Najnowsze oferty pracy

  • Category/Procurement Manager

    ManpowerGroup   Łódź    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    12 godz.
    Zakres obowiązków: Opracowywanie i wdrażanie strategii i procesów zaopatrzenia zgodnie z celami działu Zakupów w obszarze zakupów usług korporacyjnych i opakowań; Analiza wzorców wydatków i warunków rynkowych oraz standaryzacja opakowań w poszczególnych jednostkach biznesowych i...
  • Kierownik Działu Zakupów / Purchasing Manager

    AMIGO-HURT Sp. z o.o.   Ząbki    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 godz.
    Twój zakres obowiązków: opracowywanie i nadzór nad realizacją strategii zakupowej, zarządzanie i organizacja pracy Działu Zakupów, prowadzenie skutecznych negocjacji oraz renegocjacji warunków współpracy z dostawcami, aktywne monitorowanie i analizowanie rynku w poszukiwaniu...
  • Manager ds. przetargów (teletechnika)

    ManpowerGroup   Piaseczno    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    15 godz.
    Zadania: Analiza potencjalnych szans biznesowych oraz selekcja przetargów. Analiza trendów rynkowych, konkurencji i nowych technologii, w celu dostosowywania strategii ofertowej i zwiększania szans na wygraną; Szczegółowa analiza dokumentacji przetargowej pod kątem wymogów technicznych,...
  • Manager ds przetargów (teletechnika)

    ManpowerGroup   Wrocław    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    15 godz.
    Zadania: Analiza potencjalnych szans biznesowych oraz selekcja przetargów. Analiza trendów rynkowych, konkurencji i nowych technologii, w celu dostosowywania strategii ofertowej i zwiększania szans na wygraną; Szczegółowa analiza dokumentacji przetargowej pod kątem wymogów technicznych,...
  • Kierownik ds. zakupów

    Kronospan Polska Sp. z o.o.   Szczecinek    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie procesami zakupowymi w zakresie: maszyn i urządzeń oraz części zamiennych – elektrycznych, mechanicznych, pneumatycznych, narzędzi, elektronarzędzi i automatyki. Nadzór nad działem zakupów. Opracowywanie i wdrażanie strategii zakupowej. Weryfikacja i...
  • Koordynator z Językiem Słowackim w Dziale Zakupów

    Raven PL Sp. z o.o.   Gliwice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska: Oferujemy pracę w dziale zakupów. Przewidywany zakres obowiązków: koordynowanie pracy, wsparcie, asystowanie w realizacji zadań działu zakupów, współpraca i negocjacje z Centralnym Zakupem na Słowacji, współpraca z działem sprzedaży, tłumaczenia ustne/pisemne w celu...
  • Kierownik ds. zakupów drewna

    Silva Sp. z o.o.   Szczecinek    praca mobilna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Do obowiązków osoby na tym stanowisku należeć będzie m.in.: Nadzór nad procesem zakupów surowca drzewnego na podległym terenie (Polska Północna) Planowanie zakupów surowca w celu zapewnienia ciągłości produkcji Pozyskiwanie i utrzymywanie trwałych relacji biznesowych zgodnie ze...
  • Kierownik / Kierowniczka Działu Zakupów

    Szybka Kolej Miejska Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Twój zakres obowiązków: Kierowanie pracą działu zakupów, w tym: organizowanie pracy zespołu, przydzielanie i rozliczanie zleconych zadań; Nadzór nad przygotowywaniem i przeprowadzeniem postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz...
  • Kierownik działu zakupów i logistyki

    YANGO Sp. z o.o.   Opacz-Kolonia, 500m od granicy Warszawy    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny/a za: Opracowanie i realizacja strategii zakupowej, wdrażanie rozwiązań w zakresie optymalizacji kosztu. Zapewnienie ciągłości dostaw surowców niezbędnych do realizacji założeń produkcyjnych, Współpraca z działem produkcji, Przygotowywanie...
  • Procurement Project Specialist

