- Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących oraz skrzynki mailowej
- Obsługa Klientów polskojęzycznych i angielskojęzycznych
- Wprowadzanie danych do systemu
- Znajomość języka polskiego w stopniu biegłym (C1)
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (min. B2)
- Dyspozycyjność do pracy na pół etatu w godzinach nocnych w tygodniu roboczym lub w soboty i niedziele (09:00-17:00)
- Umiejętność obsługi systemu operacyjnego Windows i pakietu MS Office
- Komunikatywność i nastawienie na pracę z ludźmi
- Wysoka kultura osobista i orientacja na potrzeby klienta
- Operatywność, dobra organizacja i wysoki poziom motywacji do pracy
- Stabilne zatrudnienie - umowa o pracę na pół etatu (80 godzin / m-c) od samego początku współpracy
- Obsługujemy naszych Klientów 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, głównie w porach nocnych - zatem możesz połączyć pracę z innymi obowiązkami
- Pracę w pełni zdalną
- Dodatek za pracę nocną
- Bogaty pakiet socjalny (kafeteria MyBenefit, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe)
- Szkolenie przygotowujące do pracy
- Wiele wyzwań i ambitnych zadań
- Ciekawa praca w dynamicznie rozwijającej się, dużej międzynarodowej firmie
- Realna możliwość rozwoju i awansu w strukturach firmy
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.