Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.
W ramach realizacji projektu którego celem jest obsługa infolinii rezerwacyjno-obsługowej, poszukujemy osób.
- Wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych
- Dyspozycyjność do pracy zmianowej
- Poprawnej wymowy
- Swobodnego korzystanie z pakietu MS Office
- Ustalanie elastycznego grafiku pracy – od poniedziałku do niedzieli, w godz. 10:00-23:00
- Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie
- Wynagrodzenie w oparciu o stawkę godzinową od 14 zł/h (brutto)
Poznaj
Contact Center Sp. z o.o.
Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.