"Grupa kapitałowa Progres to ogólnopolski dostawca rozwiązań z zakresu pracy tymczasowej, rekrutacji stałych, szkoleń oraz doradztwa personalnego.
W skład Grupy Progres wchodzą aktualnie cztery, niezależne linie biznesowe: Progres HR – w obszarze pracy tymczasowej, Progres Consulting – odpowiadająca za doradztwo biznesowe i szkolenia oraz Progres Permanent Recruitment – specjalizująca się w rekrutacjach stałych na stanowiska średniego oraz wyższego szczebla. W bogatym portfelu oferowanych usług, znajduje się również Progres Advanced Solutions – linia oferująca nowatorskie, zaawansowane rozwiązania, mające na celu optymalizację procesów oraz kosztów zatrudnienia.
Znajdujemy się na drugim miejscu polskiego rynku Agencji Pracy wg. rankingu Book of Lists. Jesteśmy współzałożycielami oraz członkami Stowarzyszenia Agencji Zatrudnienia. Na swoim koncie posiadamy ponad 1000 kontraktów podpisanych na terenie całego kraju, dzięki 18 sprawnie funkcjonującym oddziałom."
- Dbanie o utrzymanie długofalowych relacji biznesowych z klientami Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych
- Doradztwo w zakresie inwestycji budowlanych dla klienta inwestycyjnego
- Monitorowanie rynku inwestycji budowlanych
- Znajomość prawa budowlanego – mile widziana
- Min. rocznego doświadczenia na podobnym stanowisku w branży budowlanej
- Prawa jazdy kat. B
- Samodzielności oraz dobrej organizacji pracy
- Komunikatywności, umiejętności nawiązywania pozytywnych relacji
- Stabilne warunki zatrudnienia – umowa o pracę
- Wynagrodzenie składające się z podstawy oraz premii uzależnionej od wyników
- Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Niezbędne narzędzia pracy – samochód służbowy, telefon, laptop