Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
Obecnie dla Naszego Klienta poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
- Obsługa połączeń wychodzących: wykonywanie połączeń do Klientów Banku, którzy wyrazili na to zgodę,
- Realizowanie założonych planów ilościowych oraz jakościowych,
- Budowanie pozytywnych relacji z Klientem.
- Wysokie umiejętności komunikacyjne,
- Umiejętność pracy w zespole i dbałości o wspólny cel,
- Umiejętność pracy pod presją wyniku,
- Nienaganna dykcja i głos budzący sympatię,
- Wykształcenie min. średnie (studenci: tryb zaoczny lub absolwenci),
- Znajomość obsługi komputera (MS Office),
- Dodatkowym atutem będzie doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klienta lub telemarketingiem,
- Umiejętności sprzedażowe, negocjacyjne.
- Praca na pełen etat (zmiany: 9-17 lub 12-20 oraz jedna sobota w miesiącu),
- Studenci - umowa zlecenie,
- Osoby nieuczące się - umowa o dzieło.
- stabilne zatrudnienie,
- bardzo atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + wysokie premie),
- dostęp do prywatnej opieki medycznej, karty multisport oraz ubezpieczenia na życie,
- możliwości rozwoju wewnątrz organizacji,
- profesjonalne szkolenia,
- pracę w nowoczesnym kompleksie biurowym w centrali międzynarodowej korporacji