Historia marki MONNARI sięga 1998 roku, kiedy działalność była prowadzona w formie spółki cywilnej pod nazwą „MONNARI”.
„MONNARI TRADE” skoncentrowała się na stworzeniu własnych kompleksowych kolekcji, skierowanych głównie do kobiet powyżej 30 roku życia, w atrakcyjnym segmencie odzieży markowej.
Głównym obszarem działalności gospodarczej „MONNARI TRADE” S.A. jest tworzenie szerokiej i zróżnicowanej oferty asortymentowej odzieży damskiej, obejmującej modne, wygodne i wysokiej jakości ubrania, a następnie jej sprzedaż poprzez sieć własnych sklepów firmowych. W ciągu kilku lat Spółka zbudowała rozpoznawalną na rynku markę handlową, będącą synonimem najwyższej jakości, elegancji i stylu.
Poszukujemy osób do pracy na stanowisku:
- Udział w przygotowaniu strategii i planu marketingowego oraz jego realizacji dla marki Monnari
- Wsparcie w działaniach operacyjnych oraz promocyjnych marki
- Zarządzanie pracą działu
- Planowanie, realizacja oraz ewaluacja kampanii marketingowych, jak również nadzór nad produkcją wszelkich materiałów niezbędnych do komunikacji marki
- Zarządzanie projektami, w tym prowadzenie projektów specjalnych we współpracy z innymi markami i partnerami zewnętrznymi
- Opracowanie i wdrożenie strategii działań trade marketingowych i wsparcia sprzedaży (detal, hurt, e-commerce)
- Nadzór nad programem lojalnościowym
- Organizacja i produkcja sesji zdjęciowych
- Nadzór nad obiegiem dokumentów marketingowych oraz kontrola finansowa projektów na każdym etapie, przygotowywanie umów i koordynacja ich realizacji
- Współpraca i utrzymywanie dobrych relacji z mediami, organizacjami zewnętrznymi
- Raportowanie, analiza i monitoring prowadzonych działań, wyników, rynku oraz konkurencji
- Aktywna współpraca z innymi działami w firmie oraz agencjami i firmami zewnętrznymi
- Kilkuletnie, poparte sukcesami doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku ( doświadczenie w pracy w branży modowej będzie dodatkowym atutem)
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem
- Wiedza ekspercka w zakresie zagadnień marketingowych oraz doświadczenie w budowaniu marki
- Umiejętność realizacji wielu zadań i projektów jednocześnie
- Wysokie zaangażowanie w prowadzone projekty
- Czynne prawo jazdy kat. B
- Gotowość do podróży służbowych
- Umiejętność pro aktywnej współpracy na różnych szczeblach organizacyjnych
- Umiejętność sporządzania raportów i analiz oraz wyciągania syntetycznych wniosków
- Praktyczna znajomość zagadnień public relations
- Zdolności organizacyjne
- Ciekawą, samodzielną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji
- Zdobycie cennego doświadczenia w Spółce będącej liderem w segmencie eleganckiej odzieży damskiej
Poznaj
MONNARI TRADE S.A.
Spółka Akcyjna „MONNARI TRADE” istnieje od 2000 r., ale historia marki MONNARI sięga 1998 roku, kiedy działalność była prowadzona w formie spółki cywilnej pod nazwą „MONNARI”.
„MONNARI TRADE” S.A. skoncentrowała się na stworzeniu własnych kompleksowych kolekcji, skierowanych głównie do kobiet powyżej 30 roku życia, w atrakcyjnym segmencie odzieży markowej.
Głównym obszarem działalności gospodarczej „MONNARI TRADE” S.A. jest tworzenie szerokiej i zróżnicowanej oferty asortymentowej odzieży damskiej, obejmującej modne, wygodne i wysokiej jakości ubrania, a następnie jej sprzedaż poprzez sieć własnych sklepów firmowych.