Najnowsze oferty pracy

  • Kierownik / Kierowniczka ds. Marketingu Handlowego

    POLPHARMA S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Twoje obowiązki: Tworzenie oraz wdrażanie strategii dla poszczególnych marek w celu osiągnięcia oczekiwanych celów sprzedażowych i realizacji strategii marketingowych we współpracy z działami: Marketingu, Sprzedaży, Dystrybucji. Planowanie, realizacja i kontrola budżetu poszczególnych...
  • Marketing Manager

    NES Global Talent   Gdańsk    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Planowanie i wdrażanie strategii marketingowej firmy do klienta B2B Identyfikacja możliwości rynkowych Identyfikacja i analiza grup klientów Współpraca z Działem Handlowych, a także z Agencją Marketingową Bliska współpraca z Zarządem
  • Kierownik Działu Marketingu

    Staff Partners   kujawsko-pomorskie    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / ekspert / menedżer / dyrektor  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    10 dni
    Zadania: Odpowiedzialność za rozwój i realizację strategii marketingowej i działań public relations; Opracowanie i nadzór nad wdrażaniem strategii marketingowej i komunikacyjnej sieci; Planowanie i koordynowanie działań mających wpływ na budowanie pozytywnego wizerunku firmy na zewnątrz...
Zobacz więcej ofert pracy

Marketing Manager

Dealavo Sp. z o.o.
Warszawa
praca stacjonarna
1888 dni temu

Dealavo Smart Prices to nowoczesne, korporacyjne rozwiązanie e-commerce monitorujące ceny w Internecie. Przez ponad 3 lata obecności na rynku udało nam się zdobyć zaufanie wielu prestiżowych klientów, w tym światowych marek takich, jak: Acer, Philips, DeLonghi, TP-Link, MSI i wielu innych.

Marketing Manager
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
  • stworzenie i implementacja strategii marketingowej szybko rosnącego start-upu B2B
  • wzięcie odpowiedzialności za generowanie leadów inbound
  • nadzorowanie i wspieranie działań contentowych
  • tworzenie kampanii reklamowych
  • nadzorowanie i wspieranie działań SEO
Oczekujemy:
  • pełnego zaangażowania i determinacji
  • analitycznego umysłu
  • wzięcia odpowiedzialności za wyniki swojej pracy (KPI)
  • doświadczenia i potwierdzonych sukcesów na polu digital marketingu, w tym content marketingu
  • znajomości GA, Adwords, FB Ads, Excel, narzędzi SEO/SEM/BI, marketing automation
  • znajomości języka angielskiego (preferowany poziom C1+)
  • umiejętności szybkiego uczenia się
  • orientacji i znajomości trendów w świecie SEO/SEM/CM
Mile widziane:
  • doświadczenie w sektorze B2B, preferowane w branży IT
  • podejście data-driven
  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem
  • znajomość systemu Jira
Oferujemy:
  • atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe
  • bonusy za wyniki
  • dodatkowe benefity - m.in. dopłaty do Multisport, Enel-med
  • możliwość zdobycia solidnego doświadczenia biznesowego z dużymi klientami
  • atmosferę startupu technologicznego
  • lunche, owoce, zimne i ciepłe napoje
I hereby agree to the processing of personal data included in my application for the needs necessary to carry out the recruitment process carried out by Dealavo Sp. z o.o. in accordance with art. 6 par. 1 lit. a Regulation (EU) 2016/679 of the European Parliament and of the Council of 27 April 2016 on the protection of individuals with regard to the processing of personal data and on the free movement of such data and repealing Directive 95/46/EC (General Data Protection Regulation).
 

Podobne oferty

  • Kierownik / Kierowniczka ds. Marketingu Handlowego

    POLPHARMA S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Twoje obowiązki: Tworzenie oraz wdrażanie strategii dla poszczególnych marek w celu osiągnięcia oczekiwanych celów sprzedażowych i realizacji strategii marketingowych we współpracy z działami: Marketingu, Sprzedaży, Dystrybucji. Planowanie, realizacja i kontrola budżetu poszczególnych...
  • Marketing Manager

    NES Global Talent   Gdańsk    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Planowanie i wdrażanie strategii marketingowej firmy do klienta B2B Identyfikacja możliwości rynkowych Identyfikacja i analiza grup klientów Współpraca z Działem Handlowych, a także z Agencją Marketingową Bliska współpraca z Zarządem
  • Kierownik Działu Marketingu

    Staff Partners   kujawsko-pomorskie    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / ekspert / menedżer / dyrektor  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    10 dni
    Zadania: Odpowiedzialność za rozwój i realizację strategii marketingowej i działań public relations; Opracowanie i nadzór nad wdrażaniem strategii marketingowej i komunikacyjnej sieci; Planowanie i koordynowanie działań mających wpływ na budowanie pozytywnego wizerunku firmy na zewnątrz...