młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
1 dni
Na rozgrzewkę kilka pytań Lubisz rozmawiać przez telefon i dobrze czujesz się w obsłudze klienta? Możesz pochwalić się co najmniej rocznym doświadczeniem w pracy związanej z obsługą klienta? Jesteś gotowy/a do pracy w systemie zmianowym? W pracy (i nie tylko) kierujesz się zasadami...
Co będziesz robił/a? Rozkminisz wszelkie pytania klientów, czy to przez telefon, e-mail, czy czat online. Będziesz czempionem w tłumaczeniu, jak korzystać z rowerów, o co w tym chodzi i o co jeszcze klienci pytają. Złóż reklamację? Spoko, będziesz rozgrywać te sprawy jak prawdziwy...
Twój zakres obowiązków: obieranie połączeń przychodzących z różnych miast w Polsce i Niemiec; odpisywanie na wiadomości e-mail w języku niemieckim; obsługa czatu online; udzielanie informacji oraz pomocy użytkownikom naszych rowerów w Polsce i Niemczech;
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat 4 800 - 8 000 zł brutto/mies.
10 godz.
Zadania, które na Ciebie czekają: Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile; Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych, jakościowych i ilościowych; Odpowiedzialność za utrzymanie i rozwijanie bazy klientów; Pielęgnowanie posprzedażowych relacji z...
specjalista (mid) umowa zlecenie aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 godz.
Twoje obowiązki: telefoniczna obsługa Klientów sklepu internetowego – udzielanie informacji o statusie zamówienia, pomoc w doborze odpowiednich produktów, informowanie o dostępności produktów; budowanie i dbanie o dobre relacje z Klientami; doradzać swoim Klientom, co najlepiej sprawdza...
Twoim głównym obowiązkiem będzie telefoniczna obsługa pacjentów, czyli: wsparcie telefoniczne Pacjentów Medicover - tylko połączenia przychodzące, nie prowadzimy projektów sprzedażowych, a przyjmujemy połączenia od naszych pacjentów, by im pomóc (np. w umówieniu czy odwołaniu...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat 4 242 - 6 000 zł brutto/mies.
12 godz.
Praca tylko stacjonarna w biurze w Warszawie lub Krakowie Jeśli: jesteś otwarty na rozmowy telefoniczne na różne tematy, lubisz ludzi i kontakt z nimi, jesteś osoba wesoła i łatwo nawiązujesz kontakty; to zapraszam do aplikacji. Poszukujemy osób: punktualnych, rzetelnych, mających duża...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
14 godz.
Sprzedaż usług Orange Polska. Edukowanie klientów o dostępnych dla nich produktach, usługach oraz technologiach. Udzielanie wsparcia technicznego klientom w zakresie oferowanego sprzętu. Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze Klientów. Umiejętność słuchania, sprawnego komunikowania się...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
14 godz.
Twój zakres obowiązków Telefoniczne oraz mailowe przyjmowanie zgłoszeń dotyczących roszczeń z zakresu podróżnego i medycznego Rejestrowanie zgłoszonych roszczeń w systemie Pozyskiwanie i sporządzanie stosownej dokumentacji Terminowa obsługa zgłoszeń zgodnie z obowiązującymi procedurami i OWU
Młodszy Specjalista ds. Technicznej Obsługi Klienta Korporacyjnego
Młodszy Specjalista ds. Technicznej Obsługi Klienta Korporacyjnego
Raiffeisen Bank Polska S.A.
Warszawa
praca stacjonarna
3606 dni temu
Młodszy Specjalista ds. Technicznej Obsługi Klienta Korporacyjnego
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: MSTOKK/DO/JWJ
Zadania:
zapewnienie wsparcia telefonicznego dla klientów i komórek operacyjnych Banku w zakresie systemów bankowości elektronicznej,
telefoniczna i elektroniczna obsługa klienta korporacyjnego – udzielanie informacji na temat posiadanych rachunków, produktów, Banku,
udzielanie fachowej odpowiedzi na zgłaszane problemy,
wykonywanie dyspozycji Klientów Korporacyjnych zgodnie z obowiązującymi procedurami,
przyjmowanie skarg i reklamacji, rozwiązywanie ich w wyznaczonym zakresie,
wspieranie RMów klientów korporacyjnych w realizacji ich zadań związanych z obsługą i utrzymaniem klienta,
współpraca z RMami/Sprzedawcami w zakresie sprzedaży produktów bankowych istniejącym klientom – oferowanie i zachęcanie istniejących klientów do korzystania z określonych produktów oraz doradzanie klientom przy wyborze produktu.
