Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Konsultant Telefoniczny Warszawa
Konsultant ds. mailowego i telefonicznego wsparcia klienta

Konsultant ds. mailowego i telefonicznego wsparcia klienta

Contact Center Sp. z o.o.
Warszawa, Al. Jerozolimskie 142B
specjalista junior / mid / senior
umowa zlecenie
praca stacjonarna
rekrutacja online
7 dni temu
Firma Contact Center Sp. z o.o. świadczy usługi outsourcingowe dla polskich i międzynarodowych firm w zakresie Contact Center, komunikacji marketingowej oraz wsparcia sprzedaży.
Konsultant ds. mailowego i telefonicznego wsparcia klienta
Miejsce pracy: Warszawa, Al. Jerozolimskie 142B

(popołudnia i weekendy)

 

Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, szukasz pracy stabilnej, ale nie pozbawionej wyzwań – zapraszamy Cię do naszego zespołu!

Główne zadania realizowane na stanowisku:
  • profesjonalny kontakt z Klientem - obsługa infolinii w zakresie połączeń od klientów znanego supermarketu
  • budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z konsumentami,
  • przestrzeganie procedur oraz dążenie do realizacji planów infolinii,
  • pracę w zespole i realizację wyznaczonych celów.
Jeśli:
  • jesteś osoba komunikatywną,
  • możesz pracować popołudniami i min 2 weekendy w miesiącu,
  • masz dobrą dykcję,
  • posiadasz rozwinięte umiejętności interpersonalne,
  • jesteś wielozadaniowy – Twój dzień będzie pełen różnorodnych zadań,
  • posługujesz się poprawną polszczyzną – odpisujemy na maile
  • jesteś zaangażowany/a i odpowiedzialny/a,
  • posiadasz znajomość obsługi komputera,
  • jesteś studentem nauk humanistycznych – mile widziane kierunki: polonistyka, historia,
  • umiejętnie obsługujesz skrzynkę mailową oraz chat,
  • sprawnie posługujesz się w mediach społecznościowych,
  • mówisz po angielsku/ukraińsku - mile widziane.

Ale tak naprawdę poszukujemy CIEBIE!

Naszym pracownikom oferujemy:
  • pracę w zgranym zespole z inspirującą atmosferą,
  • pracę zdalną/hybrydową po 2-3 miesiącach
  • elastyczny grafik dopasowany do Twoich potrzeb,
  • kartę multisport,
  • umowę zlecenie,
  • prywatną opiekę zdrowotną,
  • program poleceń pracowniczych,
  • cykl szkoleń z zakresu rozwoju osobistego.
Jesteś gotów/gotowa, aby dołączyć do naszego Zespołu?
Aplikuj, nie czekaj! Wyślij swoje CV już dziś!

 

Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Contact Center Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-193 przy ul. Stawki 2A, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000508528.

Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 221 KP - ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.

Osobą do kontaktu ze strony Spółki w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych jest Inspektor Ochrony Danych.

Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych w przypadku udzielenia dobrowolnej zgody jest także Futuro PMP Sp. z o.o. w zakresie procesu rekrutacji. Spółka nie będzie przekazywała Pani/Pana danych osobowych do państw trzecich.

Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania procesu rekrutacji, a w przypadku wyrażenia dobrowolnej zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych, przez okres 24 miesięcy.

Ma Pan/Pani prawo do dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych.

Ma Pan/Pani prawo do przenoszenia danych, obejmujące uprawnienie do otrzymania danych i przesłania ich innemu administratorowi lub do żądania, w razie możliwości technicznych, przesłania tych danych bezpośrednio innemu administratorowi.

Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Brak zgody nie będzie podstawą niekorzystnego traktowania i nie spowoduje wobec Pana/Pani jakichkolwiek negatywnych konsekwencji, zwłaszcza nie będzie stanowił przyczyny uzasadniającej odmowę zatrudnienia.

