Najnowsze oferty pracy

  • Doradca Klienta

    Adreams M. Smerda Sp.k.   Chełm    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 9 000 zł brutto/mies.
    11 godz.
    Twoje zadania: dobór produktów do potrzeb klientów zapewnienie kompleksowej obsługi poprzez polecanie akcesoriów oraz usług dodatkowych; prowadzenie rozmów handlowych zgodnie z naszymi standardami przyjmowanie dostaw; ekspozycja towarów; dbanie o ład i porządek w elektromarkecie; Od Ciebie...
  • Doradca Klienta

    Adreams M. Smerda Sp.k.   Chełm    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat
    4 dni
    Twoje zadania: sprzedaż produktów i usług zgodnie ze strategią i standardami firmy zapewnienie Klientom informacji na temat bieżącej oferty i promocji dbanie o najwyższą jakość obsługi A może spodoba Ci się ta praca i zostaniesz z nami na dłużej? Spróbuj!
  • Doradca Klienta

    Adreams M. Smerda Sp.k.   Zamość    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat
    4 dni
    Twoje zadania: sprzedaż produktów i usług zgodnie ze strategią i standardami firmy zapewnienie Klientom informacji na temat bieżącej oferty i promocji dbanie o najwyższą jakość obsługi A może spodoba Ci się ta praca i zostaniesz z nami na dłużej? Spróbuj!
  • Doradca klienta indywidualnego

    PKO Bank Polski   Rejowiec Fabryczny    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Na co dzień w naszym zespole:masz bezpośredni kontakt z naszymi klientami zapewniając im kompleksową obsługę, jesteś profesjonalny/a i budujesz przyjazne relacje z klientami,pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i...
  • Doradca Klienta

    Adreams M. Smerda Sp.k.   Zamość    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat
    9 dni
    Twoje zadania: sprzedaż produktów i usług zgodnie ze strategią i standardami firmy zapewnienie Klientom informacji na temat bieżącej oferty i promocji dbanie o najwyższą jakość obsługi
  • Care Coordinator - Customer Service Representative

    Henry Meds   lubelskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Katowice
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat   8 500 - 9 000 zł netto (+VAT)/mies.  rekrutacja online
    8 godz.
    Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
  • Specjalista ds. obsługi klienta w języku polskim i angielskim

    Concentrix   Lublin    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 godz.
    Twój zakres obowiązków: Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących oraz skrzynki mailowej; Obsługa Klientów polskojęzycznych i angielskojęzycznych; Wprowadzanie danych do systemu;
  • Customer Care Specialist with Dutch

    Foundever   lubelskie    praca zdalna
    specjalista (mid)
    9 godz.
    As a Consumer Service Representative you will: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone and e-mail; Provide friendly and efficient customer service support in Dutch language; Advice and inform customers regarding clients' products and services; Identify, research, and...
  • Customer support specialist with German and English

    Foundever   lubelskie    praca zdalna
    specjalista (mid)
    9 godz.
    The role: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone, chat or email; Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer contacts; Provides customers with advice and information regarding clients' products and...
  • Hebrew Speaking Customer Care Associate

    Foundever   lubelskie    praca zdalna
    specjalista (mid)
    9 godz.
    The role: Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer telephone, email or chat contacts; Understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best solution for each of them in line with our key performance indicators;...
Zobacz więcej ofert pracy

Opiekun Klienta

Bank Pocztowy S.A.
Krasnystaw
praca stacjonarna
3304 dni temu

Bank Pocztowy S.A. w związku z intensywnym rozwojem obszaru detalicznego poszukuje do pracy w Mikrooddziałach Banku

osób na stanowisko:


Opiekun Klienta

Miejsce pracy: Krasnystaw

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiadać za:

Sprzedaż produktów i usług bankowych dla nowych i dotychczasowych Klientów, poprzez:

  • Diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów w zakresie oferty Banku,
  • Organizowanie procesu sprzedaży,
  • Budowanie i utrzymywanie relacji z obsługiwaną grupą Klientów,
  • Kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi,
  • Operacyjną obsługę Klientów detalicznych i małych podmiotów gospodarczych.

Zainteresowani jesteśmy osobami, które posiadają następujące cechy i kwalifikacje:

  • Wykształcenie minimum średnie,
  • Zorientowanie na realizację celów sprzedażowych,
  • Wysoką kulturę osobistą,
  • Umiejętność nawiązywania i utrzymywania relacji,
  • Zaangażowanie i wytrwałość w dążeniu do celu,
  • Samodzielność i gotowość do podejmowania wyzwań,
  • Odporność na stres oraz umiejętność działania pod presją czasu,
  • Dobrą znajomość obsługi Microsoft Office,
  • Mile widziane pisemne referencje z wcześniejszych miejsc pracy, dotyczące przebiegu zatrudnienia na stanowiskach związanych ze sprzedażą,
  • Dodatkowym atutem będzie znajomość produktów i regulacji bankowych, doświadczenie w sprzedaży produktów bankowych lub doświadczenie w pracy jako agent ubezpieczeniowy, znajomość lokalnego rynku i czynne prawo jazdy kat. B.

Wybranym osobom oferujemy:

  • Umowę o pracę,
  • Interesującą pracę w dynamicznie rozwijającej się i stabilnej instytucji,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie: podstawa + prowizja adekwatne do osiąganych wyników,
  • Szkolenie rozwijające kompetencje i pogłębiające wiedzę,
  • Pakiet socjalny, opiekę medyczną, Pracowniczy Program Emerytalny.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami.