    Joinco Polska Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    praca z Category Managerem m.in. wspieranie go w codziennych zadaniach, analiza wyników sprzedaży; koordynowanie prac marketingowych związanych z realizacją projektu wprowadzenia produktów na rynek; bieżąca współpraca z klientem i partnerami w trakcie prowadzonych prac; zarządzanie bazą...
Zobacz więcej ofert pracy

Order to Cash (AR) Manager

Advisory Group TEST Human Resources
Kraków
praca stacjonarna
1799 dni temu
Order to Cash (AR) Manager
Ref No.: 7067

For our Client - international company - we are looking for candidates for a position of: Order to Cash (AR) Manager

Region:
Kraków, małopolskie
Requirements:
  • Understanding of what it takes to lead a multi-country AR service line in a multi-national corporation
  • Minimum 5 years business experience and have held a CtC/Accounts Receivable management position in a similar organization
  • Strong understanding of the end-to-end AR process including Customer Credit Vetting, Sales and Service Order Fulfilment, Invoice Processing, Credit and Collections, Cash & Payment Application, Customer Care & Dispute Management
  • Excellent understanding of the critical success factors for GBS as reliable, effective and efficient business service provider
  • Demonstrated knowledge and understanding of SAP-ERP (proficiency in Microsoft office suite)
  • Must have a strong proficiency in all aspects of accounting, as well as customer service, process improvement people and project management skills
  • Experience of setting up and/or operating CtC processes in a GBS type environment is desirable
  • Lean / Six sigma qualification, or equivalent, an asset
  • Demonstrated knowledge of GAAP and IFRS guidelines
  • Ability to manage diverse stakeholders
  • Strategic thinking and operational delivery
  • Customer focus
  • Ability to lead and motivate teams
  • Excellent communication skills
  • Drive/enthusiasm/team worker
  • Change leadership
  • Service delivery orientation
  • Commercial acumen
  • Experience in a global finance function of a multinational corporation
  • Ability to travel if necessary
Responsibilities:
  • Lead CtC teams to deliver required service
  • Ensure that service levels for tele sales activities, customer contact (including customer care and issue resolution), managing sales orders, accounts receivable (e.g. credit management, AR ledger, disputes/deductions) and overall process management (including master data management), are in line with SLAs
  • Contribute to the definition, analysis and improved design of CtC processes on an ongoing basis
  • Help develop operational specifications for financial systems
  • Help develop, maintain and assess internal controls related to accounting and financial reporting systems
  • Contribute to the definition of service standards and continuous management of service level agreements
  • Contribute to the definition and maintenance of key performance indicators (KPIs)
  • Promote the culture and mindset of continuous improvement, lead initiatives associated with end to end CtC process and ensure alignment with agreed continuous improvement approach
  • Develop and maintain key external relationships (e.g. auditors, tax authorities) and foster continued service improvement
  • Ensure all transactions comply with all corporate policies and auditing requirements
  • Work with senior business and functional leads to agree the transition of existing CtC services into GBS on an agreed timeline
  • Interact successfully with non-financial personnel as well as with internal and external auditors
  • Support the recruitment, retention, motivation and development of staff to operate the CtC process in the Centre
  • Manage a high performance team, providing strong leadership and customer service focus
We offer:
  • A unique opportunity to boost your career within an emerging business service center
  • Being a part of the worldwide market leader company
  • Development by participation in interesting and challenging projects in international environment
  • Learning best practices
  • Stable employment
  • Attractive salary, bonuses and benefits package
  • Good atmosphere at work
  • Comfortable work conditions
 

Podobne oferty

  • Category/Procurement Manager

    ManpowerGroup   Łódź    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    12 godz.
    Zakres obowiązków: Opracowywanie i wdrażanie strategii i procesów zaopatrzenia zgodnie z celami działu Zakupów w obszarze zakupów usług korporacyjnych i opakowań; Analiza wzorców wydatków i warunków rynkowych oraz standaryzacja opakowań w poszczególnych jednostkach biznesowych i...
  • Kierownik Działu Zakupów / Purchasing Manager

    AMIGO-HURT Sp. z o.o.   Ząbki    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 godz.
    Twój zakres obowiązków: opracowywanie i nadzór nad realizacją strategii zakupowej, zarządzanie i organizacja pracy Działu Zakupów, prowadzenie skutecznych negocjacji oraz renegocjacji warunków współpracy z dostawcami, aktywne monitorowanie i analizowanie rynku w poszukiwaniu...
  • Manager ds. przetargów (teletechnika)

    ManpowerGroup   Piaseczno    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    15 godz.
    Zadania: Analiza potencjalnych szans biznesowych oraz selekcja przetargów. Analiza trendów rynkowych, konkurencji i nowych technologii, w celu dostosowywania strategii ofertowej i zwiększania szans na wygraną; Szczegółowa analiza dokumentacji przetargowej pod kątem wymogów technicznych,...
  • Manager ds przetargów (teletechnika)

    ManpowerGroup   Wrocław    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    15 godz.
    Zadania: Analiza potencjalnych szans biznesowych oraz selekcja przetargów. Analiza trendów rynkowych, konkurencji i nowych technologii, w celu dostosowywania strategii ofertowej i zwiększania szans na wygraną; Szczegółowa analiza dokumentacji przetargowej pod kątem wymogów technicznych,...
  • Kierownik ds. zakupów

    Kronospan Polska Sp. z o.o.   Szczecinek    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie procesami zakupowymi w zakresie: maszyn i urządzeń oraz części zamiennych – elektrycznych, mechanicznych, pneumatycznych, narzędzi, elektronarzędzi i automatyki. Nadzór nad działem zakupów. Opracowywanie i wdrażanie strategii zakupowej. Weryfikacja i...
  • Koordynator z Językiem Słowackim w Dziale Zakupów

    Raven PL Sp. z o.o.   Gliwice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska: Oferujemy pracę w dziale zakupów. Przewidywany zakres obowiązków: koordynowanie pracy, wsparcie, asystowanie w realizacji zadań działu zakupów, współpraca i negocjacje z Centralnym Zakupem na Słowacji, współpraca z działem sprzedaży, tłumaczenia ustne/pisemne w celu...
  • Kierownik ds. zakupów drewna

    Silva Sp. z o.o.   Szczecinek    praca mobilna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Do obowiązków osoby na tym stanowisku należeć będzie m.in.: Nadzór nad procesem zakupów surowca drzewnego na podległym terenie (Polska Północna) Planowanie zakupów surowca w celu zapewnienia ciągłości produkcji Pozyskiwanie i utrzymywanie trwałych relacji biznesowych zgodnie ze...
  • Kierownik / Kierowniczka Działu Zakupów

    Szybka Kolej Miejska Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Twój zakres obowiązków: Kierowanie pracą działu zakupów, w tym: organizowanie pracy zespołu, przydzielanie i rozliczanie zleconych zadań; Nadzór nad przygotowywaniem i przeprowadzeniem postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz...
  • Kierownik działu zakupów i logistyki

    YANGO Sp. z o.o.   Opacz-Kolonia, 500m od granicy Warszawy    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny/a za: Opracowanie i realizacja strategii zakupowej, wdrażanie rozwiązań w zakresie optymalizacji kosztu. Zapewnienie ciągłości dostaw surowców niezbędnych do realizacji założeń produkcyjnych, Współpraca z działem produkcji, Przygotowywanie...
  • Procurement Project Specialist

    Joinco Polska Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    praca z Category Managerem m.in. wspieranie go w codziennych zadaniach, analiza wyników sprzedaży; koordynowanie prac marketingowych związanych z realizacją projektu wprowadzenia produktów na rynek; bieżąca współpraca z klientem i partnerami w trakcie prowadzonych prac; zarządzanie bazą...