospodarowaniu nieruchomościami Skarbu Państwa.
- Prowadzenie, zgodnie z przepisami Prawo zamówień publicznych oraz zgodnie z wewnętrznymi uregulowaniami, postepowań dotyczących udzielania w Zarządzie Zlewni zamówień publicznych.
- Zapewnienie i kontrola sprawnej realizacji spraw pracowniczych w Zarządzie Zlewni, administrowanie kadrami, wykonywanie zadań w zakresie obronności, stosowanie się do wewnętrznych postanowień.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca administracyjno-biurowa. Opracowywanie dokumentów, prace i czynności biurowe. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów). Częste wyjazdy służbowe, praca w terenie w obrębie koryt rzek i potoków, zbiorników zaporowych. Praca w różnych warunkach atmosferycznych (całoroczna).
Obiekt przy ulicy ul. Kwiatkowskiego 2 w Rzeszowie (budynek piętrowy). Budynek nie został wyposażony w udogodnienia w postaci wind dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Szerokość ciągów komunikacyjnych oraz szerokość drzwi jest w odpowiednich wymiarach. Toalety nieprzystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe magisterskie lub równorzędne
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 lat doświadczenia zawodowego w obszarze związanym z gospodarką wodną tym min. 3 lata pracy na stanowiskach kierowniczych związanych z gospodarką wodną
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość ustawy: prawo wodne, prawo budowlane, o finansach publicznych, prawo ochrony środowiska, prawo zamówień publicznych, o dostępie do informacji o środowisku i jego ochronie oraz ocenach oddziaływania na środowisko, o dostępie do informacji publicznej, o służbie cywilnej oraz o pracownikach urzędów państwowych, kodeksu postępowania administracyjnego,
- znajomość problematyki z zakresu utrzymania i eksploatacji urządzeń wodnych,
- znajomość problematyki z zakresu ochrony przeciwpowodziowej, gospodarowania wodami oraz zarządzania majątkiem Skarbu Państwa,
- umiejętność organizacji pracy oraz zarządzania personelem
- samodzielność i inicjatywa
- odporność na stres
- uprawnienia budowlane w specjalności budowli hydrotechnicznych lub ogólnobudowlane
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów