Twoje obowiązki: Tworzenie oraz wdrażanie strategii dla poszczególnych marek w celu osiągnięcia oczekiwanych celów sprzedażowych i realizacji strategii marketingowych we współpracy z działami: Marketingu, Sprzedaży, Dystrybucji. Planowanie, realizacja i kontrola budżetu poszczególnych...
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę pełny etat 11 000 - 18 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 godz.
Wsparcie i rozwój zespołu sprzedażowego, pomagając każdemu członkowi rozwinąć swój pełen potencjał i osiągać przy tym nowe rekordy w wynikach sprzedażowych. Osiąganie celów sprzedażowych oraz rozwijanie obszaru sprzedażowego. Analiza wskaźników sprzedażowych, wyciąganie...
starszy specjalista (senior) / menedżer umowa o pracę pełny etat
5 godz.
Your responsibilities: Responsible for all aspects of Spend Management including the execution of programs from Group Procurement as well as execution of local/regional programs. Effectively manages long-term relationships with suppliers and internal stakeholders. Responsible for negotiations and...
POZNAJ WYJĄTKOWE SKŁADNIKI SWOJEJ PRZYSZŁEJ PRACY. To będą Twoje zadania: Uczestnictwo w przygotowaniu oraz wdrożeniu Planów Kanałowych dla podległych Kanałów Sprzedaży, które zapewnią osiągniecie planowanej dystrybucji, wielkości sprzedaży, odpowiednich zapasów w sklepie, jak...
Your responsibilities include, but are not limited to: Stakeholder Management: Identify key internal stakeholders and develop effective communication and relationship strategies, collaborating with senior leaders and teams. Communication Strategies: Design and implement communication plans aligned...
udział w procesie wdrażania nowych produktów z obszaru agd gromadzenie materiałów niezbędnych do wprowadzania produktu do handlu (opisy, zdjęcia, projekty opakowań, instrukcje itp.) nadzór na poprawnością i terminowością materiałów koordynowanie przepływu informacji nt. produktów...
Zadania: Analiza rynku: Śledzenie trendów w branży budowlanej, analiza konkurencji, identyfikacja nowych możliwości rynkowych. Planowanie strategii biznesowej: Współtworzenie strategii rozwoju firmy, opracowywanie planów działań mających na celu osiągnięcie celów biznesowych....
Opracowywanie i wdrażanie strategii sprzedaży dla powierzonej grupy asortymentowej. Przygotowanie planów sprzedaży (zarządzanie cyklem sprzedaży i cyklem życia produktu). Bieżąca analiza rynku pod kątem pozycjonowania produktu oraz badanie efektywności jego wdrożenia (dbałość o poziom...
Orange Polska S.A.Warszawa, Al. Jerozolimskie 160
praca stacjonarna
dziś wygasa
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat
5 dni
Projektowanie, wdrażanie i rozwój strategii w obszarze doświadczeń klientów. Analiza doświadczeń i rozwój modeli analitycznych na podstawie badań klientów i innych danych. Angażowanie i integrowanie pracowników Orange Polska wokół budowania pozytywnych doświadczeń Klientów poprzez...
specjalista (mid) / menedżer umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 godz.
OBOWIĄZKI: zbudowanie nowego działu product developmentu wraz z określeniem procesów, procedur i standardów wdrażania nowych produktów; współudział w opracowaniu strategii produktowej dla spółki; wprowadzanie nowych produktów oraz udoskonalanie i modyfikowanie istniejących;...
SEIKO, japoński koncern o globalnym zasięgu, jest jednym z wiodących dostawców innowacyjnych produktów i usług, działającym w obszarze zaawansowanych technologii, m.in. w dziedzinie optyki i produkcji soczewek okularowych.
Aktualnie poszukujemy osób na stanowisko:
Marketing Manager- Seiko Optical
Miejsce pracy: Piaseczno
Zakres obowiązków:
współpraca z centralą firmy przy tworzeniu strategii promocyjnej marki - odpowiedzialność za reklamę, digital marketing, promocje sprzedaży, trade marketing,
monitorowanie skuteczności działań reklamowych i promocyjnych, analizowanie wyników badań marketingowych,
opracowywanie materiałów reklamowych i informacyjnych oraz nadzór nad ich realizacją we współpracy z centralą firmy, agencjami reklamowymi i podwykonawcami,
koordynowanie procesu wdrażania nowych produktów,
udział w targach, organizowanie eventów i prezentacji.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za tworzenie wspólnie z centralą firmy strategii marki SEIKO na rynku polskim w zakresie marketingu, realizację celów marketingowych dla zapewnienia określonego poziomu sprzedaży oraz udziału marki SEIKO w rynku.
Wymagania:
niezbędne kilkuletnie doświadczenie w pracy w dziale marketingu międzynarodowej firmy lub jako Account Manager w agencji reklamowej,
bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
doskonałe posługiwanie się językiem polskim (korekty tłumaczeń),
bardzo dobra znajomość digital marketingu,
wysoka kreatywność, inicjatywa w działaniu, zdolności komunikacyjne,
wykształcenie wyższe,
doświadczenie w marketingu produktów premium będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
umowę o pracę,
szansę rozwoju zawodowego w renomowanej, międzynarodowej firmie,
Twoje obowiązki: Tworzenie oraz wdrażanie strategii dla poszczególnych marek w celu osiągnięcia oczekiwanych celów sprzedażowych i realizacji strategii marketingowych we współpracy z działami: Marketingu, Sprzedaży, Dystrybucji. Planowanie, realizacja i kontrola budżetu poszczególnych...
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę pełny etat 11 000 - 18 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 godz.
Wsparcie i rozwój zespołu sprzedażowego, pomagając każdemu członkowi rozwinąć swój pełen potencjał i osiągać przy tym nowe rekordy w wynikach sprzedażowych. Osiąganie celów sprzedażowych oraz rozwijanie obszaru sprzedażowego. Analiza wskaźników sprzedażowych, wyciąganie...
starszy specjalista (senior) / menedżer umowa o pracę pełny etat
5 godz.
Your responsibilities: Responsible for all aspects of Spend Management including the execution of programs from Group Procurement as well as execution of local/regional programs. Effectively manages long-term relationships with suppliers and internal stakeholders. Responsible for negotiations and...
POZNAJ WYJĄTKOWE SKŁADNIKI SWOJEJ PRZYSZŁEJ PRACY. To będą Twoje zadania: Uczestnictwo w przygotowaniu oraz wdrożeniu Planów Kanałowych dla podległych Kanałów Sprzedaży, które zapewnią osiągniecie planowanej dystrybucji, wielkości sprzedaży, odpowiednich zapasów w sklepie, jak...
Your responsibilities include, but are not limited to: Stakeholder Management: Identify key internal stakeholders and develop effective communication and relationship strategies, collaborating with senior leaders and teams. Communication Strategies: Design and implement communication plans aligned...
udział w procesie wdrażania nowych produktów z obszaru agd gromadzenie materiałów niezbędnych do wprowadzania produktu do handlu (opisy, zdjęcia, projekty opakowań, instrukcje itp.) nadzór na poprawnością i terminowością materiałów koordynowanie przepływu informacji nt. produktów...
Zadania: Analiza rynku: Śledzenie trendów w branży budowlanej, analiza konkurencji, identyfikacja nowych możliwości rynkowych. Planowanie strategii biznesowej: Współtworzenie strategii rozwoju firmy, opracowywanie planów działań mających na celu osiągnięcie celów biznesowych....
Opracowywanie i wdrażanie strategii sprzedaży dla powierzonej grupy asortymentowej. Przygotowanie planów sprzedaży (zarządzanie cyklem sprzedaży i cyklem życia produktu). Bieżąca analiza rynku pod kątem pozycjonowania produktu oraz badanie efektywności jego wdrożenia (dbałość o poziom...
Orange Polska S.A.Warszawa, Al. Jerozolimskie 160
praca stacjonarna
dziś wygasa
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat
5 dni
Projektowanie, wdrażanie i rozwój strategii w obszarze doświadczeń klientów. Analiza doświadczeń i rozwój modeli analitycznych na podstawie badań klientów i innych danych. Angażowanie i integrowanie pracowników Orange Polska wokół budowania pozytywnych doświadczeń Klientów poprzez...
specjalista (mid) / menedżer umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 godz.
OBOWIĄZKI: zbudowanie nowego działu product developmentu wraz z określeniem procesów, procedur i standardów wdrażania nowych produktów; współudział w opracowaniu strategii produktowej dla spółki; wprowadzanie nowych produktów oraz udoskonalanie i modyfikowanie istniejących;...