Menadżer ds. zakupów i zarządzania produktem  
Jesteś tutaj:  Strona Główna » Menadżer ds. zakupów i zarządzania produktem

Poznaj pracodawcę

Ul. Bukowska 49
62-070 Dąbrowa
woj. wielkopolskie
www.tginstalacje.pl

Poznaj stanowisko:
Kierownik ds. Zakupów

Kierownik ds. Zakupów to osoba, która nadzoruje dział ds. zakupów, tzn. odpowiada za wszystkie sprawy administracyjno-wykonawcze związane z pozyskiwaniem surowców/produktów potrzebnych do funkcjonowania firmy. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: koordynacja oraz kontrola doboru dostawców, prowadzenie negocjacji handlowych, utrzymywanie dobrych relacji z kluczowymi ...


czytaj więcej: Kierownik ds. Zakupów

Praca Kierownik ds. Zakupów

Menadżer ds. zakupów i zarządzania produktem - Ogłoszenie archiwalne

Praca TG Instalacje - Centrala Sp. z o.o. / Budownictwo / Geodezja / Kadra zarządzająca / Sprzedaż / Obsługa klienta / Zakupy / Poznań

 

Oferta pracy, której szukasz jest nieaktualna!

Zobacz podobne, aktualne ogłoszenia:

Specjalista ds. zakupów LOBO HR wielkopolskie

Kupiec Hays Poland wielkopolskie

Kierownik działu Zakupów LOBO HR wielkopolskie

Specjalista ds. zakupów w Dziale Przygotowania Produkcji Grafton Recruitment Polska Sp. z o.o. wielkopolskie

Specjalista ds. sprzedaży (branża budowlana) z językiem niemieckim Grafton Recruitment Polska Sp. z o.o. wielkopolskie

Więcej ofert pracy »
Chcesz otrzymywać najnowsze ogłoszenia prosto na Twój e-mail?
 

TG Instalacje – Centrala Sp. z o.o.

Ogólnopolska sieć hurtowni instalacyjno-grzewczych poszukuje do oddziału w Poznaniu osobę na stanowisko:


Menadżer ds. zakupów i zarządzania produktem

Miejsce pracy: Poznań

Zadania:
  • negocjacje warunków zakupowych z dostawcami
  • kontrola oraz realizacja planów sprzedaży w rozbiciu na grupy asortymentowe
  • organizacja jednorazowych akcji zakupowych i sprzedażowych wspólnie z dostawcami
  • odpowiedzialność za proces wprowadzenia produktu, jego charakterystyki i celów sprzedażowych
  • analiza obecnej oferty produktowej oraz jej konkurencyjności na rynku
  • kreowanie i prowadzenie polityki produktowej firmy
  • przygotowanie planów optymalizacji oferty produktowej w odniesieniu do poszczególnych grup klienta
  • kontrola procesu sprzedaży pod względem nowo wprowadzanych produktów
  • zwiększenie efektywności sprzedaży nowo wprowadzanych produktów
  • organizacja szkoleń produktowych dla pracowników i klientów firmy
Wymagania:
  • wykształcenie wyższe
  • znajomość branży instalacyjno-grzewczej lub budowlanej
  • doświadczenie na podobnym stanowisku (min. 2 lata)
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera:
    • środowisko Microsoft Office
    • systemów zarządzania magazynem (np. ERP)
  • znajomość technik negocjacji
  • prawo jazdy kat. B
  • znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • niezbędne narzędzia pracy
  • przyjazną atmosferę środowiska pracy
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 133, poz. 883)

PRACA W BRANŻY

 
 
 
 
Praca  |  Regulamin  |  Polityka prywatności  |  Pomoc  |  Kontakt  |  O nas  |  Reklama  |  Szukasz pracownika?  |  Partnerzy  |  Centrum prasowe  |  RSS  |  Widget z ofertami pracy

 

Copyright © 2003 - 2014 Praca.pl Sp. z o.o. Numer wydania: 16422 / 2014. Wszelkie prawa zastrzeżone. Powielanie, drukowanie, kopiowanie lub rozpowszechnianie w jakikolwiek sposób materiałów zawartych na stronach Praca.pl jest zabronione.

Menadżer ds. zakupów i zarządzania produktem