Najnowsze oferty pracy

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    2 dni
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...
Zobacz więcej ofert pracy

Koordynator Zespołu Sprzedaży w Call Center

Media System sp. z o.o.
Bydgoszcz
praca stacjonarna
3634 dni temu

Media System jako partner operatora sieci komórkowej T-mobile prowadzi prestiżowe kampanie w obszarze Call Centre w Bydgoszczy.

W drugim kwartale roku 2014,  w związku z założonym podwojeniem ilości konsultantów i rozbudową powierzchni biurowych spółki, zatrudnimy do nowych, komfortowo wyposażonych pomieszczeń, w centrum miasta, osoby na stanowisko:

godziny pracy:

8.00-16.00


Koordynator Zespołu Sprzedaży w Call Center

Miejsce pracy: Bydgoszcz

Stanowisko Koordynatora w naszej firmie związane jest z prowadzeniem zespołu około 30 osobowego a zadania są określone następująco:

  • Realizowanie planów sprzedaży
  • Dbanie o interesy zespołu oraz jednostki
  • Dbanie o wizerunek firmy
  • Dbanie o pozytywne relacje i atmosferę w grupie
  • Rozwiązywanie problemów w zespole  i prowadzenie zebrań
  • Motywowanie zespołu
  • Podejmowanie decyzji oraz przyjmowanie odpowiedzialności za ich wprowadzanie w życie
  • Raportowanie wyników sprzedaży
  • Uczestniczenie w spotkaniach z zarządem
  • Współpraca z działem szkoleń oraz HR

Oczekujemy:

  • wykształcenia min. średniego
  • doświadczenia w realizowaniu kampanii dla operatorów sieci komórkowych
  • ponadprzeciętnych zdolności interpersonalnych
  • optymistycznej postawy i dynamizmu w działaniu
  • wysokiej kultury osobistej
  • łatwości przystosowywania się do zmieniających się warunków
  • zdolności przywódczych
  • poczucia odpowiedzialności za zespół oraz za realizację planów sprzedaży

Mile widziane:

  • doświadczenia w zarządzaniu zespołem handlowców w call center

 

Oferujemy:

  • umowę o pracę
  • stałe godziny pracy
  • wynagrodzenie stałe + rozbudowany system premiowy
  • uczestniczenie w interesujących projektach szkoleniowych
  • możliwość współtworzenia rozwijającej się organizacji
  • wysoką kulturę zarządzania

 

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).
 

Podobne oferty

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    2 dni
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...