Profil kandydata:
znajomość zagadnień z zakresu bankowości elektronicznej, obsługi i konfiguracji przeglądarek internetowych w stopniu zaawansowanym,
mile widziana znajomość produktów i procesów bankowych,
bardzo mocne zorientowanie na Klienta - jego potrzeby, wymagania i problemy,
wysoka kultura osobista,
dokładność i rzetelność realizacji powierzonych zadań,
bardzo dobra znajomość języka angielskiego.
Oferujemy:
zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
możliwość rozwoju w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się i nowoczesnej instytucji finansowej,
unikalne, przyjazne środowisko pracy i kulturę organizacyjną.
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
1 dni
Na rozgrzewkę kilka pytań Lubisz rozmawiać przez telefon i dobrze czujesz się w obsłudze klienta? Możesz pochwalić się co najmniej rocznym doświadczeniem w pracy związanej z obsługą klienta? Jesteś gotowy/a do pracy w systemie zmianowym? W pracy (i nie tylko) kierujesz się zasadami...
Co będziesz robił/a? Rozkminisz wszelkie pytania klientów, czy to przez telefon, e-mail, czy czat online. Będziesz czempionem w tłumaczeniu, jak korzystać z rowerów, o co w tym chodzi i o co jeszcze klienci pytają. Złóż reklamację? Spoko, będziesz rozgrywać te sprawy jak prawdziwy...
Twój zakres obowiązków: obieranie połączeń przychodzących z różnych miast w Polsce i Niemiec; odpisywanie na wiadomości e-mail w języku niemieckim; obsługa czatu online; udzielanie informacji oraz pomocy użytkownikom naszych rowerów w Polsce i Niemczech;
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat 4 800 - 8 000 zł brutto/mies.
10 godz.
Zadania, które na Ciebie czekają: Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile; Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych, jakościowych i ilościowych; Odpowiedzialność za utrzymanie i rozwijanie bazy klientów; Pielęgnowanie posprzedażowych relacji z...
specjalista (mid) umowa zlecenie aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 godz.
Twoje obowiązki: telefoniczna obsługa Klientów sklepu internetowego – udzielanie informacji o statusie zamówienia, pomoc w doborze odpowiednich produktów, informowanie o dostępności produktów; budowanie i dbanie o dobre relacje z Klientami; doradzać swoim Klientom, co najlepiej sprawdza...
Twoim głównym obowiązkiem będzie telefoniczna obsługa pacjentów, czyli: wsparcie telefoniczne Pacjentów Medicover - tylko połączenia przychodzące, nie prowadzimy projektów sprzedażowych, a przyjmujemy połączenia od naszych pacjentów, by im pomóc (np. w umówieniu czy odwołaniu...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat 4 242 - 6 000 zł brutto/mies.
12 godz.
Praca tylko stacjonarna w biurze w Warszawie lub Krakowie Jeśli: jesteś otwarty na rozmowy telefoniczne na różne tematy, lubisz ludzi i kontakt z nimi, jesteś osoba wesoła i łatwo nawiązujesz kontakty; to zapraszam do aplikacji. Poszukujemy osób: punktualnych, rzetelnych, mających duża...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
14 godz.
Sprzedaż usług Orange Polska. Edukowanie klientów o dostępnych dla nich produktach, usługach oraz technologiach. Udzielanie wsparcia technicznego klientom w zakresie oferowanego sprzętu. Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze Klientów. Umiejętność słuchania, sprawnego komunikowania się...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
14 godz.
Twój zakres obowiązków Telefoniczne oraz mailowe przyjmowanie zgłoszeń dotyczących roszczeń z zakresu podróżnego i medycznego Rejestrowanie zgłoszonych roszczeń w systemie Pozyskiwanie i sporządzanie stosownej dokumentacji Terminowa obsługa zgłoszeń zgodnie z obowiązującymi procedurami i OWU