Zakres obowiązków: Przygotowywanie analiz, prognoz, planów, strategii, a także budżetów; Kontrola realizacji powyższych oraz analiza odchyleń; Monitorowanie wpływu decyzji biznesowych na wyniki finansowe organizacji; Dostarczanie wyjaśnień do miesięcznych wyników, analiza trendów oraz...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Wrocław
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Ciekawe projekty Prowadzenie projektów z zakresu finansowania nieruchomości komercyjnych we współpracy z zarządem, naszymi bankami partnerskimi i rynkiem kapitałowym Rozbudowa i utrzymanie naszej sieci kontaktów z bankami i instytutami kredytującymi Analiza projektu / Analiza danych...
Nowa Deweloper sp. z o.o.
Częstochowa
praca hybrydowa
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
11 dni
Do obowiązków Kontrolera Finansowego należeć będzie: Nadzorowanie procesu budżetowanie, Tworzenie prognoz, raportów i analizy płynności dla Zarządu, Monitorowanie finansów Generalnego Wykonawstwa oraz planowanej rentowności projektów, Współpraca z księgowością i okresowa...
menedżer umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Zakres obowiązków: Przygotowanie rocznego budżetu , planu wieloletniego, forecastu – kontrola ich realizacji wraz z analizą odchyleń Przygotowywanie raportów finansowych dla Zarządu Analiza rentowności Współpraca z Działem Księgowości Optymalizacja kosztów firmy Kontrola przychodów...
Zakres obowiązków Codzienne sprawdzanie zgodności pomiędzy systemami operacyjnymi; Inwentaryzacja surowców i kodów bazowych w systemie; Wykonywanie kalkulacji kosztów produkcyjnych; Udział w procesie zamykania miesiąca; Przygotowywanie cyklicznych raportów dla innych działów firmy;...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Responsibilities Monthly, quarterly, annual cash-flow projections and modelling-ntercompany and bank debt, related reporting, including loan amortization; Capitalization of expenses into PPE, review of PPE depreciation rates, indicators of Impairment; Cash management, order to pay, purchase to pay,...
Zakres obowiązków: Przygotowywanie analiz, prognoz, planów, strategii, a także budżetów; Kontrola realizacji powyższych oraz analiza odchyleń; Monitorowanie wpływu decyzji biznesowych na wyniki finansowe organizacji; Dostarczanie wyjaśnień do miesięcznych wyników, analiza trendów oraz...
Opis stanowiska Weryfikacja, konsolidacja i analiza zarządczych danych finansowych spółek zagranicznych i polskich, Bezpośrednia, stała współpraca z Managerami spółek w zakresie analizy wyników finansowych oraz budżetowania, Aktywny udział w przygotowywaniu rocznych budżetów spółek,...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
5 dni
About the department: The Procurement Performance Management (PPM) team aims to introduce and maintain key metrics in procurement area to maximize value, efficiency, and cost management throughout the procurement cycle. PPM fulfill management reporting requirements and supports Global Procurement...
Udział w procesach raportowania miesięcznego, kwartalnego i rocznego;
Udział w procesie budżetowania, monitorowania odchyleń i ich analizy;
Przygotowywanie analiz biznesowych, finansowych i operacyjnych, zestawień w tym dla KPI;
Weryfikacja i analiza wyników;
Przygotowanie wielowymiarowych analiz dot. budżetu, aktualizacji i bieżącego wykonania zarówno dla potrzeb raportowania grupy oraz zgodnie ze zleceniami dyrektora finansowego i zarządu grupy;
Analiza marż i przygotowanie kalkulacji produktów przy współudziale innych działów,
Współtworzenie standardów i wpływ na rozwój systemu finansowego firmy;
Pomoc w rozwijaniu narzędzi raportowania zarządczego, w tym automatyzacja już istniejących;
Wsparcie i udział w projektach nadzorowanych przez dział kontrolingu;
Bieżąca komunikacja, współpraca i koordynacja działań z innymi działami firmy oraz Spółkami z Grupy.
Wymagania:
Doświadczenie w pracy na pokrewnym stanowisku w firmie produkcyjnej min. 3 lata;
Wykształcenie wyższe z zakresu finansów (lub pokrewne);
Bardzo dobra znajomość MS Office ( w tym Excel);
Samodzielność, wysoko rozwinięte umiejętności analityczne oraz organizacyjne.
Oferujemy:
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie;
Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia;
Benefity: dofinansowanie do karty multisport oraz ubezpieczenia na życie;
Komfortową przestrzeń biurową z prywatnym parkingiem;
Możliwość inicjowania i wdrażania własnych pomysłów i usprawnień;
Zakres obowiązków: Przygotowywanie analiz, prognoz, planów, strategii, a także budżetów; Kontrola realizacji powyższych oraz analiza odchyleń; Monitorowanie wpływu decyzji biznesowych na wyniki finansowe organizacji; Dostarczanie wyjaśnień do miesięcznych wyników, analiza trendów oraz...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Wrocław
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Ciekawe projekty Prowadzenie projektów z zakresu finansowania nieruchomości komercyjnych we współpracy z zarządem, naszymi bankami partnerskimi i rynkiem kapitałowym Rozbudowa i utrzymanie naszej sieci kontaktów z bankami i instytutami kredytującymi Analiza projektu / Analiza danych...
Nowa Deweloper sp. z o.o.
Częstochowa
praca hybrydowa
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
11 dni
Do obowiązków Kontrolera Finansowego należeć będzie: Nadzorowanie procesu budżetowanie, Tworzenie prognoz, raportów i analizy płynności dla Zarządu, Monitorowanie finansów Generalnego Wykonawstwa oraz planowanej rentowności projektów, Współpraca z księgowością i okresowa...
menedżer umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Zakres obowiązków: Przygotowanie rocznego budżetu , planu wieloletniego, forecastu – kontrola ich realizacji wraz z analizą odchyleń Przygotowywanie raportów finansowych dla Zarządu Analiza rentowności Współpraca z Działem Księgowości Optymalizacja kosztów firmy Kontrola przychodów...
Zakres obowiązków Codzienne sprawdzanie zgodności pomiędzy systemami operacyjnymi; Inwentaryzacja surowców i kodów bazowych w systemie; Wykonywanie kalkulacji kosztów produkcyjnych; Udział w procesie zamykania miesiąca; Przygotowywanie cyklicznych raportów dla innych działów firmy;...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Responsibilities Monthly, quarterly, annual cash-flow projections and modelling-ntercompany and bank debt, related reporting, including loan amortization; Capitalization of expenses into PPE, review of PPE depreciation rates, indicators of Impairment; Cash management, order to pay, purchase to pay,...
Zakres obowiązków: Przygotowywanie analiz, prognoz, planów, strategii, a także budżetów; Kontrola realizacji powyższych oraz analiza odchyleń; Monitorowanie wpływu decyzji biznesowych na wyniki finansowe organizacji; Dostarczanie wyjaśnień do miesięcznych wyników, analiza trendów oraz...
Opis stanowiska Weryfikacja, konsolidacja i analiza zarządczych danych finansowych spółek zagranicznych i polskich, Bezpośrednia, stała współpraca z Managerami spółek w zakresie analizy wyników finansowych oraz budżetowania, Aktywny udział w przygotowywaniu rocznych budżetów spółek,...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
5 dni
About the department: The Procurement Performance Management (PPM) team aims to introduce and maintain key metrics in procurement area to maximize value, efficiency, and cost management throughout the procurement cycle. PPM fulfill management reporting requirements and supports Global Procurement...