POZNAJ NAS I ZACZNIJ SWOJĄ KARIERĘ W EURO!
Jesteśmy polską firmą, która od 25 lat działa na rynku sprzedaży sprzętu elektronicznego i sprzętu gospodarstwa domowego. Docieramy do Klientów za pośrednictwem trzech kanałów sprzedaży: ogólnopolskiej sieci sklepów, jednego z największych sklepów internetowych w Polsce www.euro.com.pl oraz przez Contact Center. Naszą sprzedaż wspiera ogólnopolska sieć transportu, Magazyn Centralny i lokalne Centra Logistyczne w całym kraju.
Pracują dla nas specjaliści różnych dziedzin, którzy tworzą i wdrażają projekty, mające wpływ na działanie całej Firmy.
To, co dla nas ważne to zaangażowanie, otwartość, chęć do pracy i gotowość na wyzwania.
Masz to w sobie? Dołącz do nas!
Nasze obecne wyzwanie to:
- na obsłudze szkód i reklamacji z tytułu ubezpieczeń
- na komunikacji z ubezpieczycielem, serwisem i klientem
- na weryfikacji i akceptacji zgłoszeń
- na akceptacji kosztów serwisowych
- na archiwizacji dokumentacji
- na monitorowaniu prawidłowości funkcjonowaniu systemu obsługi szkód i reklamacji
- doświadczenie w obsłudze i likwidacji szkód ubezpieczeniowych
- doświadczenie w obsłudze klientów
- skuteczność w osiąganiu wyznaczonych celów
- samodzielność w działaniu
- zdolności analityczne
- wykształcenie wyższe lub student IV-V roku
- ciekawą i rozwijającą pracę w innowacyjnym środowisku
- udział w ciekawych projektach
- szansę ciągłego rozwoju kwalifikacji zawodowych i osobowych
- pracę w firmie o stabilnej pozycji rynkowej na podstawie umowy o pracę
- przyjazną atmosferę pracy w młodym, dynamicznym, interdyscyplinarnym zespole