Grafton Recruitment jest częścią Grafton Employment Group, która działa w ramach stale rosnącej sieci biur na całym świecie. Jesteśmy jedną z wiodących firm rekrutacyjnych na terenie Europy, prężnie rozwijamy się na pozostałych kontynentach. Wśród naszych Klientów są najbardziej znane międzynarodowe oraz polskie firmy. Budujemy długotrwałe relacje z naszymi kandydatami i staramy się opierać współpracę na partnerskich kontaktach. Kandydaci mają możliwość współpracy z wyspecjalizowanym zespołem konsultantów pracujących dla wszystkich branż.
Menedżer Centrum Obsługi Klienta (start-up)
Miejsce pracy: Kraków
Nr Ref.: 6-26-33842/PC
Opis stanowiska:
Dla naszego Klienta międzynarodowej firmy, które zapewnia globalne usługi do wielu krajów w dziedzinie doradztwa strategii produktu, rozwoju produktu i wsparcia operacyjnego w wielu różnych obszarach funkcjonalnych dla wydawców internetowych, platform,, agencji reklamowych, sieci komórkowych, reklam. Poszukujemy osoby na stanowisko: Menedżer Centrum Obsługi Klienta
Zakres obowiązków:
- zaangażowanie w codzienną działalność oddziału: koordynowanie pracy pracowników (dostarczanie usługi na najwyższym poziomie, spełnianie oczekiwań i potrzeb Klientów)
- nadzorowanie pracy 10-15 pracowników
- ścisła współpraca z centralą (dbanie o przepływ informacji z oddziału)
- dbanie o ogólne funkcjonowanie oddziału
- organizacja szkoleń dla pracowników w celu poprawy funkcjonowania oddziału
- rozwiązywanie konfliktowych sytuacji wśród pracowników oraz radzenie sobie w trudnych sytuacjach z Klientami
- nadzór nad utrzymaniem wysokiego standardu usług
- dbanie o relacje z pracownikami i Klientami
- przewidywanie potrzeb Klienta i zaproponowanie rozwiązań w ramach określonych zasad i procedur
- nadzór sprawami administracyjnymi biura
Zakres obowiązków:
- zaangażowanie w codzienną działalność oddziału: koordynowanie pracy pracowników (dostarczanie usługi na najwyższym poziomie, spełnianie oczekiwań i potrzeb Klientów)
- nadzorowanie pracy 10-15 pracowników
- ścisła współpraca z centralą (dbanie o przepływ informacji z oddziału)
- dbanie o ogólne funkcjonowanie oddziału
- organizacja szkoleń dla pracowników w celu poprawy funkcjonowania oddziału
- rozwiązywanie konfliktowych sytuacji wśród pracowników oraz radzenie sobie w trudnych sytuacjach z Klientami
- nadzór nad utrzymaniem wysokiego standardu usług
- dbanie o relacje z pracownikami i Klientami
- przewidywanie potrzeb Klienta i zaproponowanie rozwiązań w ramach określonych zasad i procedur
- nadzór sprawami administracyjnymi biura
Wymagania:
Wymagania:
- min. 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku w ty, co najmniej 3 lata na stanowisku kierowniczym
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- mile widziana znajomość języka rosyjskiego
- udokumentowane doświadczenie w zarządzaniu projektami związanymi z Call Center
- doskonałe umiejętności analityczne, techniczne
- umiejętność rozwiązywania problemów
- min. 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku w ty, co najmniej 3 lata na stanowisku kierowniczym
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- mile widziana znajomość języka rosyjskiego
- udokumentowane doświadczenie w zarządzaniu projektami związanymi z Call Center
- doskonałe umiejętności analityczne, techniczne
- umiejętność rozwiązywania problemów
Informacje dodatkowe:
Dodatkowe składniki wynagrodzenia:
Oferujemy:
- możliwość rozwoju nowego centrum obsługi Klienta
- atrakcyjne wynagrodzenie i pakiet socjalny
- możliwość udziału w start-upie
Aby aplikować na wybrane stanowisko, prosimy wysłać CV w formacie Word z podanym numerem referencyjnym w tytule maila.
Jeśli odbył/a już Pani/Pan rozmowę kwalifikacyjną w Grafton, prosimy o kontakt z konsultantem, który to spotkanie prowadził (najlepiej poprzez e-mail).
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Zaproszonych kandydatów rejestrujemy w naszej bazie danych. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Gwarantujemy dyskrecję.
Oferujemy:
- możliwość rozwoju nowego centrum obsługi Klienta
- atrakcyjne wynagrodzenie i pakiet socjalny
- możliwość udziału w start-upie
Aby aplikować na wybrane stanowisko, prosimy wysłać CV w formacie Word z podanym numerem referencyjnym w tytule maila.
Jeśli odbył/a już Pani/Pan rozmowę kwalifikacyjną w Grafton, prosimy o kontakt z konsultantem, który to spotkanie prowadził (najlepiej poprzez e-mail).
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Zaproszonych kandydatów rejestrujemy w naszej bazie danych. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Gwarantujemy dyskrecję.