Kierownik zespołu ds. zatowarowania - świeża żywność (z ladami i piekarnią)

Tesco Polska Sp. z o.o.

Jelenia Góra- Cieplice

4 dni temu


Tesco Polska to lider nowoczesnego handlu

chcesz być częścią naszego zespołu i razem

z nami tworzyć przyjazne miejsce pracy?

Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:


Kierownik zespołu ds. zatowarowania - świeża żywność
(z ladami i piekarnią)

Miejsce pracy: Jelenia Góra- Cieplice

Nr Ref.: 31069/KZZLP/39

Wspieranie menadżera sklepu w zarządzaniu zespołem i nadzorowaniu przebiegu procesów w sklepie w celu zapewnienia klientom obsługi na najwyższym poziomie i realizacji celów firmy.

• Wykształcenie minimum średnie
• Minimum roczne doświadczenie w zarządzaniu
• Doskonała znajomość branży i trendów rynkowych
• Umiejętność kierowania zespołem, motywowania i pozyskiwania zaangażowania pracowników
• Komunikatywność i zorientowanie na wysoki poziom obsługi klienta
• Umiejętność planowania i organizacji pracy oraz skuteczność działania

• Dynamiczną i interesującą pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
• Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
• Możliwość rozwoju zawodowego i pracę dającą satysfakcję
• Szeroki pakiet szkoleń menadżerskich
• Bezpłatną, prywatną opiekę medyczną wraz z dostępem do lekarzy specjalistów
• Zniżkę 10% na każdorazowe zakupy w Tesco dla pracowników z 6-miesięcznym stażem pracy
  w ramach Programu Klientowskiego Clubcard oraz 20% zniżki na posiłki w sieci Bistro
• Dodatkowe świadczenia (świąteczne bony pieniężne, bony okolicznościowe na rozpoczęcie roku
  szkolnego, wyprawka na okoliczność urodzenia dziecka, upominki jubileuszowe za staż pracy)
• Pracę dla osób pełnoletnich w każdym wieku
• Osoby niepełnosprawne są mile widzianymi kandydatami

Twoje zgłoszenie dotrze do nas najszybciej

jeśli wypełnisz formularz on-line na stronie www.kariera.tesco.pl

Termin nadsyłania podań upływa 2018-01-30

Zobacz Nasz Profil Pracodawcy

Poznaj

Tesco Polska Sp. z o.o.

Dlaczego warto?

Tesco Polska jest częścią międzynarodowej firmy o brytyjskich korzeniach. Na polskim rynku firma działa już od 20 lat zatrudniając ponad 30 000 pracowników. Tesco w Polsce to zarówno sklepy, centra dystrybucyjne jak i biuro główne wspierające operacje. Nasi pracownicy obsługują tygodniowo ponad 5 mln klientów i dbają o jak najlepszą jakość oferowanych produktów. Wspieramy ich w wykonywaniu zadań i w indywidulnym rozwoju zawodowy. Chcemy by byli dumni z tego co robią i czerpali radość ze swojej pracy.

Poznaj stanowisko: Kierownik ds. Zakupów

Kierownik ds. Zakupów to osoba, która nadzoruje dział ds. zakupów, tzn. odpowiada za wszystkie sprawy administracyjno-wykonawcze związane z pozyskiwaniem surowców/produktów potrzebnych do funkcjonowania firmy. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: koordynacja oraz kontrola doboru dostawców, prowadzenie negocjacji handlowych, utrzymywanie dobrych relacji z kluczowymi ...
Kierownik ds. Zakupów Praca Kierownik ds. Zakupów

Rekrutują z Praca.pl