Najnowsze oferty pracy

  • Technical Support Specialist - L1 Agent with French

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    The Advisor I, Technical Support responds to basic and routine inquiries of a technical nature including hardware/software, or other designated client products. This position assists external users of the client's technical products or services by answering questions and solving problems involved in...
  • Technical Support Specialist - L1 Agent with German

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    The Advisor I, Technical Support responds to basic and routine inquiries of a technical nature including hardware/software, or other designated client products. This position assists external users of the client's technical products or services by answering questions and solving problems involved in...
  • Specjalista / Specjalistka Helpdesk

    Centrum Medyczne Puławska Sp. z o.o.   Józefosław, ul. Ogrodowa 20    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twoje zadania: Tworzenie użytkowników AD, nadawanie uprawnień oraz zarządzanie uprawnieniami użytkowników w aplikacjach. Obsługa zgłoszeń Helpdesk w zakresie wsparcia sprzętowego oraz oprogramowania. Sprawdzenie poprawności konfiguracji kont pacjentów w aplikacjach klienckich. Diagnoza i...
  • Growth Operations Specialist

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    What the day will look like Serve as the Aon Connect guide for specific Enterprise clients, including data entry & tagging for the following activities: Aon Connect training and licensing of new ECLs; Global Standard Execution; Contract Support; Growth Strategy/Campaign Support; Marketing...
  • Members Support Specialist with Danish

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    About the job In order to increase the support to our farmer owners (members) dedicated team in Gdansk has been created two years ago. The main responsibilities of the Members Support Specialist is to provide timely and effective front-line and operational support to our 8000+ farmer owners in 7...
  • Members Support Specialist with Swedish

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    About the job In order to increase the support to our farmer owners (members) dedicated team in Gdansk has been created two years ago. The main responsibilities of the Members Support Specialist is to provide timely and effective front-line and operational support to our 8000+ farmer owners in 7...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca śląskie Ruda Śląska Pracownik Helpdesk Ruda Śląska
Młodszy Specjalista / Specjalista ds. Technicznej Obsługi Klientów Korporacyjnych

Młodszy Specjalista / Specjalista ds. Technicznej Obsługi Klientów Korporacyjnych

Raiffeisen Polbank
Ruda Śląska
praca stacjonarna
3235 dni temu

             


Młodszy Specjalista / Specjalista ds. Technicznej Obsługi Klientów Korporacyjnych

Miejsce pracy: Ruda Śląska

Nr Ref.: MSTTOK/CO/JK

Zadania:
  • telefoniczna i elektroniczna obsługa klienta korporacyjnego – udzielanie informacji nt. posiadanych rachunków, produktów, Banku,
  • udzielanie fachowej odpowiedzi na zgłaszane problemy,
  • wykonywanie dyspozycji Klientów Korporacyjnych zgodnie z obowiązującymi procedurami,
  • przygotowanie dokumentów bankowych dla Klientów korporacyjnych (opinie bankowe, potwierdzenia, zaświadczenia),
  • wykonywanie kampanii wychodzących,
  • przyjmowanie skarg i reklamacji, rozwiązywanie ich w wyznaczonym zakresie,
  • wspieranie RMów klientów korporacyjnych w realizacji ich zadań związanych z obsługą i utrzymaniem klienta,
  • współpraca z RMami/Sprzedawcami w zakresie sprzedaży produktów bankowych, oferowanie i zachęcanie istniejących Klientów do korzystania z określonych produktów oraz doradzanie klientom przy wyborze produktu.
Profil Kandydata:
  • praktyczna, poparta doświadczeniem znajomość zagadnień z zakresu bankowości korporacyjnej,
  • znajomość w stopniu zaawansowanym zagadnień z zakresu bankowości elektronicznej i mobilnej oraz chęć stałego doszkalania się,
  • znajomość zagadnień z zakresu systemów operacyjnych Windows 7, 8/8.1 i Mac OS X, pakietu MS Office oraz obsługi i konfiguracji przeglądarek internetowych,
  • mile widziana znajomość obsługi systemów: R-online Biznes, R-Dealer, MultiCash, R-Connect,
  • wykształcenie kierunkowe w obszarze informatycznym,
  • zdolność analizowania danych i proponowania nowych rozwiązań oraz kreatywność,
  • rozwinięte umiejętności komunikacyjne: zdolność pozyskiwania informacji i wyciągania wniosków,
  • nastawienia na wspieranie użytkowników poszczególnych aplikacji oraz na dzielenie się wiedzą,
  • bardzo mocne zorientowanie na Klienta - jego potrzeby, wymagania i problemy,
  • znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym sprawną obsługę Klientów oraz współpracę z działem Support Desk w Austrii,
  • wysoka kultura osobista,
  • dokładność i rzetelność realizacji powierzonych zadań,
  • wykształcenie minimum średnie,
  • dobra organizacja czasu pracy.
Zapewniamy:
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • możliwość rozwoju w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się i nowoczesnej instytucji finansowej,
  • unikalne, przyjazne środowisko pracy i kulturę organizacyjną,
  • bogaty system socjalny (m.in. prywatna opieka medyczna, pakiet rekreacyjno-sportowy.
Kliknięcie przycisku „Wyślij” oznacza, wyrażenie zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacji, prowadzonych przez Raiffeisen Bank Polska S.A. zgodnie z postanowieniami ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2002 r., nr. 101, poz. 926 ze zm.). Podanie danych jest dobrowolne. W każdej chwili przysługuje Państwu prawo do wglądu do danych, ich poprawiania lub usunięcia. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesach rekrutacji i spowoduje niezwłoczne usunięcie danych. Jeżeli nie wyrażają Państwo takiej zgody, prosimy, aby nie klikać tego przycisku.
 

Podobne oferty

  • Technical Support Specialist - L1 Agent with French

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    The Advisor I, Technical Support responds to basic and routine inquiries of a technical nature including hardware/software, or other designated client products. This position assists external users of the client's technical products or services by answering questions and solving problems involved in...
  • Technical Support Specialist - L1 Agent with German

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    The Advisor I, Technical Support responds to basic and routine inquiries of a technical nature including hardware/software, or other designated client products. This position assists external users of the client's technical products or services by answering questions and solving problems involved in...
  • Specjalista / Specjalistka Helpdesk

    Centrum Medyczne Puławska Sp. z o.o.   Józefosław, ul. Ogrodowa 20    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twoje zadania: Tworzenie użytkowników AD, nadawanie uprawnień oraz zarządzanie uprawnieniami użytkowników w aplikacjach. Obsługa zgłoszeń Helpdesk w zakresie wsparcia sprzętowego oraz oprogramowania. Sprawdzenie poprawności konfiguracji kont pacjentów w aplikacjach klienckich. Diagnoza i...
  • Growth Operations Specialist

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    What the day will look like Serve as the Aon Connect guide for specific Enterprise clients, including data entry & tagging for the following activities: Aon Connect training and licensing of new ECLs; Global Standard Execution; Contract Support; Growth Strategy/Campaign Support; Marketing...
  • Members Support Specialist with Danish

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    About the job In order to increase the support to our farmer owners (members) dedicated team in Gdansk has been created two years ago. The main responsibilities of the Members Support Specialist is to provide timely and effective front-line and operational support to our 8000+ farmer owners in 7...
  • Members Support Specialist with Swedish

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    About the job In order to increase the support to our farmer owners (members) dedicated team in Gdansk has been created two years ago. The main responsibilities of the Members Support Specialist is to provide timely and effective front-line and operational support to our 8000+ farmer owners in 7...