Prosimy o zamieszczenie w dokumentach aplikacyjnych następujące oświadczenia:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez administratora Banku Pocztowego S.A. z siedzibą w Bydgoszczy przy ul. Jagiellońskiej 17 podanych przeze mnie danych osobowych w celach rekrutacji. Podanie danych jest dobrowolne i przysługuje mi prawo wglądu do tych danych oraz do ich przetwarzania.”

„Oświadczam, że podczas procesu rekrutacyjnego prowadzonego przez Bank Pocztowy S.A., na stanowisko Opiekun Klienta, przekazałem/łam Bankowi, działającemu jako pracodawca informacje dotyczące mojego wykształcenia, oraz doświadczenia zawodowego, które zgodne są ze stanem faktycznym i znajdują potwierdzenie w posiadanych przeze mnie dokumentach. Nadto oświadczam, że przyjmuję do wiadomości, że w przypadku ujawnienia braku zgodności danych osobowych podanych przeze mnie w procesie rekrutacyjnym z przedłożonymi dokumentami potwierdzającymi wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe, Bank Pocztowy S.A. zastrzega prawo uchylenia się od skutków swojego ewentualnego oświadczenia woli co do zawarcia umowy o pracę, jako złożonego pod wpływem błędu wywołanego przez kandydata, poprzez złożenie przez niego fałszywych informacji, tj. zgodnie z art 84 kc w związku z art. 300 kp."

Oferty nie zawierające zgody na przetwarzanie danych nie będą rozpatrywane.
 

Poznaj

Bank Pocztowy S.A.

Bank Pocztowy świadczy bezpieczne i proste usługi finansowe w placówkach własnej sieci, a także w Urzędach Pocztowych na terenie całego kraju. Specjalizujemy się w najprostszych produktach bankowych oferowanych w polskich złotych dla Klientów detalicznych, a także Klientów instytucjonalnych. Prowadzimy również działalność w segmencie rozliczeniowym i skarbowym.

Kluczowa jest dla nas atmosfera pracy, sprzyjająca rozwijaniu nowych inicjatyw i poszerzaniu wiedzy. Jesteśmy nastawieni na osiągnięcie celów biznesowych, które są dla nas najważniejsze. Wierzymy, że dobry zespół zrealizuje nawet najbardziej wymagające projekty. Możesz się o tym przekonać, gdy dołączysz do naszej firmy.

Podobne oferty

  • Doradca Klienta

    Adreams M. Smerda Sp.k.   Chełm    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 9 000 zł brutto/mies.
    11 godz.
    Twoje zadania: dobór produktów do potrzeb klientów zapewnienie kompleksowej obsługi poprzez polecanie akcesoriów oraz usług dodatkowych; prowadzenie rozmów handlowych zgodnie z naszymi standardami przyjmowanie dostaw; ekspozycja towarów; dbanie o ład i porządek w elektromarkecie; Od Ciebie...
  • Doradca Klienta

    Adreams M. Smerda Sp.k.   Chełm    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat
    4 dni
    Twoje zadania: sprzedaż produktów i usług zgodnie ze strategią i standardami firmy zapewnienie Klientom informacji na temat bieżącej oferty i promocji dbanie o najwyższą jakość obsługi A może spodoba Ci się ta praca i zostaniesz z nami na dłużej? Spróbuj!
  • Doradca Klienta

    Adreams M. Smerda Sp.k.   Zamość    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat
    4 dni
    Twoje zadania: sprzedaż produktów i usług zgodnie ze strategią i standardami firmy zapewnienie Klientom informacji na temat bieżącej oferty i promocji dbanie o najwyższą jakość obsługi A może spodoba Ci się ta praca i zostaniesz z nami na dłużej? Spróbuj!
  • Doradca klienta indywidualnego

    PKO Bank Polski   Rejowiec Fabryczny    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Na co dzień w naszym zespole:masz bezpośredni kontakt z naszymi klientami zapewniając im kompleksową obsługę, jesteś profesjonalny/a i budujesz przyjazne relacje z klientami,pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i...
  • Doradca Klienta

    Adreams M. Smerda Sp.k.   Zamość    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat
    9 dni
    Twoje zadania: sprzedaż produktów i usług zgodnie ze strategią i standardami firmy zapewnienie Klientom informacji na temat bieżącej oferty i promocji dbanie o najwyższą jakość obsługi
  • Care Coordinator - Customer Service Representative

    Henry Meds   lubelskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Katowice
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat   8 500 - 9 000 zł netto (+VAT)/mies.  rekrutacja online
    8 godz.
    Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
  • Specjalista ds. obsługi klienta w języku polskim i angielskim

    Concentrix   Lublin    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 godz.
    Twój zakres obowiązków: Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących oraz skrzynki mailowej; Obsługa Klientów polskojęzycznych i angielskojęzycznych; Wprowadzanie danych do systemu;
  • Customer Care Specialist with Dutch

    Foundever   lubelskie    praca zdalna
    specjalista (mid)
    9 godz.
    As a Consumer Service Representative you will: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone and e-mail; Provide friendly and efficient customer service support in Dutch language; Advice and inform customers regarding clients' products and services; Identify, research, and...
  • Customer support specialist with German and English

    Foundever   lubelskie    praca zdalna
    specjalista (mid)
    9 godz.
    The role: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone, chat or email; Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer contacts; Provides customers with advice and information regarding clients' products and...
  • Hebrew Speaking Customer Care Associate

    Foundever   lubelskie    praca zdalna
    specjalista (mid)
    9 godz.
    The role: Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer telephone, email or chat contacts; Understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best solution for each of them in line with our key performance indicators;...