„Łódzka Spółka Infrastrukturalna” sp. z o. o. jest Spółką , w której wyłącznym
udziałowcem jest Miasto Łódź. Podstawowym zadaniem Spółki jest zarządzanie infrastrukturą
wodociągowo-kanalizacyjną będącą własnością ŁSI sp. z o. o.
Spółka prowadzi inwestycje infrastrukturalne polegające na modernizacji oraz rozbudowie sieci wodociągowo- kanalizacyjnej, przez co przyczynia się do podniesienia standardu życia mieszkańców, a także ochrony środowiska naturalnego.
Młodszy / Starszy Specjalista ds. Inwentaryzacji i Likwidacji Środków Trwałych
Miejsce pracy: Łódź
Wymiar etatu: 1 etat
Miejsce wykonywania pracy: „Łódzka Spółka Infrastrukturalna” sp. z o.o.
Główne zadania na stanowisku:
- Sporządzanie, na podstawie wniosków operatorów eksploatacyjnych, zakresu środków trwałych do likwidacji stanowiących przedmiot umów dzierżawy i poddzierżawy zawartych z właścicielem majątku oraz operatorami eksploatacyjnymi.
- Przygotowywanie planów / programów likwidacji środków trwałych ze szczególnym uwzględnieniem zagospodarowania majątku pozostałego po przeprowadzonych likwidacjach.
- Planowanie, nadzór i realizacja prac w zakresie udzielania zamówień publicznych dotyczących likwidacji środków trwałych stanowiących własność Spółki jak i dzierżawionych.
- Nadzór nad realizacją umów zawartych przez ŁSI z wykonawcami prac likwidacyjnych środków trwałych stanowiących własność ŁSI jak i dzierżawionych.
- Współpraca z Biurem Księgowości Majątkowej w zakresie inwentaryzacji środków trwałych posiadanych przez Spółkę.
- Prowadzenie spraw związanych z gospodarką nieruchomościami posiadanymi przez Spółkę w których zlokalizowana jest infrastruktura wod-kan będąca w posiadaniu ŁSI.
- Analiza terenowo – prawna posiadanych nieruchomości, aktualizacja posiadanych baz danych oraz optymalizacja sposobu zagospodarowania nieruchomości.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
- Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki związane z gospodarką nieruchomościami / prawo / administracja).
- Doświadczenie zawodowe związane z pracą w sektorze administracji publicznej lub w sektorze związanym z gospodarką nieruchomościami lub doświadczenie w prowadzeniu procesu inwestycyjnego (min. 1 rok).
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera w szczególności programów z pakietu MS Office / dodatkowo znajomość środowiska GIS oraz autocad.
- Prawo jazdy kat. B (z praktyką).
- Umiejętność czytania map.
- Znajomość zagadnień związanych z branżą wod-kan oraz prowadzenia procesu inwestycyjnego w jednostkach sektora publicznego.
- Znajomość zagadnień związanych z gospodarką gruntami czy regulacją stanów prawnych lokalizacji urządzeń w gruncie.
Oferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
- Pracę w stałych godzinach (w trybie jednozmianowym).
- System premiowy.
- Możliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego.
- Atrakcyjny pakiet socjalny (bilety do kina / karnety sportowe, dofinansowanie do wypoczynku).
- Możliwość kreowania rzeczywistości wewnątrz Spółki i wdrażania w życie najlepszych pomysłów.
Wymagane dokumenty:
- Życiorys i list motywacyjny.
- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
do celów rekrutacji. - Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, staż pracy, kwalifikacje, ukończone kursy itp.