Ma Pan/Pani prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Cofnięcia zgody dokonuje się poprzez kontakt z Inspektorem Danych Osobowych: odo_contactcenter@contactcenter.pl.

Aplikuj szybko
?  Co oznacza „Aplikuj szybko”?
„Aplikuj szybko” oznacza, że jednym kliknięciem zaaplikujesz na ogłoszenie. Pracodawca otrzyma CV użyte przez Ciebie przy wcześniejszym aplikowaniu lub ostatni dodany przez Ciebie plik w Moje CV. Aby skorzystać z funkcji “Aplikuj szybko” musisz być zalogowany.
 

Poznaj

Contact Center Sp. z o.o.

Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.

Podobne oferty

  • Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile

    T-Mobile Polska S.A.   Warszawa, CH Atrium Reduta    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta w Zespole PZU Pomoc - Oferty

    GRUPA PZU   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Organizacja pomocy na drodze w ramach zawartych umów ubezpieczeniowych Kontakt z usługodawcami współpracującymi z PZU w ramach organizacji pomocy dla klienta zgodnie z obowiązującymi procedurami Wydawanie decyzji odnośnie przyznania lub odmowy świadczenia, odpowiedzialność za rzetelność...
  • Doradca Klienta

    Bank Pocztowy S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 godz.
    Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
  • Młodszy Specjalista ds. Telefonicznej Sprzedaży Indywidualnej

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Postępu 21C    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie
    6 godz.
    Praca w Centrali Grupy LUX MED przy ul. Postępu 21C w Warszawie. Twoją rolą będzie: telefoniczna sprzedaż produktów Grupy LUX MED Klientom indywidualnym oraz małym i średnim przedsiębiorstwom, praca na gotowym portfelu Klientów, dopasowanie oferty do potrzeb Klientów, obsługa...
  • Customer supporter

    Concentrix   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 godz.
    Twój zakres obowiązków: Zapewnienie wysokiej jakości usług i wsparcia technicznego dla Klientów poprzez rozmowy telefoniczne, e-maile, czat; Umiejętność negocjowania z klientami różnych rozwiązań; Dostarczanie Klientom szybkich, rzetelnych i dokładnych informacji; Tworzenie pozytywnego...
  • Konsultant / Konsultantka ds. Sprzedaży

    4Life Direct sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   4 500 - 12 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twój zakres obowiązków? Sprzedaż ubezpieczeń na życie i zdrowie Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących Realizacja wyznaczonych wskaźników KPI Prowadzenie rozmów zgodnie z określonymi standardami w celu budowania długotrwałych relacji z Klientami Obawiasz się czy dasz...
  • Doradca klienta

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu   28,10 zł brutto/godz.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Obsługa klientów popularnego sklepu internetowego oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu. Efektywny kontakt z klientem poprzez live chat oraz połączenia telefoniczne. Pozytywne, empatyczne i profesjonalne podejście do klientów. Udzielanie...
  • Kundenberater mit Deutsch / Doradca klienta z językiem niemieckim

    Concentrix   Warszawa    praca zdalna / stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   7 000 - 10 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Stellenbeschreibung: Du beantwortest telefonisch Kundenanfragen, bietest allen Kunden professionelle und kompetente Unterstützung auf höchstem Niveau an und präsentierst den Kunden die aktuellen Promotionen; Du erläuterst die Vorteile und Funktionen von Produkten; Du verfolgst und erreichst die...
  • Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta w języku niemieckim

    Concentrix   Warszawa    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   7 000 - 10 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: Obsługa połączeń przychodzących; Aktywna sprzedaż usług klienta; Przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów; Wprowadzanie danych do systemu;
  • Doradca klienta – obsługa chat-u

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa klientów popularnego sklepu internetowego oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu; Efektywny kontakt z klientem poprzez live chat; Pozytywne, empatyczne i profesjonalne podejście do klientów; Udzielanie rzetelnych i...