Menadżer ds. zakupów i zarządzania produktem  
Jesteś tutaj:  Strona Główna » Menadżer ds. zakupów i zarządzania produktem

Poznaj pracodawcę

Ul. Bukowska 49
62-070 Dąbrowa
woj. wielkopolskie
www.tginstalacje.pl

Poznaj stanowisko:
Kierownik ds. Zakupów

Kierownik ds. Zakupów to osoba, która nadzoruje dział ds. zakupów, tzn. odpowiada za wszystkie sprawy administracyjno-wykonawcze związane z pozyskiwaniem surowców/produktów potrzebnych do funkcjonowania firmy. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: koordynacja oraz kontrola doboru dostawców, prowadzenie negocjacji handlowych, utrzymywanie dobrych relacji z kluczowymi ...


czytaj więcej: Kierownik ds. Zakupów

Praca Kierownik ds. Zakupów

Menadżer ds. zakupów i zarządzania produktem - Ogłoszenie archiwalne

Praca TG Instalacje - Centrala Sp. z o.o. / Budownictwo / Geodezja / Kadra zarządzająca / Sprzedaż / Obsługa klienta / Zakupy / Poznań

 

Oferta pracy, której szukasz jest nieaktualna!

Zobacz podobne, aktualne ogłoszenia:

Specjalista ds zarządzania sprzętem IT TeamQuest wielkopolskie

Referent ds. Zakupów Manpower wielkopolskie

Specjalista ds. Zakupów Work Service S. A. wielkopolskie

Specjalista ds. zakupu pojazdów PPHU TEMPELTON wielkopolskie

Senior Directs P2P Specialist Hays Poland wielkopolskie

Więcej ofert pracy »
Chcesz otrzymywać najnowsze ogłoszenia prosto na Twój e-mail?
 

TG Instalacje – Centrala Sp. z o.o.

Ogólnopolska sieć hurtowni instalacyjno-grzewczych poszukuje do oddziału w Poznaniu osobę na stanowisko:


Menadżer ds. zakupów i zarządzania produktem

Miejsce pracy: Poznań

Zadania:
  • negocjacje warunków zakupowych z dostawcami
  • kontrola oraz realizacja planów sprzedaży w rozbiciu na grupy asortymentowe
  • organizacja jednorazowych akcji zakupowych i sprzedażowych wspólnie z dostawcami
  • odpowiedzialność za proces wprowadzenia produktu, jego charakterystyki i celów sprzedażowych
  • analiza obecnej oferty produktowej oraz jej konkurencyjności na rynku
  • kreowanie i prowadzenie polityki produktowej firmy
  • przygotowanie planów optymalizacji oferty produktowej w odniesieniu do poszczególnych grup klienta
  • kontrola procesu sprzedaży pod względem nowo wprowadzanych produktów
  • zwiększenie efektywności sprzedaży nowo wprowadzanych produktów
  • organizacja szkoleń produktowych dla pracowników i klientów firmy
Wymagania:
  • wykształcenie wyższe
  • znajomość branży instalacyjno-grzewczej lub budowlanej
  • doświadczenie na podobnym stanowisku (min. 2 lata)
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera:
    • środowisko Microsoft Office
    • systemów zarządzania magazynem (np. ERP)
  • znajomość technik negocjacji
  • prawo jazdy kat. B
  • znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • niezbędne narzędzia pracy
  • przyjazną atmosferę środowiska pracy
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 133, poz. 883)
 dodaj do ulubionych  drukuj ofertę  wyślij na e-mail  ustaw powiadomienia  RSS

PRACA W BRANŻY

 
 
 
 
Praca  |  Regulamin  |  Polityka prywatności  |  Pomoc  |  Kontakt  |  O nas  |  Reklama  |  Szukasz pracownika?  |  Partnerzy  |  Centrum prasowe  |  RSS  |  Widget z ofertami pracy

 

Copyright © 2003 - 2015 Praca.pl Sp. z o.o. Numer wydania: 16499 / 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Powielanie, drukowanie, kopiowanie lub rozpowszechnianie w jakikolwiek sposób materiałów zawartych na stronach Praca.pl jest zabronione.

Menadżer ds. zakupów i zarządzania produktem