Office Manager
Warszawa
Office Manager
Warszawa
Nr Ref.: 1077359
Warszawa
Nr Ref.: 1077359
HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej firmy rekrutacyjnej w Wielkiej Brytanii.
Grupa posiada ponad 390 biur w 27 krajach na całym świecie, w których łącznie pracuje 8 300 specjalistów. Jest liderem w Europie Środkowej i Wschodniej, Azji, Ameryce Południowej, Australii, Nowej Zelandii, Chinach, Japonii, Hong Kongu i Kanadzie.
Twoja następna firma
Nasz Klient to jedna z rozpoznawalnych firm z branży odzieżowej, która prężnie rozwija się na polskim rynku.
Twoje następne stanowisko
Poszukujemy osoby na stanowisko Office Managera. Poszukiwana osoba będzie raportowała bezpośrednio do Zarządu i będzie łącznikiem pomiędzy Zarządem a pracownikami firmy. Będzie odpowiadała za zarządzanie biurem oraz usprawnianie procesów administracyjnych.
Osoba ta będzie odpowiedzialna za współpracę z vendorami (w tym wybór dostawców, negocjowanie stawek i zarządzanie usługami: firma telekomunikacyjna, firmy leasingowe i kurierskie, ubezpieczyciel itd.), rozwiązania budżetowe (przetargi, wybór ofert z rynku), optymalizację kosztów związanych z prowadzeniem biura, monitorowanie płatności, zamawianie artykułów biurowych i spożywczych, organizację eventów wewnętrznych oraz administrowanie powierzchniami biurowymi oraz magazynowymi wynajmowanymi przez firmę.
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku, należeć będzie również współpraca z zewnętrzną firmą odpowiedzialną za przeprowadzanie procesów rekrutacyjnych w zakresie koordynacji komunikacji i organizacji przebiegu procesu. Co więcej osoba ta będzie odpowiadać za wdrażanie nowych pracowników.
Od Kandydatów oczekujemy minimum 3 letniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku, bardzo dobrej znajomości języka angielskiego, a także wysokich umiejętności interpersonalnych. Poszukujemy osób zaangażowanych, pozytywnie nastawionych do nowych wyzwań oraz cechujących się wysoką kulturą osobistą, które chciałyby rozwijać się w obszarze administracji i związać z firmą na dłużej.
Co zyskujesz?
Nasz Klient oferuje zatrudnienie w oparciu o działalność gospodarczą / umowę zlecenie (wynagrodzenie: 4000-5000 PLN netto, w zależności od doświadczenia Kandydata/tki), zestaw benefitów pozapłacowych (po okresie próbnym: opieka medyczna, atrakcyjne zniżki na produkty firmy oraz darmowe ubrania co kwartał), stabilne zatrudnienie, a także przyjazną atmosferę pracy.
Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.
hays.pl |