Najnowsze oferty pracy

  • Kierownik / Kierowniczka ds. Marketingu Handlowego

    POLPHARMA S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Twoje obowiązki: Tworzenie oraz wdrażanie strategii dla poszczególnych marek w celu osiągnięcia oczekiwanych celów sprzedażowych i realizacji strategii marketingowych we współpracy z działami: Marketingu, Sprzedaży, Dystrybucji. Planowanie, realizacja i kontrola budżetu poszczególnych...
  • Kierownik Działu Marketingu

    Staff Partners   kujawsko-pomorskie    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / ekspert / menedżer / dyrektor  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    8 godz.
    Zadania: Odpowiedzialność za rozwój i realizację strategii marketingowej i działań public relations; Opracowanie i nadzór nad wdrażaniem strategii marketingowej i komunikacyjnej sieci; Planowanie i koordynowanie działań mających wpływ na budowanie pozytywnego wizerunku firmy na zewnątrz...
  • Marketing Manager

    NES Global Talent   Gdańsk    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zakres obowiązków: Planowanie i wdrażanie strategii marketingowej firmy do klienta B2B Identyfikacja możliwości rynkowych Identyfikacja i analiza grup klientów Współpraca z Działem Handlowych, a także z Agencją Marketingową Bliska współpraca z Zarządem
Zobacz więcej ofert pracy

Marketing Manager

RSC Auto ID Distribution
Warszawa
praca stacjonarna
2082 dni temu

Ogłoszenie numer: 2053959, z dnia 2018-09-10

Dynamicznie rozwijająca się firma z branży automatycznej identyfikacji oraz fleksograficzna i cyfrowa drukarnia etykiet samoprzylepnych i opakowań RSC Auto ID, poszukuje osoby na stanowisko:

Marketing Manager

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Koordynacja komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej,
  • Współtworzenie i realizacja strategii marketingowej,
  • Ścisła współpraca projektowa z innymi działami w organizacji,
  • Zarządzanie budżetem obszaru marketingu,
  • Monitoring działań konkurencji,
  • Współpraca z podmiotami zewnętrznymi,
  • Bieżąca analiza rynku,
  • Planowanie i realizacja aktywnych działań marketingowych kreujących wizerunek firmy,
  • Tworzenie koncepcji i strategii marketingowych kluczowych produktów i usług,
  • Dbanie o wysoki standard świadczonych usług,

Wymagania

  • Ponadprzeciętne zdolności komunikacyjne,
  • Minimum 3- letnie doświadczenie w pracy w marketingu,
  • Samodzielne prowadzenie kampanii reklamowych,
  • Znajomość pakietu Office, w szczególności programu Excel oraz programów graficznych,
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację,
  • Kreatywność, pomysłowość, zaangażowanie i nieszablonowe myślenie,
  • Znajomość bieżących trendów w marketingu i zdolność do wyprzedzania rynku własnymi pomysłami,
  • Znajomość technik i narzędzi marketingowych,
  • Umiejętność przygotowywania prezentacji, redagowania tekstów, publikacji tematycznych,
  • Umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów biznesowych,
  • Samodzielność, wykazywanie własnej inicjatywy, dynamizm,
  • Dyspozycyjność.

Oferujemy

  • Budujemy długotrwałe relacje – zatrudniamy na umowę o pracę,
  • Przygotowujemy do zadań – szkolimy i dostarczamy narzędzia,
  • Dajemy możliwość wdrażania własnych pomysłów i tworzenia z nami nowej marki,
  • Możliwość finansowania studiów, w tym podyplomowych,
  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia,
  • Uczestnictwo w targach branżowych.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Poznaj

RSC Auto ID Distribution

Dynamicznie rozwijająca się firma z branży automatycznej identyfikacji towarów oraz fleksograficzna i cyfrowa drukarnia etykiet samoprzylepnych i opakowań RSC Auto ID Distribution.

 

Podobne oferty

  • Kierownik / Kierowniczka ds. Marketingu Handlowego

    POLPHARMA S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Twoje obowiązki: Tworzenie oraz wdrażanie strategii dla poszczególnych marek w celu osiągnięcia oczekiwanych celów sprzedażowych i realizacji strategii marketingowych we współpracy z działami: Marketingu, Sprzedaży, Dystrybucji. Planowanie, realizacja i kontrola budżetu poszczególnych...
  • Kierownik Działu Marketingu

    Staff Partners   kujawsko-pomorskie    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / ekspert / menedżer / dyrektor  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    8 godz.
    Zadania: Odpowiedzialność za rozwój i realizację strategii marketingowej i działań public relations; Opracowanie i nadzór nad wdrażaniem strategii marketingowej i komunikacyjnej sieci; Planowanie i koordynowanie działań mających wpływ na budowanie pozytywnego wizerunku firmy na zewnątrz...
  • Marketing Manager

    NES Global Talent   Gdańsk    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zakres obowiązków: Planowanie i wdrażanie strategii marketingowej firmy do klienta B2B Identyfikacja możliwości rynkowych Identyfikacja i analiza grup klientów Współpraca z Działem Handlowych, a także z Agencją Marketingową Bliska współpraca z Zarządem