Ogłoszenie numer: 830716, z dnia 2015-10-07
Klient portalu Praca.pl
Firma produkcyjna poszukuje osoby na stanowisko:
Office Assistant
Miejsce pracy: Bielsko-Biała
Opis stanowiska
- prowadzenie i koordynowanie pracy biura w tym: obsługa korespondencji, rozmów telefonicznych oraz poczty elektronicznej
- przygotowywanie spotkań biznesowych pod względem organizacyjnym
- nadzorowanie prawidłowego obiegu dokumentacji i przepływu informacji
Wymagania
- wykształcenie wyższe
- min. 2- letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- komunikatywna znajomość języka angielskiego
- umiejętność posługiwania się oprogramowaniem pakietu Office
- znajomość podstaw prawa handlowego
- odpowiedzialność i samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań
- umiejętność planowania i organizacji pracy
Oferujemy
- ciekawą i pełną wyzwań pracę
- narzędzia i wsparcie w wykonywaniu obowiązków
- możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego
- pakiet socjalny
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.