starszy specjalista (senior) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
16 godz.
Zakres zadań: zarządzanie powierzona grupa producentów zgodnie ze strukturą działu, negocjowanie warunków handlowych zgodnie z przyjętymi zasadami, odpowiedzialność za realizacji KPI’s zgodnie z obowiązującym budżetem, planowanie i realizacja planu zakupowego w ramach przydzielonego...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 13 000 zł brutto/mies.
2 dni
Zakres zadań Analiza rynku, śledzenie trendów i poszukiwanie i wybór najbardziej konkurencyjnych dostawców w ramach kategorii Usług; Analiza i wybór ofert oraz wparcie Sourcing Managera w prowadzeniu negocjacji z dostawcami; Współpraca z międzynarodowym zespołem Commodity Managerów w...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Opis stanowiska tworzenie strategii zakupów i ich realizacja w ramach dedykowanej kategorii, zarządzanie celami: sprzedaży, marży, zapasem, realizowanie celów budżetowych, analiza rynku, prowadzenie negocjacji z dostawcami, współtworzenie planów promocji i ich realizacja, poszukiwanie...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
pozyskiwanie nowych dostawców, nawiązywanie relacji handlowych, ustalanie warunków zakupu, stałe śledzenie ofert rynkowych, negocjowanie dodatkowych budżetów promocyjnych i akcji promocyjnych, wyszukiwanie równoległych źródeł zakupu towarów, projektowanie i inicjowanie akcji...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
6 dni
Opis stanowiska: Realizacja procesu zakupu materiałów produkcyjnych oraz usług; Tworzenie i składanie zapytań ofertowych oraz zamówień do dostawców; Kontrola terminowej realizacji zamówień, monitorowanie dostaw i opóźnień; Monitorowanie dostawców, dokonywanie analiz cenowych,...
Twój zakres obowiązków Budowanie portfolio produktowego i współtworzenie kategorii asortymentowych z producentami mebli; Przygotowanie i wdrażanie strategii wprowadzania produktów na rynek; Udział krajowych i międzynarodowych targach branżowych; Ścisła współpraca z dostawcami oraz...
Zakres obowiązków: Negocjacje handlowe, optymalizacja kosztu zakupów; Sporządzanie umów handlowych i kontrola zamówień; Poszukiwanie nowych dostawców; Prowadzenie baz danych; Kontrola harmonogramu dostaw; Przygotowywanie raportów oraz przedstawianie ich przed Zarządem;
Do obowiązków osoby na tym stanowisku będzie należeć m.in.: Tworzenie strategii zakupowej w ramach zarządzanej kategorii surowców chemicznych. Efektywne zarządzanie powierzoną kategorią zakupową i portfolio dostawców. Negocjowanie warunków handlowych i umów z dostawcami. Ścisła...
Zakres obowiązków: Opracowywanie i wdrażanie strategii i procesów zaopatrzenia zgodnie z celami działu Zakupów w obszarze zakupów usług korporacyjnych i opakowań; Analiza wzorców wydatków i warunków rynkowych oraz standaryzacja opakowań w poszczególnych jednostkach biznesowych i...
Zadania: Utrzymywanie relacji z dostawcami oraz dbanie o zgodność i jakość w zakresie globalnych dostaw w kategorii surowców; Zarządzanie istniejącymi relacjami z dostawcami, rozwijanie nowych relacji z dostawcami oraz zarządzanie kontraktami i porozumieniami cenowymi z dostawcami;...
W Arche Consulting koncentrujemy się na połączeniu innowacyjnego podejścia do realizacji projektów rekrutacyjnych oraz profesjonalnego kontaktu z Klientami i Kandydatami. Połączenie zdobytego przez nas doświadczenia oraz pasji, z jaką skupiamy się na działaniu, pozwala nam na skuteczne wsparcie Firm w poszukiwaniu pracowników oraz pomoc Kandydatom w znalezieniu dobrej pracy.
Kupiec Strategiczny
Miejsce pracy: Skarbimierz
Nr ref.: KS/DP/AU
Zadania:
prowadzenie strategicznej działalności zakupowej z obszarze komponentów produkcyjnych,
negocjowanie cen, warunków zakupu i dostawy,
zakupy projektowe z wysokim poziomem odpowiedzialności, współtworzenie i realizacja projektów oszczędnościowych zgodnie z założeniami organizacji,
ścisła współpraca z działem planowania produkcji,
nadzór nad prowadzeniem dokumentacji zakupowej.
