Ogłoszenie numer: 183437, z dnia 2012-02-28
HERKULES S.A.
Herkules S.A. – spółka notowana na GPW, działająca aktywnie na rynkach związanych z budownictwem, wzbogacając i rozwijając zespół pracowników poszukuje do swej siedziby w Warszawie kandydatkę / kandydata na stanowisko:
Kontroler Finansowy
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- tworzenie planów finansowych, budżetów, ich monitorowanie oraz ich ocena i kontrola realizacji
- sporządzanie raportów i analiz finansowych w zakresie monitoringu wykonania budżetów i bieżących wyników przedsiębiorstwa
- tworzenie krótko- i długoterminowych prognoz finansowych na potrzeby instytucji zewnętrznych
- przeprowadzanie analiz biznesowych dotyczących rentowności procesów i podejmowanych działań
- dostarczanie kompletnej informacji zarządczej na temat sytuacji ekonomicznej przedsiębiorstwa
- udział w tworzeniu okresowej sprawozdawczości finansowej na potrzeby instytucji zewnętrznych
- optymalizacja zarządzania gospodarką magazynową
- usprawnianie procesów kontrolingu i raportowania poprzez tworzenie, rozwój i wdrażanie narzędzi kontrolingu oraz raportowania
- przygotowywanie prezentacji dla działów operacyjnych (obszarów biznesowych) oraz dla Zarządu dotyczących wyników finansowych/wyników sprzedaży/realizacji budżetów
- rozliczanie projektów dofinansowywanych ze środków UE
- aktywny udział w formułowaniu polityki finansowej Spółki i poszczególnych działów operacyjnych
- formułowanie wniosków i sugestii w zakresie sytuacji ekonomicznej Spółki
- ścisła współpraca z osobami zarządzającymi danym obszarem biznesowym i wspieranie ich pracy wiedzą finansową potrzebną do podejmowania decyzji kluczowych dla danego obszaru biznesowego
- utrzymywanie stałej komunikacji z biznesem w celu osiągnięcia wzajemnego zrozumienia aspektów finansowych pomiędzy biznesem a działem finansowym
- analizowanie pozycji Spółki na tle innych spółek publicznych w sektorze
Wymagania
- wykształcenie wyższe (finanse, rachunkowość, rachunkowość zarządcza, ekonomia)
- minimum trzyletnie doświadczenie na podobnym stanowisku
- perfekcyjna znajomość MS Excel
- znajomość funkcjonowania programów finansowo - księgowych
- silnie rozwinięte zdolności analityczne
- zdolności prezentacyjne
- praktyczna umiejętność budowy narzędzi raportowania, tworzenia baz danych
- umiejętność pracy pod presją czasu
- wiedza i doświadczenie z zakresu tworzenia planów finansowych i biznesowych
- znajomość zasad rachunkowości
- dokładność, skrupulatność, cierpliwość, pozytywne nastawienie
- komunikatywność i wysoka kultura osobista
- zaangażowanie i samodzielność w działaniu
- mile widziana znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego
- mile widziane doświadczenie we wdrożeniach systemów finansowo – księgowych lub ERP
Oferujemy
- stabilne zatrudnienie w formie dogodnej dla pracownika
- atrakcyjne wynagrodzenie
- możliwość rozwoju umiejętności i zdobywania nowych doświadczeń
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.