Jesteśmy częścią Job Impulse Group, firmą doradztwa personalnego i agencją pracy tymczasowej o zasięgu europejskim. Na polskim rynku działamy od 2006 roku. W Polsce tworzymy Grupę Job skupiającą wyspecjalizowane marki usług HR dla biznesu: Job Impulse, Job Trainings, Simple Solutions oraz Job Abroad.
Posiadamy status Agencji Pracy Tymczasowej Certyfikat: 3000/3 i Doradztwa Personalnego Certyfikat: 3000/2.
Pracownik biurowy
- zakładanie akt osobowych
- wsparcie konsultantów w obsłudze pracowników tymczasowych
- obsługa komputera i systemu kadrowego
- przygotowywanie dokumentów dla pracowników
Miejsce pracy: Praca w jednym z oddziałów naszej firmy, biuro nie jest dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową.
Stanowisko pracy: Praca przy komputerze przy wprowadzaniu danych, sporządzaniu raportów oraz obsłudze pracowników tymczasowych.
Wymagania niezbędne:
- dyspozycyjność do pracy
- podstawowa umiejętność korzystania z komputera (obsługa maila, Internetu)
- dokładność i sumienność
- gotowość do pracy pod presją czasu
Wymagania dodatkowe:
- mile widziane doświadczenie w pracy biurowej, w szczególności w Agencji Pracy Tymczasowej
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- miłą atmosferę pracy w przyjaznym zespole otwartym na różnorodność
- pracę w godz. 8-16 lub w niepełnym wymiarze czasu pracy
- dostęp do pakietu socjalnego:karnet sportowy/opieka medyczna
Oferta skierowana również do Kandydatów z orzeczoną niepełnosprawnością. Aplikując na to stanowisko, masz pewność, że będziesz oceniany wyłącznie na podstawie swoich kompetencji.
Zachęcamy do zamieszczenia w aplikacji informacji o ew. oczekiwaniach dotyczących racjonalnych usprawnień w trakcie rozmowy.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami spełniającymi wymagania niezbędne.