Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
Nr Ref.: CAB/08/LUB/2016
- Wprowadzanie danych do systemu operacyjnego oraz zmian do wykazów i rejestrów,
- Weryfikacja prawidłowości i kompletności dokumentacji kredytowej,
- Zarejestrowanie dokumentów w wykazach,
- Szereg prac administracyjnych.
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS OFFICE ( Excel, Word),
- Umiejętność analitycznego myślenia ,
- Dyspozycyjność od poniedziałku do piątku,
- Umiejętność pracy zespołowej,
- Mile widziane osoby studiujące ( 2,3,4 rok studiów kierunków bankowość, ekonomia, prawo, zarządzanie, administracja),
- Mile widziane doświadczenie w banku lub telefonicznej obsłudze klienta.
- Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia oraz atrakcyjne wynagrodzenie,
- Możliwość zdobycia doświadczenia w jednym z największych banków w Polsce,
- Podnoszenie własnych kwalifikacji,
- Przyjazną atmosferę,
- Dofinansowanie do benefitów.