Podobne oferty pracy


JAGA Temp Sp. z o.o. jest agencją doradztwa personalnego działającą na obszarze Polski od 2011 roku. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową, rekrutację specjalistów oraz doradztwo personalne dla firm z branży logistycznej i produkcyjnej. JAGA Temp Sp. z o.o. posiada Certyfikat Marszałka Województwa Mazowieckiego (nr 7363).


Pracownik ds. obsługi klienta – dział serwisu

Miejsce pracy: Warszawa

Obowiązki:

  • obsługa połączeń z infolinii serwisowej produktów;
  • obsługa korespondencji e-mail z klientem B2B oraz B2C;
  • rozwiązywanie drobnych problemów, doradzanie klientom optymalnych rozwiązań;
  • rejestracja zgłoszeń w systemie;
  • prace back-office – sporządzanie raportów, praca z dokumentami;
  • bieżący kontakt z klientami Firmy.

Wymagania:

  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym;
  • mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych;
  • odporność na stres;
  • wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne;
  • empatia i chęć pomocy klientom;
  • nastawienie na realizację celów.

 

Oferujemy:

  • umowę o pracę bezpośrednio z Firmą;
  • szkolenie wdrażające;
  • pracę w godzinach: poniedziałek-czwartek 9-17:00, piątek 8:30-15:00;
  • pracę w Firmie o stabilnej pozycji na rynku;
  • wynagrodzenie miesięczne w wysokości 2500zł netto (w tym 10% premii).

 

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku


 APLIKUJ TERAZ 

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).

Poznaj

JAGA Temp Sp. z o.o.

JAGA Temp Sp. z o.o. jest agencją doradztwa personalnego działającą na obszarze Polski od 2011 roku. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową, rekrutację specjalistów oraz doradztwo personalne dla firm z branży logistycznej i produkcyjnej. JAGA Temp Sp. z o.o. posiada Certyfikat Marszałka Województwa Mazowieckiego (nr 7363).

Poznaj stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta

Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...

Już aplikowałeś na tą ofertę

Aplikujesz na ogłoszenie

Dziękujemy! Twoja aplikacja została przekazana pracodawcy.

Trwa przekierowanie na formularz pracodawcy

Załącz pliki do aplikacji

Aplikuj profilem
Nieuzupełniony profilUzupełnij

Rozmiar pliku 15MB | .bmp, .doc, .docx, .gif, .gzip, .jpeg, .jpg, .odt, .pdf, .pjpeg, .png, .rar, .rtf, .tiff, .txt, .xls, .xlsx, .zip

Dodatkowe informacje (rozwińzwiń)

- Wymagane pola

Trwa wysyłanie

Upuść plik w polu, aby go dodać

Rekrutują z Praca.pl