CPL Jobs Sp. z o.o. to część międzynarodowej grupy CPL Resources, notowanej na irlandzkiej i angielskiej giełdzie papierów wartościowych. Działalność rozpoczęliśmy w 1989 roku, w Irlandii. Od 2006 roku działamy na rynku ogólnopolskim. Ponad 20 lat doświadczenia w rekrutacji sprawiło, że CPL Jobs może zaoferować swoim Klientom i Kandydatom wsparcie na każdym etapie procesu rekrutacyjnego. W naszych kontaktach z kandydatami stawiamy na długofalowe relacje. Zapewniamy stały dostęp do informacji o najciekawszych projektach na rynku, doradzamy też w kwestii rozwoju kariery i wyboru optymalnego typu zatrudnienia. Pozwól nam poznać i zrozumieć swoje potrzeby, a pomożemy Ci osiągnąć Twoje cele.
Opis stanowiska:
- Codzienny kontakt z Klientami i dostawcami w języku obcym
- Pomoc w rozwiązywaniu problemów powiązanych z branżą finansową/HR
- Prowadzenie i uzupełnianie dokumentacji administracyjnej
- Przygotowywanie raportów i sprawozdań
- Wsparcie zespołu w zadaniach odpowiednich dla danego obszaru
- Komunikacja wewnętrzna z innymi działami
Wymagania:
- Płynna/Bardzo dobra znajomość jednego z języków: niemiecki, francuski, niderlandzki - inne języki również będą atutem
- Dobra znajomość znajomości języka angielskiego
- Znajomość środowiska MS Office (zwłaszcza excel)
- Doświadczenie w księgowości/HR/obsłudze Klienta/zakupach będzie atutem
- Chęci rozwoju osobistego i gotowoś do nauki.
Oferujemy:
- Umowę o pracę oraz atrakcyjne wynagrodzenie
- Benefity pozapłacowe: prywatna opieka medyczna, karta Multisport, bilety do kina, pakiet ubezpieczeniowy, pakiet emerytalny
- Szkolenia wdrożeniowe, profesjonalne i językowe
- Możliwości awansów – kreowania ścieżki kariery zawodowej
- Ciekawą pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku