Najnowsze oferty pracy

  • Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu

    NES Global Talent   Warszawa    praca stacjonarna
    dyrektor  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zadania: Analiza rynku: Śledzenie trendów w branży budowlanej, analiza konkurencji, identyfikacja nowych możliwości rynkowych. Planowanie strategii biznesowej: Współtworzenie strategii rozwoju firmy, opracowywanie planów działań mających na celu osiągnięcie celów biznesowych....
  • Performance Improvement Manager

    Foundever   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    As a Performance Improvement Manager, you will play a crucial role in driving performance excellence across the organisation. Reporting to the Regional Performance Director, you will collaborate closely with Operations and Support departments to identify opportunities for improvement and implement...
  • Kierownik ds. Rozwoju Biznesu

    Aon Polska Sp. z o. o.   Warszawa    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zadania na stanowisku: Rozwój biznesu skoncentrowany na wynikach finansowych oraz satysfakcji klientów; Pozyskiwanie nowych klientów, negocjacje warunków oraz zawieranie umów; Realizacja polityki sprzedażowej ze szczególnym uwzględnieniem rentowności realizowanej sprzedaży; Koordynowanie i...
  • Dyrektor ds. Rozwoju Sieci

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Poznań    praca hybrydowa
    dyrektor  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: Współpraca z kadrą zarządzającą, w tym z Zarządem, w obszarze tworzenia strategii rozwoju biznesu / sieci. Współtworzenie planów konsolidacji. Inicjowanie i wdrażanie działań mających na celu rozwój biznesu. Usprawnianie procesu rozwoju z nastawieniem na...
Zobacz więcej ofert pracy

Real Estate Development Leader

IKEA Retail sp. z o.o.
Warszawa, Warszawa/Janki
praca stacjonarna
1722 dni temu
Dołącz do zespołu IKEA Warszawa/Janki

Real Estate Development Leader, Real Estate, Ingka Group, Warsaw/Janki

You see things a little differently. So do we. Leadership at IKEA is simple, clear and humble. We're not fans of bureaucracy and complicated hierarchy. We invest in your passions and encourage you to grow with them. Come see things a little differently with us.

 

WHO YOU ARE

 

You are service minded, customer driven and passionate in leading business and people together. You are innovative and open to new solutions with a passion for doing business, always keeping sustainability in mind and you deliver results within a given framework. Furthermore you have the ability to contribute to an environment where the IKEA culture is a strong and living reality that embraces the diversity of co-workers and customers.

 

You have previous experience at management level from large-scale retail real estate development and experience of dealing with authorities. In ideal case you can use your wide spread network within the real estate area in Poland. You are an expert in the real estate market. In addition you have deep previous experience in contract negotiations with landlords and other parties. You have academic degree in law/urban planning/business administration/architecture. You enjoy travelling as you will often go on business trips.

 

You have knowledge in following areas:

  • sustainable real estate development
  • how to plan, attract, grow, deploy, reward and support co-workers & leaders
  • project management
  • change management, knowledge of how to create and implement change initiatives and manage stakeholders
  • real estate leases, knowledge about how to investigate, negotiate & structure, secure permits, and acquire premises for the different needs within IKEA
  • property divestment, knowledge of the process of selling property assets, consisting of real estate investigations, review of obligations & site relations, implementing mitigating actions, valuation and investigations of potential buyers, negotiations and creating of business case
  • languages: ability to communicate effectively in Polish and English (you will use both daily: your colleagues are from all over the world and you will negotiate with the local partners)

In negotiating you explore alternatives to reach outcomes acceptable to all parties and you demonstrate general leadership ability and effectiveness. You have the ability to stimulate creative ideas and perspectives that add value. In addition, you provide guidance and feedback to maximise performance of individuals and/or groups and develop collaborative relationships to facilitate current and future objectives.

 

You have a pro-active approach, positive attitude and strong problem-solving skills. You are a solution focused person who communicates clearly and knows how to bring people together.

