Zadania realizowane na stanowisku: wykonywanie czynności kontrolnych zgodnie z zasadami i trybem postępowania kontrolnego, programem kontroli lub tematyką kontroli doraźnej i poleceniami nadzorujących kontrolę; ustalanie stanu faktycznego w zakresie działalności poddanej kontroli oraz...
specjalista (mid) umowa o pracę aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Obowiązki: Zarządzanie dokumentacją przedsiębiorstwa (archiwizowanie dokumentów, prowadzenie rejestrów, nadzór nad korespondencją przychodzącą i wychodzącą) Nadzór nad obiegiem dokumentów w firmie, jak i na budowie; Prowadzenie rejestrów budowy (korespondencja, protokołowanie zmian,...
specjalista (mid) umowa o pracę aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Obowiązki: Zarządzanie dokumentacją przedsiębiorstwa (archiwizowanie dokumentów, prowadzenie rejestrów, nadzór nad korespondencją przychodzącą i wychodzącą) Nadzór nad obiegiem dokumentów w firmie, jak i na budowie; Prowadzenie rejestrów budowy (korespondencja, protokołowanie zmian,...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 godz.
Opis stanowiska: obsługa komputera/obsługa dedykowanego programu komputerowego, mile widziana znajomość przepisów podatkowych/nie konieczna, współpraca z ludźmi, praca 5 dni w tygodniu.
W naszym zespole na co dzień: wprowadzasz dane do rejestru spraw sądowych w przeznaczonej do tego aplikacji, kompletujesz dokumentację dla pełnomocników procesowych, skanujesz dokumentację w przeznaczonej do tego aplikacji, wykonujesz inne proste czynności wspierające proces obsługi i...
General duties: preparing incoming and outgoing correspondence; verification and processing of paper documents to electronic form (sorting, scanning, describing, archiving documents) taking care of the proper documentation workflow, in accordance with company procedures and policies; preparing...
analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;
analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;
Firma OPOLTRANS jest największym w Polsce dystrybutorem części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych do pojazdów użytkowych. Zajmuje się również sprzedażą naczep MEGA oraz jej podzespołów. Siedziba firmy wraz z magazynem centralnym mieści się w Brzeziu koło Opola. Nowoczesny magazyn, 100.000 pozycji magazynowych oraz flota ponad 300 samochodów zapewnia codzienne dostawy części zamiennych zgodnie z wymaganiami klientów pod wskazany adres. Sieć hurtowni rozmieszczona w dużych miastach Polski pozwala na szeroki obszar działania, a dobrze wyszkoleni handlowcy zapewniają profesjonalną obsługę klientów.
W związku z dynamicznym rozwojem firmy i rozszerzeniem jej działalności, poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Pracownik biurowy w Dziale Zaopatrzenia
Miejsce pracy: Brzezie k. Opola
Opis stanowiska:
Tworzenie zapytań ofertowych do producentów oraz bieżąca ich analiza
Składanie zamówień do dostawców oraz nadzór nad ich realizacją
Tworzenie planów dostaw oraz kontrola ich realizacji
Przygotowywanie analiz i zestawień
Wymagania:
Wykształcenie średnie ( mile widziane specjalizacje związane z motoryzacją )
Opoltrans Sieć Hurtowni Motoryzacyjnych zajmuje się kompleksową obsługą i zaopatrzeniem firm transportowych i serwisów samochodowych w części zamienne i usługi. Jest importerem części zamiennych z całego świata i obsługuje docelowo wiele tysięcy firm transportowych, serwisowych i handlowych w kraju i w Europie.
Zadania realizowane na stanowisku: wykonywanie czynności kontrolnych zgodnie z zasadami i trybem postępowania kontrolnego, programem kontroli lub tematyką kontroli doraźnej i poleceniami nadzorujących kontrolę; ustalanie stanu faktycznego w zakresie działalności poddanej kontroli oraz...
specjalista (mid) umowa o pracę aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Obowiązki: Zarządzanie dokumentacją przedsiębiorstwa (archiwizowanie dokumentów, prowadzenie rejestrów, nadzór nad korespondencją przychodzącą i wychodzącą) Nadzór nad obiegiem dokumentów w firmie, jak i na budowie; Prowadzenie rejestrów budowy (korespondencja, protokołowanie zmian,...
specjalista (mid) umowa o pracę aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Obowiązki: Zarządzanie dokumentacją przedsiębiorstwa (archiwizowanie dokumentów, prowadzenie rejestrów, nadzór nad korespondencją przychodzącą i wychodzącą) Nadzór nad obiegiem dokumentów w firmie, jak i na budowie; Prowadzenie rejestrów budowy (korespondencja, protokołowanie zmian,...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 godz.
Opis stanowiska: obsługa komputera/obsługa dedykowanego programu komputerowego, mile widziana znajomość przepisów podatkowych/nie konieczna, współpraca z ludźmi, praca 5 dni w tygodniu.
W naszym zespole na co dzień: wprowadzasz dane do rejestru spraw sądowych w przeznaczonej do tego aplikacji, kompletujesz dokumentację dla pełnomocników procesowych, skanujesz dokumentację w przeznaczonej do tego aplikacji, wykonujesz inne proste czynności wspierające proces obsługi i...
General duties: preparing incoming and outgoing correspondence; verification and processing of paper documents to electronic form (sorting, scanning, describing, archiving documents) taking care of the proper documentation workflow, in accordance with company procedures and policies; preparing...
analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;
analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;