Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
Nr Ref.: 14-01-2017
- zarządzanie procesem zapytań ofertowych i analiza warunków handlowych,
- budowanie relacji i negocjacje z dostawcami w celu optymalizacji kosztów zakupu usług i materiałów,
- koordynacja procesu dostaw i płatności zgodnie z ustalonymi warunkami handlowymi,
- inicjowanie, współpraca i komunikacja z pozostałymi działami przy projektach dotyczących optymalizacji procesów i redukcji kosztów,
- realizacja globalnej strategii zakupowej.
- wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: Logistyka, Ekonomia, Stosunki Międzynarodowe, Zarządzanie oraz Inżynieria,
- znajomość języka angielskiego na poziomie swobodnej komunikacji,
- mile widziane doświadczenie w dziale zakupów lub sprzedaży,
- komunikatywność, sumienność, zaangażowanie,
- dobra znajomość obsługi komputera [MS Office – w szczególności Excel],
- znajomość systemu SAP będzie dodatkowym atutem.
- bardzo dobrą atmosferę pracy,
- pracę w międzynarodowym środowisku i współpracę z wieloma doświadczonymi specjalistami od których możesz się wiele nauczyć,
- poznanie obszaru zakupów strategicznych w globalnej organizacji,
- ogromne możliwości rozwoju w dużej, międzynarodowej firmie,
- szczegółowy program szkoleń wdrażających do pracy na stanowisku,
- wsparcie kolegów i koleżanek z działu,
- współpracę z dostawcami oraz przedstawicielami różnych działów w firmie, w szczególności działów inżynieryjnych,
- pracę, która ma znaczenie.