Grafton Recruitment jest częścią Grafton Employment Group, która działa w ramach stale rosnącej sieci biur na całym świecie. Jesteśmy jedną z wiodących firm rekrutacyjnych na terenie Europy, prężnie rozwijamy się na pozostałych kontynentach. Wśród naszych Klientów są najbardziej znane międzynarodowe oraz polskie firmy. Budujemy długotrwałe relacje z naszymi kandydatami i staramy się opierać współpracę na partnerskich kontaktach. Kandydaci mają możliwość współpracy z wyspecjalizowanym zespołem konsultantów pracujących dla wszystkich branż.
Manager ds. finansów i księgowości - SSC/BPO
Miejsce pracy: Częstochowa
Nr Ref.: 7-11-28445/PC
Opis stanowiska:
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy produkcyjnej, w związku z rozwojem centrum usług wspólnych i migracją procesów, poszukujemy osoby gotowej podjąć pracę na stanowisku Transition Managera.
Miejsce pracy: Częstochowa
Zakres obowiązków:
- zarządzanie migracją procesów księgowo-finansowych GL/AP/AR z różnych krajów Europy do Polski
- przygotowanie procedur do rozpoczęcia pracy Live
- pomoc w przygotowaniu szkoleń dla pracowników
- identyfikacja problemów i słabych punktów oraz wyznaczanie planów poprawy
- kooperacja z działem IT celem implementacji systemów w polskim SSC
Miejsce pracy: Częstochowa
Zakres obowiązków:
- zarządzanie migracją procesów księgowo-finansowych GL/AP/AR z różnych krajów Europy do Polski
- przygotowanie procedur do rozpoczęcia pracy Live
- pomoc w przygotowaniu szkoleń dla pracowników
- identyfikacja problemów i słabych punktów oraz wyznaczanie planów poprawy
- kooperacja z działem IT celem implementacji systemów w polskim SSC
Wymagania:
- wykształcenie wyższe (preferowane z zakresu finansów i księgowości)
- 3-5 lat doświadczenia w pracy w centrum SSC/BPO (w tym 2 lata w zarządzaniu procesami transition przynajmniej w jednym z działów GL/AP/AR)
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- gotowość do podróży służbowych (30% czasy pracy)
- doświadczenie w pracy z system SAP lub QAD
- wysokie zdolności analityczne i organizacyjne
- umięjętność pracy pod presją czasu
- zorientowanie na cel
- chęć związania się z firmą na dłuższy okres czasu
- 3-5 lat doświadczenia w pracy w centrum SSC/BPO (w tym 2 lata w zarządzaniu procesami transition przynajmniej w jednym z działów GL/AP/AR)
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- gotowość do podróży służbowych (30% czasy pracy)
- doświadczenie w pracy z system SAP lub QAD
- wysokie zdolności analityczne i organizacyjne
- umięjętność pracy pod presją czasu
- zorientowanie na cel
- chęć związania się z firmą na dłuższy okres czasu
Informacje dodatkowe:
Dodatkowe składniki wynagrodzenia:
- ciekawa, dynamiczna praca w międzynarodowym środowisku
- atrakcyjne wynagrodzenie + samochód służbowy
- pakiet benefitów
- przyjazna atmosfera w pracy
Aby aplikować na wybrane stanowisko, prosimy wysłać CV w formacie Word z podanym numerem referencyjnym w tytule maila.
Jeśli odbył/a już Pani/Pan rozmowę kwalifikacyjną w Grafton, prosimy o kontakt z konsultantem, który to spotkanie prowadził (najlepiej poprzez e-mail).
Więcej podobnych ofert pracy na www.grafton.pl/oferty-pracy/finanse-bankowosc-ksiegowosc/
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Zaproszonych kandydatów rejestrujemy w naszej bazie danych. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Gwarantujemy dyskrecję.
- ciekawa, dynamiczna praca w międzynarodowym środowisku
- atrakcyjne wynagrodzenie + samochód służbowy
- pakiet benefitów
- przyjazna atmosfera w pracy
Aby aplikować na wybrane stanowisko, prosimy wysłać CV w formacie Word z podanym numerem referencyjnym w tytule maila.
Jeśli odbył/a już Pani/Pan rozmowę kwalifikacyjną w Grafton, prosimy o kontakt z konsultantem, który to spotkanie prowadził (najlepiej poprzez e-mail).
Więcej podobnych ofert pracy na www.grafton.pl/oferty-pracy/finanse-bankowosc-ksiegowosc/
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Zaproszonych kandydatów rejestrujemy w naszej bazie danych. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Gwarantujemy dyskrecję.