Pracownik ds. obsługi klienta – dział serwisu

JAGA Temp Sp. z o.o.

Warszawa

53 dni temu


JAGA Temp Sp. z o.o. jest agencją doradztwa personalnego działającą na obszarze Polski od 2011 roku. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową, rekrutację specjalistów oraz doradztwo personalne dla firm z branży logistycznej i produkcyjnej. JAGA Temp Sp. z o.o. posiada Certyfikat Marszałka Województwa Mazowieckiego (nr 7363).


Pracownik ds. obsługi klienta – dział serwisu

Miejsce pracy: Warszawa

Obowiązki:

  • obsługa połączeń z infolinii serwisowej produktów;
  • obsługa korespondencji e-mail z klientem B2B oraz B2C;
  • rozwiązywanie drobnych problemów, doradzanie klientom optymalnych rozwiązań;
  • rejestracja zgłoszeń w systemie;
  • prace back-office – sporządzanie raportów, praca z dokumentami;
  • bieżący kontakt z klientami Firmy.

Wymagania:

  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym;
  • mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych;
  • odporność na stres;
  • wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne;
  • empatia i chęć pomocy klientom;
  • nastawienie na realizację celów.

 

Oferujemy:

  • umowę o pracę bezpośrednio z Firmą;
  • szkolenie wdrażające;
  • pracę w godzinach: poniedziałek-czwartek 9-17:00, piątek 8:30-15:00;
  • pracę w Firmie o stabilnej pozycji na rynku;
  • wynagrodzenie miesięczne w wysokości 2500zł netto (w tym 10% premii).

 

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).

Poznaj

JAGA Temp Sp. z o.o.

JAGA Temp Sp. z o.o. jest agencją doradztwa personalnego działającą na obszarze Polski od 2011 roku. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową, rekrutację specjalistów oraz doradztwo personalne dla firm z branży logistycznej i produkcyjnej. JAGA Temp Sp. z o.o. posiada Certyfikat Marszałka Województwa Mazowieckiego (nr 7363).

Poznaj stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta

Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...
Specjalista ds. Obsługi Klienta Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta

Podobne oferty

Rekrutują z Praca.pl