Ogłoszenie numer: 555610, z dnia 2014-11-25
Klient portalu Praca.pl
Firma telekomunikacyjna zatrudni osobę na stanowisku:
Konsultant ds. wsparcia technicznego – helpdesk
Miejsce pracy: Kraków
Opis stanowiska
-
Przyjmowanie, ewidencjonowanie przyjętych zgłoszeń usterek w systemie CRM
-
Udzielanie szybkich i właściwych odpowiedzi na zgłoszenia, w tym zdalna diagnoza (telefonicznie, mailowo) w ramach pierwszej linii wsparcia
-
Bezpośrednie wsparcie użytkowników naszych usług - internet, telewizja i telefonia w przypadku awarii systemu
-
Kontakt z użytkownikiem w zakresie usług serwisowych, zapewnienie prawidłowej realizacji zgłoszenia
-
Analiza zarejestrowanych zgłoszeń oraz kontrola dokonanych napraw i wyciąganie wniosków
-
Współpraca z pracownikami serwisu i koordynowanie ich działań w porozumieniu z nadzorem
-
Obsługa reklamacji wraz z kompletacją dokumentów
-
Konfigurowanie urządzeń przekazywanych użytkownikom oraz sprawdzanie urządzeń zwracanych
-
Kontrola i uzupełnianie stanu zapasów niezbędnych urządzeń w porozumieniu z odpowiedzialnymi za magazyn pracownikami
-
Prowadzenie dokumentacji z wykonanych działań
Wymagania
-
Wykształcenie min. średnie techniczne, preferowane wyższe (w tym także w trakcie studiów) o profilu telekomunikacyjnym, informatycznym, elektronicznym lub innym pokrewnym
-
Staż/praktyki w zakresie wsparcia technicznego w dziale IT oraz doświadczenie związane z obsługą klienta mile widziane
-
Wiedza z zakresu rozwiązań sieciowych świadczenia usług: internet, telewizja, telefonia wskazana
-
Wiedza z zakresu technologii FTTB IFTTH będzie dodatkowym atutem
-
Dociekliwość w poszukiwaniu optymalnych rozwiązań technicznych, kreatywne podejście do rozwiązywanych problemów
-
Praktyczna znajomość obsługi i konfiguracji urządzeń LAN/WAN w tym umiejętność konfiguracji urządzeń telekomunikacyjnych (routery, MCT, bramki telefoniczne, dekodery TV)
-
Znajomość zabezpieczenia sieci lokalnych, znajomość systemów zapór
-
Znajomość Linuxa mile widziana
-
Zaangażowanie, odpowiedzialność, dyspozycyjność, chęć uczenia się
-
Umiejętność rozwiązywania problemów i bardzo dobra organizacja pracy będzie dodatkowym atutem
-
Otwartość i komunikatywność
-
Prawo jazdy kat. B