HOTEL BRISTOL W WARSZAWIE NALEŻĄCY DO PORTFOLIO PRESTIŻOWEJ MARKI
THE LUXURY COLLECTION POSZUKUJE OSOBY NA STANOWISKO:
Konsultant ds. telefonicznej obsługi gości
Miejsce pracy: Warszawa
OPIS STANOWISKA:
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę centrali telefonicznej hotelu.
Do codziennych obowiązków będzie należało między innymi: obsługa połączeń przychodzących, przyjmowanie oraz rejestrowanie w systemie zamówień Room Service, administrowanie systemem budzenia gości oraz bieżące monitorowanie głównej skrzynki mailowej hoteli i dystrybucja wiadomości do odpowiednich działów.
PROFIL KANDYDATA:
- doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta/ gościa;
- bardzo dobra znajomość języka polskiego i angielskiego;
- wysoka kultura osobista i swoboda wypowiedzi;
- nastawienie na wysoką jakość obsługi;
- samodzielność i dobra organizacja czasu pracy;
- dyspozycyjność – praca zmianowa;
- dobra znajomość pakietu MS Office.
OFERUJEMY:
- pracę w luksusowym i legendarnym 5* Hotelu Bristol;
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- bogaty pakiet socjalny w tym: opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie grupowe, imprezy integracyjne, bony świąteczne, stawki preferencyjne na noclegi w hotelach sieci Marriott International na całym świecie również dla rodziny i przyjaciół i inne;
- komfortowe warunki pracy – bezpłatne obiady, kawa i świeże owoce dostępne w restauracji pracowniczej;
- wsparcie w rozwoju poprzez system szkoleń wstępnych, językowych i zawodowych;
- wspaniałą atmosferę pracy w międzynarodowym środowisku;
- możliwość rozwoju w ramach sieci hoteli w Polsce i za granicą.