Najnowsze oferty pracy

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    2 dni
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Kierownik Zespołu Call Center Warszawa
Kierownik Zespołu Sprzedażowego - Call Center

Kierownik Zespołu Sprzedażowego - Call Center

BPO POLAND Sp. z o.o.
Warszawa
praca stacjonarna
3186 dni temu

BPO Poland świadczy usługi biznesowe w wielu językach dla klientów na całym świecie. Obszar naszych działań obejmuje usługi w zakresie zaawansowanych rozwiązań IT, analiz biznesowych, logistyki, obsługi klientów, e-commerce, marketingu i reklamy.

Doceniamy zaangażowanie i rozwijamy współpracowników w strukturach organizacji. Poszukujemy ludzi kreatywnych, którzy z pasją podchodzą do wykonywanych obowiązków a jednocześnie są nastawieni na cele.

Aktualnie w związku z dynamicznym rozwojem prowadzimy rekrutację osoby na stanowisko:


Kierownik Zespołu Sprzedażowego - Call Center

Miejsce pracy: Warszawa

Zadania:
  • Zarządzanie zespołem Konsultantów ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta;
  • Realizacja celów jakościowych i ilościowych;
  • Motywowanie i rozwój podległych współpracowników;
  • Monitorowanie i ocena jakości rozmów sprzedażowych;
  • Wyznaczanie i kontrola realizacji celów sprzedażowych podległego zespołu;
  • Kreowanie nowych rozwiązań w zakresie skutecznego zarządzania i praktyk sprzedażowych;
  • Zarządzanie czasem i zadaniami wyznaczonymi dla  podległych współpracowników;
  • Przygotowywanie wszystkich niezbędnych raportów odnośnie wydajności i jakości;
  • Czynny udział w rozwoju strategii i planów działania dla projektu.
Wymagania:
  • Min. 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w działach związanych z telefoniczną obsługą klienta;
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem call center sprzedażowego w oparciu o cele jakościowe i ilościowe;
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego lub innego języka obcego;
  • Znajomość branży inwestycyjnej i doświadczenie w pracy w międzynarodowym środowisku będzie dodatkowym atutem;
  • Doskonała organizacja czasu i szybkość działania;
  • Budowanie trwałych relacji z zespołem i motywowanie do skutecznego działania;
  • Efektywne delegowanie zadań, monitorowanie wyników;
  • Pozytywne nastawienie, energia do działania;
  • Determinacja w realizacji wyznaczonych celów.
Oferujemy:
  • Bardzo dobrą atmosferę w dynamicznym i kreatywnym zespole międzynarodowym;
  • Rozbudowany system szkoleń i dużo miejsca na realizację własnych pomysłów i strategii;
  • Elastyczne godziny;
  • Możliwość rozwoju w strukturach firmy.
Dane zbierane są dla potrzeb obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym postanowieniami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 1998 r. Nr 21, poz. 94 z późn. zm.) oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. 
 

Podobne oferty

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    2 dni
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...