Najnowsze oferty pracy

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    2 dni
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...
Zobacz więcej ofert pracy

Manager Call Center

G-Force Sp. z o.o
Łódź
praca stacjonarna
2271 dni temu

G-Force jest wiodącym dostawcą usług rekrutacji stałych i outsourcingu.

Do grona naszych Klientów należą globalne firmy z branży: IT i BPO/SSC.

Poszukujemy Kandydatów na stanowiska specjalistyczne i managerskie zainteresowanych rozwojem kariery na terenie Polski i zagranicy.


Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy osób zainteresowanych pracą jako:

Manager Call Center
Miejsce pracy: Łódź
Nr ref.: MENCC/LD/2017
Zakres obowiązków:
  • Zarządzanie wydajnością podległego zespołu, w celu osiągania wysokich wyników
  • Zapewnienie obsługi klienta o najwyższym standardzie
  • Opracowywanie usprawnień
  • Szybka identyfikacja wszelkich negatywnych tendencji i podejmowanie działań naprawczych w odpowiednim czasie
  • Monitorowanie pracy zespołów i wdrażanie ulepszeń, jeśli istnieje taka konieczność
  • Codzienne spotkania z menadżerami w celu omówienia pracy zespołów
  • Motywowanie i zapewnienie wsparcia dla menadżerów zespołów
  • Koordynacja rekrutacji nowych pracowników
  • Zapewnienie odpowiednich szkoleń
  • Identyfikacja talentów w zespołach i zapewnienie odpowiedniego rozwoju
  • Opracowywanie systemu nagród dla pracowników
  • Zapewnienie przyjaznego środowiska pracy
  • Tworzenie raportów dotyczących wyników i pracy zespołu
  • Zarządzanie budżetem i kontrolowanie
  • Osiąganie wysokich wyników w zespołach
Wymagania: 
  • Minimum 5 lat doświadczenia w zarządzaniu dużym zespołem 60-150 osób (najchętniej w branży contact/call center)
  • Biegła znajomość języka angielskiego
  • Doświadczenie w prognozowaniu i planowaniu
  • Znajomość systemów CRM i oprogramowania Call Center
  • Doświadczenie w realizacji SLA i KPI
  • Zdolności negocjacyjne
  • Umiejętność zarządzania czasem i określania priorytetów
  • Umiejętność tworzenia przyjaznego środowiska pracy
  • Doświadczenie w tworzeniu nowych procesów i procedur
  • Silne umiejętności analityczne i umiejętność rozwiązywania problemów
  • Silne umiejętności coachingowe
  • Wiedza HR - zrozumienie prawa pracy i przepisów dotyczących zatrudnienia
Nasz klient oferuje: 
  • Umowę o pracę
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Prywatną opiekę medyczną Luxmed
  • Kartę sportową Multisport
  • Bogaty pakiet szkoleń
  • Możliwość ciągłego rozwoju w strukturach firmy
  • Programy coachingowe i mentoring
  • Owocowe poniedziałki
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i wprowadzenie ich do bazy danych firmy G-Force Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul.Obrzeżnej 5 w celu przedstawiania mi ofert zatrudnienia (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm.). Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania.
 

Podobne oferty

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    2 dni
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...