Wymagania:
znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację,
3 letnie doświadczenie w dziale zakupów w firmie produkcyjnej
wysoko rozwinięte umiejętności negocjacyjne, komunikacyjne,
obsługa pakietu Office,
dobra organizacja pracy własnej,
gotowość do wyjazdów służbowych.
Firma oferuje:
umowę o pracę w renomowanej, prężnie rozwijającej się firmie,
atrakcyjne wynagrodzenie, niezbędne narzędzia pracy.
pakiet świadczeń pracowniczych.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
starszy specjalista (senior) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
16 godz.
Zakres zadań: zarządzanie powierzona grupa producentów zgodnie ze strukturą działu, negocjowanie warunków handlowych zgodnie z przyjętymi zasadami, odpowiedzialność za realizacji KPI’s zgodnie z obowiązującym budżetem, planowanie i realizacja planu zakupowego w ramach przydzielonego...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 13 000 zł brutto/mies.
2 dni
Zakres zadań Analiza rynku, śledzenie trendów i poszukiwanie i wybór najbardziej konkurencyjnych dostawców w ramach kategorii Usług; Analiza i wybór ofert oraz wparcie Sourcing Managera w prowadzeniu negocjacji z dostawcami; Współpraca z międzynarodowym zespołem Commodity Managerów w...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Opis stanowiska tworzenie strategii zakupów i ich realizacja w ramach dedykowanej kategorii, zarządzanie celami: sprzedaży, marży, zapasem, realizowanie celów budżetowych, analiza rynku, prowadzenie negocjacji z dostawcami, współtworzenie planów promocji i ich realizacja, poszukiwanie...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
pozyskiwanie nowych dostawców, nawiązywanie relacji handlowych, ustalanie warunków zakupu, stałe śledzenie ofert rynkowych, negocjowanie dodatkowych budżetów promocyjnych i akcji promocyjnych, wyszukiwanie równoległych źródeł zakupu towarów, projektowanie i inicjowanie akcji...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
6 dni
Opis stanowiska: Realizacja procesu zakupu materiałów produkcyjnych oraz usług; Tworzenie i składanie zapytań ofertowych oraz zamówień do dostawców; Kontrola terminowej realizacji zamówień, monitorowanie dostaw i opóźnień; Monitorowanie dostawców, dokonywanie analiz cenowych,...
Twój zakres obowiązków Budowanie portfolio produktowego i współtworzenie kategorii asortymentowych z producentami mebli; Przygotowanie i wdrażanie strategii wprowadzania produktów na rynek; Udział krajowych i międzynarodowych targach branżowych; Ścisła współpraca z dostawcami oraz...
Zakres obowiązków: Negocjacje handlowe, optymalizacja kosztu zakupów; Sporządzanie umów handlowych i kontrola zamówień; Poszukiwanie nowych dostawców; Prowadzenie baz danych; Kontrola harmonogramu dostaw; Przygotowywanie raportów oraz przedstawianie ich przed Zarządem;
Do obowiązków osoby na tym stanowisku będzie należeć m.in.: Tworzenie strategii zakupowej w ramach zarządzanej kategorii surowców chemicznych. Efektywne zarządzanie powierzoną kategorią zakupową i portfolio dostawców. Negocjowanie warunków handlowych i umów z dostawcami. Ścisła...
Zakres obowiązków: Opracowywanie i wdrażanie strategii i procesów zaopatrzenia zgodnie z celami działu Zakupów w obszarze zakupów usług korporacyjnych i opakowań; Analiza wzorców wydatków i warunków rynkowych oraz standaryzacja opakowań w poszczególnych jednostkach biznesowych i...
Zadania: Utrzymywanie relacji z dostawcami oraz dbanie o zgodność i jakość w zakresie globalnych dostaw w kategorii surowców; Zarządzanie istniejącymi relacjami z dostawcami, rozwijanie nowych relacji z dostawcami oraz zarządzanie kontraktami i porozumieniami cenowymi z dostawcami;...