Platforma cyfrowa nc+ powstała w wyniku połączenia dwóch wiodących dostawców telewizyjnych: CYFRY+ i platformy n.
Nowa firma, to nowe perspektywy i możliwości. Wykorzystaj potencjał, który posiadasz, weź udział w budowaniu wizerunku nowej marki i otwórz drzwi do własnej kariery!
Zostań pracownikiem DZIAŁU OBSŁUGI I UTRZYMANIA ABONENTA na stanowisku:
Konsultant w Call Center NC+
Miejsce pracy: Warszawa, Ursynów
Zastanawiasz się jakie będą Twoje obowiązki?
Zależy nam, żebyś zajmował/a się:
- udzielaniem pomocy naszym Abonentom w sprawach dotyczących umów
- wsparciem technicznym
- dosprzedawaniem produktów i usług platformy nc+
- przedłużaniem umów z obecnymi Abonentami
Zrewanżujemy się:
- pracą w nowoczesnym Call Center nc+
- okazją do stałego rozwoju osobistego i zawodowego
- możliwościami podnoszenia kwalifikacji
- szansą awansu w strukturach firmy
- profesjonalnymi szkoleniami i wsparciem merytorycznym
- zatrudnieniem w oparciu o umowę o pracę po 3-miesięcznym okresie próbnym (umowa zlecenie)
- wynagrodzeniem opartym o podstawę i motywujący system premiowy
Czego od Ciebie oczekujemy?
- dyspozycyjności do pracy w systemie zmianowym
- miłego głosu i dobrej dykcji
- minimum średniego wykształcenia
- chęci do pracy i zaangażowania