Do Twoich zadań należeć będzie m.in: pozyskiwanie nowych, a także utrzymywanie i rozwój poziomu zakupów u aktualnych klientów firmy z grupy klientów gastronomicznych, tworzenie pozytywnego wizerunku firmy w stosunku do jej klientów i kooperantów, prezentacja oferty firmy zgodna ze...
specjalista (mid) / kierownik/koordynator kontrakt B2B pełny etat
3 dni
Jeżeli myślisz o zmianie branży lub szukasz dodatkowego źródła dochodu, a ponadto posiadasz wysoki poziom samodyscypliny, jesteś ambitny i komunikatywny – porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Główne zadania na ww. stanowisku to: pozyskiwanie klientów oraz sprzedaż...
specjalista junior / mid umowa agencyjna / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Twój zakres obowiązków: Pozyskiwanie nowych klientów, budowanie relacji oraz zapewnienie wysokiej jakości obsługi; Przygotowywanie ofert ubezpieczenia dostosowywanych do potrzeb i oczekiwań klientów oraz zapewniających najlepszą ochronę; Prowadzenie spotkań sprzedażowych; Zdobywanie...
Będziesz odpowiedzialny/a za kontakt telefoniczny z klientami biznesowymi i proponowanie im produktów i usług dedykowanych dla biznesu. Zgłoś się do nas jeśli: Posiadasz doświadczenie w sprzedaży (CC lub telesprzedaży) Jesteś otwarty/a na naukę i rozwój; Jesteś skoncentrowany/a na...
specjalista mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat 5 500 - 18 500 zł / mies. (w zal. od umowy) rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Responsibilities: Analyze the market of clients and competitors. Conduct negotiations and sign contracts. Control the transaction flow from order acceptance to cargo delivery. Develop relationships with the client, transitioning them from "new" to "regular" and "key" status.
Your responsibilities: Being involved in active selling and promoting company’s products by phone to existing customers from Italian market; Being responsible for communication via phone and Email with our existing customers; Confirming orders from the customers and upgrading the value of the...
Zakres obowiązków: Przygotowywanie ofert handlowych, miesięcznych budżetów oraz cenników dla obsługiwanych klientów; Koordynowanie procesu realizacji zamówienia handlowego – przyjęcie zamówienia, zorganizowanie wysyłki towaru do klienta, przygotowanie dokumentów związanych z...
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: analiza i planowanie współpracy z klientami, przedstawianie oferty spółki, pozyskiwanie nowych klientów, cykliczne wizyty u klientów.
Szukasz nowego pomysłu na siebie? Myślisz o branży nieruchomości? Lubisz wyzwania i pracę z ludźmi? Chcesz się rozwijać i korzystać z dużego doświadczenia najlepszych w branży? Jesteś agentem nieruchomości, ale myślisz o większej samodzielności, i chcesz zarabiać więcej, rozwijać...
Przedstawiciel ds. sprzedaży ubezpieczeń grupowych
Przedstawiciel ds. sprzedaży ubezpieczeń grupowych
Nationale-Nederlanden
Szczecin
praca stacjonarna
2564 dni temu
Przedstawiciel ds. sprzedaży ubezpieczeń grupowych
Miejsce pracy: Szczecin
Chcesz pracować w sektorze finansowym, potrafisz budować relacje i chcesz widzieć wymierne efekty swojej pracy?
Jako Przedstawiciel ds. sprzedaży ubezpieczeń grupowych dołączysz do ambitnego zespołu i będziesz odpowiadać za sprzedaż konkurencyjnego na rynku produktu w obszarze MSP.
Nasza Oferta:
konkurencyjne stałe wynagrodzenie podstawowe
atrakcyjny system premiowy
bogaty pakiet benefitów (opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta sportowa)
karta paliwowa, laptop, telefon komórkowy
wsparcie asystenckie Call Center oraz narzędzia prospectingowe
program szkoleń związanych ze ścieżką Twojego rozwoju
praca z marką, cieszącą się ogromnym zaufaniem Klientów
Twoje zadania:
aktywne pozyskiwanie klientów biznesowych z segmentu MSP
sprzedaż ubezpieczeń grupowych, oraz opieka nad portfelem
odpowiedzialność za realizację planu sprzedażowego
budowanie pozytywnego wizerunku Nationale Nederlanden wśród klientów biznesowych
Nasze oczekiwania:
minimum dwa lata doświadczenia w sprzedaży w segmencie B2B
doświadczenie w aktywnym pozyskiwaniu klientów biznesowych
przedsiębiorczość, dynamizm oraz gotowości do pracy w terenie
umiejętności budowania i utrzymywania relacji z klientami biznesowymi
Do Twoich zadań należeć będzie m.in: pozyskiwanie nowych, a także utrzymywanie i rozwój poziomu zakupów u aktualnych klientów firmy z grupy klientów gastronomicznych, tworzenie pozytywnego wizerunku firmy w stosunku do jej klientów i kooperantów, prezentacja oferty firmy zgodna ze...
specjalista (mid) / kierownik/koordynator kontrakt B2B pełny etat
3 dni
Jeżeli myślisz o zmianie branży lub szukasz dodatkowego źródła dochodu, a ponadto posiadasz wysoki poziom samodyscypliny, jesteś ambitny i komunikatywny – porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Główne zadania na ww. stanowisku to: pozyskiwanie klientów oraz sprzedaż...
specjalista junior / mid umowa agencyjna / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Twój zakres obowiązków: Pozyskiwanie nowych klientów, budowanie relacji oraz zapewnienie wysokiej jakości obsługi; Przygotowywanie ofert ubezpieczenia dostosowywanych do potrzeb i oczekiwań klientów oraz zapewniających najlepszą ochronę; Prowadzenie spotkań sprzedażowych; Zdobywanie...
Będziesz odpowiedzialny/a za kontakt telefoniczny z klientami biznesowymi i proponowanie im produktów i usług dedykowanych dla biznesu. Zgłoś się do nas jeśli: Posiadasz doświadczenie w sprzedaży (CC lub telesprzedaży) Jesteś otwarty/a na naukę i rozwój; Jesteś skoncentrowany/a na...
specjalista mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat 5 500 - 18 500 zł / mies. (w zal. od umowy) rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Responsibilities: Analyze the market of clients and competitors. Conduct negotiations and sign contracts. Control the transaction flow from order acceptance to cargo delivery. Develop relationships with the client, transitioning them from "new" to "regular" and "key" status.
Your responsibilities: Being involved in active selling and promoting company’s products by phone to existing customers from Italian market; Being responsible for communication via phone and Email with our existing customers; Confirming orders from the customers and upgrading the value of the...
Zakres obowiązków: Przygotowywanie ofert handlowych, miesięcznych budżetów oraz cenników dla obsługiwanych klientów; Koordynowanie procesu realizacji zamówienia handlowego – przyjęcie zamówienia, zorganizowanie wysyłki towaru do klienta, przygotowanie dokumentów związanych z...
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: analiza i planowanie współpracy z klientami, przedstawianie oferty spółki, pozyskiwanie nowych klientów, cykliczne wizyty u klientów.
Szukasz nowego pomysłu na siebie? Myślisz o branży nieruchomości? Lubisz wyzwania i pracę z ludźmi? Chcesz się rozwijać i korzystać z dużego doświadczenia najlepszych w branży? Jesteś agentem nieruchomości, ale myślisz o większej samodzielności, i chcesz zarabiać więcej, rozwijać...