 

YOUR RESPONSIBILITIES

 

Main purpose for this role is to be responsible for all aspects of securing locations and related permits within Poland and deliver safe, compliant, sustainable and innovative property solutions based on business needs in the country according to the Real Estate scope in IKEA

 

You will:

  • lead the work to secure and divest locations according to the Real Estate scope in IKEA, by delivering safe, compliant, sustainable and innovative property solutions that meet the needs of the business and the many people
  • own, control and minimize costs and risks related to the acquisition, divestment, zoning, planning, permitting, value and operation of IKEA properties
  • manage the procurement and contribution of all necessary external consultants and other stakeholders to enable tasks related to real estate development,
  • support definition, development and securing implementation of IKEA internal strategies and processes related to the assignment
  • develop working relations with local authorities and communities and proactively engage with them to gain support for development, planning and permitting of IKEA business such as big box retailing, large property developments, logistic developments, shopping centres and mix-use developments
  • lead and supervise the approval and execution of all public infrastructure, utilities and other off-site improvements in connection to all new and existing IKEA properties
  • work with other IKEA functions, real estate partners and local authorities to finalize the projects pending legal obligation and ensure the satisfactory hand-over of completed projects along with the relative documentation to other functions after completed acquisitions (title) and permits approval
  • create an environment where the IKEA culture is a strong and living reality that embraces the diversity of co-workers and customers

You will be based in Janki, but this role involves a lot of travelling to the sites.

 

ABOUT THIS WORK AREA

 

Real Estate, Ingka - As engaged, open minded and curious experts in all parts of the real estate business we take responsibility for the real estate business at Ingka Group as a trustworthy, appreciated and wanted business partner. We secure new and maintain existing physical locations in order to meet the needs of the many people. We provide strategic insight based on our knowledge and understanding of the real estate portfolio in Ingka. We take the lead in delivering safe, compliant, sustainable and innovative property solutions – with Democratic design and life cycle cost on top of our mind. We actively maintain and secure that our properties are kept in relevant shape for the business

 

WE WANT
  • that you would stay with us for a longer time - we provide a contract of employment,
  • that you would develop and build your skill with us – together we will create a development path that will suit your needs,
  • to ensure the safety of you and your family - we provide medical care, Pension Plan and Accident Insurance,
  • to appreciate your achievements,
  • to give you the opportunity to choose additional benefits ex. cafeteria programme (including eg. Multisport card).
 

Poznaj

IKEA Retail sp. z o.o.

Wizją IKEA jest tworzenie lepszych warunków codziennego życia dla wielu ludzi. Naszą ideą biznesową jest oferowanie szerokiego asortymentu funkcjonalnych i dobrze zaprojektowanych artykułów wyposażenia domu, w cenach tak niskich, by jak najwięcej ludzi mogło sobie na nie pozwolić.

Ciężko pracujemy, by móc oferować naszym klientom wysoką jakość w przystępnych cenach. Jest to możliwe dzięki optymalizacji całego łańcucha wartości, budowanie długotrwałych relacji z dostawcami, inwestowaniu w zautomatyzowaną produkcję oraz produkowanie dużych wolumenów. Nasza wizja to coś więcej niż wyposażenie domu. Chcemy polepszać jakość codziennego życia wszystkich ludzi, na których nasza firma ma wpływ.

Podobne oferty

  • Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu

    NES Global Talent   Warszawa    praca stacjonarna
    dyrektor  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zadania: Analiza rynku: Śledzenie trendów w branży budowlanej, analiza konkurencji, identyfikacja nowych możliwości rynkowych. Planowanie strategii biznesowej: Współtworzenie strategii rozwoju firmy, opracowywanie planów działań mających na celu osiągnięcie celów biznesowych....
  • Performance Improvement Manager

    Foundever   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    As a Performance Improvement Manager, you will play a crucial role in driving performance excellence across the organisation. Reporting to the Regional Performance Director, you will collaborate closely with Operations and Support departments to identify opportunities for improvement and implement...
  • Kierownik ds. Rozwoju Biznesu

    Aon Polska Sp. z o. o.   Warszawa    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zadania na stanowisku: Rozwój biznesu skoncentrowany na wynikach finansowych oraz satysfakcji klientów; Pozyskiwanie nowych klientów, negocjacje warunków oraz zawieranie umów; Realizacja polityki sprzedażowej ze szczególnym uwzględnieniem rentowności realizowanej sprzedaży; Koordynowanie i...
  • Dyrektor ds. Rozwoju Sieci

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Poznań    praca hybrydowa
    dyrektor  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: Współpraca z kadrą zarządzającą, w tym z Zarządem, w obszarze tworzenia strategii rozwoju biznesu / sieci. Współtworzenie planów konsolidacji. Inicjowanie i wdrażanie działań mających na celu rozwój biznesu. Usprawnianie procesu rozwoju z nastawieniem na...